INTERVIEW OLAV MOL

Gestart door Robbert65, 12 juni 2017 - 18:36:14

« vorige - volgende »

Robbert65

Beste Forummers,

Aanstaande vrijdag heeft GPPits weer een vraaggesprek met Olav Mol, dit keer naar aanleiding van het uitkomen van zijn nieuwe boek "Zo werkt de F1".

Als je een vraag op de tong hebt branden, zet het hieronder, we stellen hem zeker (als ie leuk en/of serieus is).

De Redactie
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

We hebben nog een half uur voor ik Olav Mol opbel, ik heb een lijstje klaar, maar als er nog iemand wat weet?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Typisch voorbeeld van in het land der blinden is eenoog koning. Mol vind ik een zeer middelmatige verslaggever en Plooij zelfs bij tijd en wijlen, zeer slecht. Vragen die hij zo nu en dan stel, raken kant noch wal. Maar goed, het zondagmiddagpubliek slikt beiden.

Arthur

Boek is er [niet] digitaal? En € 24,50 voor een stapeltje papier vind ik nogal!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Alweer een boek meegebracht? Mol profiteert flink mee van het succes van Max.

Jozef

Daar is niks mis mee, toch? Inderdaad wel een boek gericht op de markt van Max-fans die niks van F1 kennen, ik loop er zelf dus helemaal niet warm voor, maar als ik Mol was zou ik het ook doen, en me er niet voor schamen.

Wings

Niemand die zegt dat het niet mag.

Sabai

Er zijn natuurlijk ook wel ineens heel veel nieuwe F1 fans bij gekomen door Max. En deze hebben niet de kennis die de meeste van hier hebben. Dus niet meer dan logisch van Mol om dit te doen.

Arthur

Voor ons dus niet spannend....  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Van Wijk

Twee weken geleden  ( net voor Le Mans ) met Jan Lammers gesproken,
Heel diplomatiek gesprekje, maar de kern van het verhaal is:
Zowel Olaf als Jan zijn motorsport liefhebbers waar wij een " puntje " aan kunnen zuigen.
Die jongens moeten heel hun hebben en houden op het spel zetten voor de liefde van de sport en dit ook nog eens thuis proberen uit te leggen.
Dit doen ze al van voor dat Max geboren was, dus ja, van mij mogen ze nu eens profiteren van de Max hype.
Ik hoop oprecht dat Olaf veel boekjes verkoopt en Jan zijn 24ste Le Mans kan rijden.

Wings

Wat zetten zij op het spel? Het is hun werk. Net als ik van huis ga om te werken en mijn overbuurman naar booreilanden vliegt.

Verder vind ik Mol een overschat verslaggever. Iedereen was in rep en roer toen v. Dam het overnam, ik vond het prima. Vooral het duo commentaar. Bovendien is Mol iemand die absoluut niet tegen kritiek kan. Hij en alleen hij is de allerbeste. Mensen worden geblokkeerd op Facebook als ze vaststellen dat Mol ernaast zit met de bandenstrategie en keurig toelichten waarom het niet klopt. Dan ben je gewoon een lul van de eerste orde. Een arrogante kwast.

Wings

Overigens kan ik mij nog herinneren dat ik op Twitter een discussie met hem had en schreef dat Red Bull niet instaat was om Ferrari en Mercedes te pakken. Mol bleef dit tegenspreken en beweren dat Red Bull in Australië met een auto kwam die qua snelheid meekon. Hij wist dat en zij die tegenspraken niet. Mol is er nooit op teruggekomen.

robbert

Citaat van: Wings op 24 juni 2017 - 07:47:05
Overigens kan ik mij nog herinneren dat ik op Twitter een discussie met hem had en schreef dat Red Bull niet instaat was om Ferrari en Mercedes te pakken. Mol bleef dit tegenspreken en beweren dat Red Bull in Australië met een auto kwam die qua snelheid meekon. Hij wist dat en zij die tegenspraken niet. Mol is er nooit op teruggekomen.

inderdaad. Redbull moest nooit veel onderdoen voor ferrari en mercedes, maar hadden gewoon pech. Zonder pech gingen ze mooi kunnen meedoen om het podium en stonden ze qua punten ook dichter bij vettel en hamilton. Dit weekend kunnen ze zelfs met gemak winnen, want verstappen is gewoon de snelste in baku. Redbull heeft echt geen slechte wagen zoals ze doen uitschijnen. Het is meer zand in de ogen strooien maar moeten nu ook rekenen met pech. Ferrari en mercedes gaan ook nog pech krijgen hoor dit weekend en dan is het kampioenschap zelfs mogelijk voor redbull. Vorig seizoen waren ze ook niet echt beter dan ferrari, maar tijdens het seizoen hebben ze gewoon ferrari voorbijgegaan. Dit zie ik dit jaar ook gebeuren

Wings