Silly season f1 2018

Gestart door wilfried66, 11 juni 2017 - 12:07:14

« vorige - volgende »

Robert Kubica terug bij Williams in 2019

Kansloze missie die alleen maar een teleurstelling kan worden
6 (46.2%)
Mooie comeback die laat zien wat voor een doorzetter hij is
7 (53.8%)

Totaal aantal stemmen: 13

Poll gesloten: 12 december 2018 - 16:22:47

Breaktest

Het is waar dat de geleidelijke toeloop van fabrieksteams de dood in de pot is. Het introduceert een ander speelveld waar menig prive team niet meer kan meekomen. Maar wat McLaren nog eens extra de kop heeft gekost is hun oeverloze arrogantie.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Wings

Citaat van: Sabai op 24 november 2018 - 09:21:17
Iemand een teamleider maken omdat je de dochter van bent klopt al niet. Zeker niet in deze tak van sport vind ik. Zolang Claire niet vervangen word zie ik niet veel veranderen.

Ik vrees dat je gelijk hebt.

Jozef

#767
Alexander Albon is bevestigd bij Toro Rosso.

Stroll gaat deze week in Abu Dhabi voor Force India testen ook al is hij nog altijd niet formeel aangekondigd voor volgend jaar. Maar als dat gebeurd is, dan is de grid voor volgend seizoen voor 100% gevuld. Ligt het aan mij of is dat erg vroeg? Kan me herinneren dat we vaak in december nog wat te speculeren hebben, over de achterhoedeteams dan.

Robbert65

Kan me zelf herinneren dat stoeltjes nog niet toegewezen waren op de woensdag voor de eerste GP. Of dat in het eerste weekend een rijder alsnog niet reed ( van de Garde).

Minardi, Tom Walkinshaw in zijn Arrowstijd en kleine teams waren vaak ook erg laat met (tweede) rijders bekend maken.  Maar dat binnen 24 uur na de laatste GP eigenlijk alle rijders bekend zijn is inderdaad wel uniek te noemen denk ik...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Citaat van: Jozef op 26 november 2018 - 18:02:37
Alexander Albon is bevestigd bij Toro Rosso.

Stroll gaat deze week in Abu Dhabi voor Force India testen ook al is hij nog altijd niet formeel aangekondigd voor volgend jaar. Maar als dat gebeurd is, dan is de grid voor volgend seizoen voor 100% gevuld. Ligt het aan mij of is dat erg vroeg? Kan me herinneren dat we vaak in december nog wat te speculeren hebben, over de achterhoedeteams dan.

Inderdaad. Nu is het ook wel zo dat je tegenwoordig nog maar weinig coureurs heb die echt betalen. De kleine teams wachtten vroeger zolang mogelijk om de prijs zo veel mogelijk op te drijven. Die tijd is wel een beetje geweest.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Breaktest

Alle pijlen zijn dan steeds op Williams gericht, maar langzamerhand vind ik Toro Rosso steeds meer het lulletje van de klas. Dat begon al met die domme te vroege overstap van Sainz die hen dure plaatsen op de ranglijst kostte, dan hebben we het wel erg vergaande gehoereer met die Honda-motor terwijl dat weinig oplevert, het geval Hartley, en ook nu weer: wie is er onder de indruk van Alexander Albon? Wat mij betreft staat ie nog een treetje lager dan Nyck de Vries.   
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Robbert65

Albon kan best sturen en is behoorlijk populair in Groot Brittanië. Aardig wat exposure, goodwill en marketing value binnengehaal bij het kleine stiertje. money money money & ketsjinggg
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

Stroll bevestigd bij RPFI
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jozef


Sabai


BMW.WilliamsF1

haha die had echt niemand aan zien komen  :D :D :D

Breaktest

Wat? :o bij Registered Financial Planners Institute?
Die had ik inderdaad niet zien aankomen!
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond


FolkertE