Silly season f1 2018

Gestart door wilfried66, 11 juni 2017 - 12:07:14

« vorige - volgende »

Robert Kubica terug bij Williams in 2019

Kansloze missie die alleen maar een teleurstelling kan worden
6 (46.2%)
Mooie comeback die laat zien wat voor een doorzetter hij is
7 (53.8%)

Totaal aantal stemmen: 13

Poll gesloten: 12 december 2018 - 16:22:47

Robbert65


Mercedes: HAM - BOT

Ferrari: VET - LEC

RBR: VER - GAS

McLaren: SAI - NOR

Renault: HUL - RIC

Sauber: RAI - GIO

RPFI: Stroll - Perez

STR: Wehrlein - Kvyat

Haas: Magnussen - Grosjean

Williams: Sirotkin - Ocon
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Citaat van: JS JTD op 25 september 2018 - 15:19:30
Ericsson exit! Het werd tijd...
Giovinazzi naast Raikkonen bij Sauber.

Heeft Ferrari slim gespeeld.

Robbert65

http://www.gppits.net/nieuws/haas_f1_bevestigt_beide_rijders_voor_2019/
Ik kan me niet herinneren dat er zoveel rijders nieuw zijn of wisselen en ook niet dat de lineups zo vroeg in het voorgaande seizoen bijna allemaal zijn bevestigd...

Mercedes: HAM - BOT
Ferrari: VET - LEC
RBR: VER - GAS
McLaren: SAI - NOR
Renault: HUL - RIC
Sauber: RAI - GIO
RPFI: Stroll - Perez
STR: Wehrlein - Kvyat
Haas: MAG-GRO
Williams: Sirotkin - Ocon
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sphinx

Er gaan inmiddels geruchten dat zowel Vandoorne als Wehrlein in de Formula E terecht gaan komen. Wehrlein schijnt al een keer getest te hebben voor Mahindra, Vandoorne is in gesprek met HWA, het team van Mercedes. Het zou zomaar kunnen dat Dr. Marko de gemakkelijkste weg kiest en Hartley gewoon naast Kvyat laat zitten (al ben ik stiekem benieuwd welk konijn er straks uit de Hoge Hoed van RBR komt)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Wings

Ik las dat de komst van Ticktum is uitgesloten. Hij heeft ook niet genoeg punten op zijn superlicentie, in tegenstelling tot Schumacher. Naar verluid gaat Schumacher Formule 2 rijden maar hij is ook in beeld bij Toro Rosso.

Sabai

Was Schumacher net als Verstappen altijd een uitblinker? Anders zou ik mooi eerst f2 gaan rijden.

Sabai

Ik zou het trouwens niet logisch vinden als Hartly blijft. Die Gasly zet hem volledig te kijk.

Matthijs

Citaat van: Sabai op 28 september 2018 - 17:31:45
Was Schumacher net als Verstappen altijd een uitblinker? Anders zou ik mooi eerst f2 gaan rijden.
Nou zeker niet, daarom is zijn plotselinge opleving zo opvallend.

C.G. de Beaufort

Daniil Kvyat keert in 2019 terug bij Toro Rosso

https://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/367608/officieel-kvyat-keert-met-toro-rosso-terug-in-de-formule-1/

Nou, ik had in dit geval een andere gekozen. Tijdens de Torro Rosso maakte hij er ook geen snars van.

Groet,

C.G. de Beaufort

Matthijs

Robin Frijns voor het tweede stoeltje?

-duikt weg-

Sphinx

- wats -

Weinig kans op denk ik, die wacht op Audi of ie bij Virgin Racing in de FE mag starten of DTM blijft rijden.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Franky R.

Citaat van: C.G. de Beaufort op 29 september 2018 - 09:50:51
Daniil Kvyat keert in 2019 terug bij Toro Rosso

https://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/367608/officieel-kvyat-keert-met-toro-rosso-terug-in-de-formule-1/

Nou, ik had in dit geval een andere gekozen. Tijdens de Torro Rosso maakte hij er ook geen snars van.

Groet,

C.G. de Beaufort


Zoveel meer keuze inderdaad. Maar ik las ergens dat Kvyat werd 'beloond' voor zijn info omtrent Ricciardo. Daniil zou Marko hebben gebeld met de info dat Daniel naar Renault ging, nog voordat de Aussie het wereldkundig maakte...


Als dat waar is, is dat een naaistreek...

Jozef

En Kvyat wist (als Ferrari-coureur nota bene) van deze link tussen Ricciardo en Renault omdat...?

Matthijs

En waarom zou je hem daarvoor belonen?

Mickey

Nogal een zwetsverhaal lijkt me. Een beloning voor iets waar je geen invloed door krijgt. Waardoor je RIC niet aan boord kan houden of zo.

De enige reden waarom ze Kvyat weer halen is omdat hij kennelijk progressie heeft laten zien op alle vlakken en ze in hem geloven. Bijkomende voordelen zijn dat hij het team kent en dus snel zijn weg zal vinden, maar belangrijker, hij weet nu dat hij echt wat zal moeten bewijzen. Zal dus als het goed is ook steeds het maximale uit zichzelf halen.