Silly season f1 2018

Gestart door wilfried66, 11 juni 2017 - 12:07:14

« vorige - volgende »

Robert Kubica terug bij Williams in 2019

Kansloze missie die alleen maar een teleurstelling kan worden
6 (46.2%)
Mooie comeback die laat zien wat voor een doorzetter hij is
7 (53.8%)

Totaal aantal stemmen: 13

Poll gesloten: 12 december 2018 - 16:22:47

Jozef

#705
Kvyat is ook gewoon een goeie coureur, in tegenstelling tot wat de fanlegers op sociale media beweren met dank aan Vettels "torpedo"-hetze. Terwijl Kvyat bij die crash in China absoluut niks fout deed en de crash in Rusland Vettels eigen schuld was. Maar van Vettel is wel geweten dat hij altijd de schuld bij een ander legt, en als hij dan ook nog eens voor de camera's gaat huilen bij Christian Horner...

Franky R.

Citaat van: Mickey op 30 september 2018 - 07:30:23
Nogal een zwetsverhaal lijkt me. Een beloning voor iets waar je geen invloed door krijgt. Waardoor je RIC niet aan boord kan houden of zo.

De enige reden waarom ze Kvyat weer halen is omdat hij kennelijk progressie heeft laten zien op alle vlakken en ze in hem geloven. Bijkomende voordelen zijn dat hij het team kent en dus snel zijn weg zal vinden, maar belangrijker, hij weet nu dat hij echt wat zal moeten bewijzen. Zal dus als het goed is ook steeds het maximale uit zichzelf halen.


Daarom zei ik ook. . Als het waar is  Wel goed lezen, aub.
Verder heeft Kvyat nooit kwaad gesproken over Red Bull na zijn vertrek. Sterker, ze hadden nog steeds contact.


En het zou Helmut Marko himself zijn, met de informatie.

Mickey

Goed lezen? Ik lees dat je er kennelijk nog aan twijfelt: 'als dat waar is'. Of heeft dat betrekking op de naaistreek van de vermeende call op zich? Niet echt duidelijk, je stelt namelijk twee dingen. Maakt niet uit verder, we zijn het erover eens dat het een kulverhaal is.

Franky R.

Citaat van: Mickey op 30 september 2018 - 15:36:11
Goed lezen? Ik lees dat je er kennelijk nog aan twijfelt: 'als dat waar is'. Of heeft dat betrekking op de naaistreek van de vermeende call op zich? Niet echt duidelijk, je stelt namelijk twee dingen. Maakt niet uit verder, we zijn het erover eens dat het een kulverhaal is.


Ja, goed lezen. Want inderdaad twijfelde ik aan het verhaal. Hoe kan Kvyat die bij Ferrari werkt dat nou weten. Maar jij deed alsof ik het als een waarheid bracht, wat ik dus niet heb gedaan. Anders had ik er wel een item van gemaakt...


Maar indien het waar zou zijn, inderdaad een naaistreek...Of mag ik dat niet zeggen (en waarom niet)

robbert

zou idd een goeie zet zijn dat kvyat terugkeert. Snap gewoon niet dat hij aan de kant is geschoven door redbull. Vettel moest zelf maar maken dat hij niet te vroeg remde in rusland

Mickey

Citaat van: Franky R. op 30 september 2018 - 17:16:40
Citaat van: Mickey op 30 september 2018 - 15:36:11
Goed lezen? Ik lees dat je er kennelijk nog aan twijfelt: 'als dat waar is'. Of heeft dat betrekking op de naaistreek van de vermeende call op zich? Niet echt duidelijk, je stelt namelijk twee dingen. Maakt niet uit verder, we zijn het erover eens dat het een kulverhaal is.


Ja, goed lezen. Want inderdaad twijfelde ik aan het verhaal. Hoe kan Kvyat die bij Ferrari werkt dat nou weten. Maar jij deed alsof ik het als een waarheid bracht, wat ik dus niet heb gedaan. Anders had ik er wel een item van gemaakt...


Maar indien het waar zou zijn, inderdaad een naaistreek...Of mag ik dat niet zeggen (en waarom niet)

Vat het niet persoonlijk op, maar ik vind het dusdanig onwaarschijnlijk dat ik er niet eens een seconde over zou twijfelen.

En er zitten twee stellingen verstopt in je bericht, dus beticht mij s.v.p. niet van niet goed lezen.

Robbert65

Russel bevestigd bij Williams!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sabai

Mooi er komt weer een compleet nieuwe generatie in de f1. Jammer voor ocon dat hij naast het net vist met zijn Mercedes contract.

Wings


Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Nee nog niet. Naast Sirotkin worden Markelov, Kubica, en Ocon bij Williams genoemd...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

Er beweegt weer het een en ander op de transfermarkt. Riep ik eerder nog dat Alex Albon geen kandidaat was om bij STR te gaan rijden, lijkt nu Dr Marko er alles aan te doen om de Thai toch bij Nissan los te weken. Albon testte gisteren niet in Valencia omdat Marko en Nissan in onderhandeling waren. Oliver Rowland wordt voor de rest van de week ingevlogen.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Matthijs

Maar waarom? Jarenlang koos STR alleen de crème de la crème en liet daarom alle talenten weer vliegen. Wat heeft Albon laten zien wat zo geweldig is?

Robbert65

Toro Rosso komt momenteel een rijder tekort in het opleidingsprogramma. Da's Helmut's pakkie an. Dus die is hurry up (of horrie-op, zoals mijn oma altijd zei) bezig om een geschikte gast te vinden die het en beetje lekker doet in een STR formule 1 auto... En ja, dat is natuurlijk wel ff een klussie :D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sphinx

Op dit is STR even geen opleidingsteam meer. Scuderia Toro Rosso wordt Spirit Honda Toro Rosso, het rijdende testbankteam voor de grote kannonen van Red Bull.
- Gasly gaat doorgeschoven worden naar Red Bull, Kvyat was al bevestigd, niet alleen vanwege zijn Russische marketingpotentieel, maar ook vanwege zijn simulatorwerk bij Ferrari dat veel voordelen kan opleveren
- Brendon Hartley mag een aardige Kiwi zijn, maar hij is niet snel genoeg. Probleem: Dan Ticktum kunnen ze wss niet op tijd gecertificeerd krijgen en de Honda talenten Makino en Fukuzumi hebben heel zeker niet genoeg punten.
- Blijven over: de free agents, en die hebben gek genoeg allemaal reeds in de Formule E getekend. Ik heb nog even de hoop gehad dat misschien Vandoorne het zou worden wegens zijn Honda-contacten, maar ik denk simpelweg dat Albon vanwege zijn Red Bull verleden nu een jaar als tussenpaus mag fungeren. Albon is geen supertalent nee, maar hij is een harde werker en verrast op ervaring dit jaar met een tweede plek zelfs boven de zo geprezen Lando Norris. Stiekem vind ik het ook wel leuk dat de top van de F2 misschien volgend jaar ongeveer gelijkwaardige F1 auto's heeft (Mclaren en Williams waar Norris en Russell het team uit de put moeten helpen en Albon dus als rijdend testlab voor Honda. Tevens ook leuk om te zien of Thailand net zo F1-gek wordt als Indonesië toen Ryo Haryanto nog meereed)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!