Silly season f1 2018

Gestart door wilfried66, 11 juni 2017 - 12:07:14

« vorige - volgende »

Robert Kubica terug bij Williams in 2019

Kansloze missie die alleen maar een teleurstelling kan worden
6 (46.2%)
Mooie comeback die laat zien wat voor een doorzetter hij is
7 (53.8%)

Totaal aantal stemmen: 13

Poll gesloten: 12 december 2018 - 16:22:47

BMW.WilliamsF1

Bij McLaren dus ;)

Mja ik gok er wel op dat Stoffel blijft. En dan zou Norris naar STR gaan en Gasly naar RBR naast Max. Zitten we nog met Hartley. Misschien heeft ie geluk en krijgt ie nog een jaartje bij STR.

Sabai

Je hebt zomaar kans dat je gelijk hebt. Denk RBR dat slim genoeg is om er een voordeel uit te halen.

BMW.WilliamsF1

Sainz heeft trouwens een meerjarig contract bij McLaren getekend.

Robbert65

Maar Vandoorne nog niet.... Duimen.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey


Robbert65

Jawel, ik gun hem een revanche. Wat een rotjaar heeft die jongen. Hij is op papier beter dan Sainz, vergeet dat niet, Won GP2, Renault Euroseries 2.0 en de F4. Sainz won ook wel wat: Renault 3,5 en de lokale Renault 2.0 NEC series, maar was zowel in GP3 als in F3 een middenmoter. En ik wil die twee onderling wel naast elkaar zien, verder hoop ik dat Stoffels carriere niet eindigt in een pwoh-pwoh-pwoh-pwoooooooh na zo'n korte tijd...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tuesday

Citaat van: Robbert65 op 17 augustus 2018 - 12:37:07
Jawel, ik gun hem een revanche. Wat een rotjaar heeft die jongen. Hij is op papier beter dan Sainz, vergeet dat niet, Won GP2, Renault Euroseries 2.0 en de F4. Sainz won ook wel wat: Renault 3,5 en de lokale Renault 2.0 NEC series, maar was zowel in GP3 als in F3 een middenmoter. En ik wil die twee onderling wel naast elkaar zien, verder hoop ik dat Stoffels carriere niet eindigt in een pwoh-pwoh-pwoh-pwoooooooh na zo'n korte tijd...
ben je dan op papier beter? Grosjean won ook van alles voordat ie de F1 in ging, ik vind dat niet zoveel zeggen eigenlijk. Hij deed dat op een leeftijd dat anderen al in de F1 rondreden.  Vettel won ook niet veel in de opstapklassen, maar was ook een stuk jonger dan de concurrentie. En de meest indrukwekkende opstap naar de F1 had natuurlijk Max, maar die heeft nooit een titel gewonnen in de autosport!

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/ocon_naar_mclaren/

Ocon naar McLaren? Dan zou Vandoorne plaats moeten maken...

Zou Ericsson dan de zak krijgen bij Sauber? Moet ik nog zien, hij brengt de centjes daar binnen.
En Leclerc zal wel blijven als Raikkonen bij Ferrari blijft.

Ook interessant om te zien wat er met Lando Norris gebeurd.

En laten we niet vergeten, Mercedes heeft George Russel nog die het Formule 1 leidt...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

Citaat van: Tuesday op 17 augustus 2018 - 13:26:40
Citaat van: Robbert65 op 17 augustus 2018 - 12:37:07
Jawel, ik gun hem een revanche. Wat een rotjaar heeft die jongen. Hij is op papier beter dan Sainz, vergeet dat niet, Won GP2, Renault Euroseries 2.0 en de F4. Sainz won ook wel wat: Renault 3,5 en de lokale Renault 2.0 NEC series, maar was zowel in GP3 als in F3 een middenmoter. En ik wil die twee onderling wel naast elkaar zien, verder hoop ik dat Stoffels carriere niet eindigt in een pwoh-pwoh-pwoh-pwoooooooh na zo'n korte tijd...
ben je dan op papier beter? Grosjean won ook van alles voordat ie de F1 in ging, ik vind dat niet zoveel zeggen eigenlijk. Hij deed dat op een leeftijd dat anderen al in de F1 rondreden.  Vettel won ook niet veel in de opstapklassen, maar was ook een stuk jonger dan de concurrentie. En de meest indrukwekkende opstap naar de F1 had natuurlijk Max, maar die heeft nooit een titel gewonnen in de autosport!

Gewoon even de puntentelling voor de superlicentie ernaast leggen, dan zie je dat Vandoorne op papier beter is. Ik weet ook wel dat Sainz in de praktijk een betere coureur lijkt te zijn momenteel. Daarom wil ik ze ook zo graag naast elkaar zien.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tuesday

Citaat van: Robbert65 op 17 augustus 2018 - 14:11:28
Citaat van: Tuesday op 17 augustus 2018 - 13:26:40
Citaat van: Robbert65 op 17 augustus 2018 - 12:37:07
Jawel, ik gun hem een revanche. Wat een rotjaar heeft die jongen. Hij is op papier beter dan Sainz, vergeet dat niet, Won GP2, Renault Euroseries 2.0 en de F4. Sainz won ook wel wat: Renault 3,5 en de lokale Renault 2.0 NEC series, maar was zowel in GP3 als in F3 een middenmoter. En ik wil die twee onderling wel naast elkaar zien, verder hoop ik dat Stoffels carriere niet eindigt in een pwoh-pwoh-pwoh-pwoooooooh na zo'n korte tijd...
ben je dan op papier beter? Grosjean won ook van alles voordat ie de F1 in ging, ik vind dat niet zoveel zeggen eigenlijk. Hij deed dat op een leeftijd dat anderen al in de F1 rondreden.  Vettel won ook niet veel in de opstapklassen, maar was ook een stuk jonger dan de concurrentie. En de meest indrukwekkende opstap naar de F1 had natuurlijk Max, maar die heeft nooit een titel gewonnen in de autosport!

Gewoon even de puntentelling voor de superlicentie ernaast leggen, dan zie je dat Vandoorne op papier beter is. Ik weet ook wel dat Sainz in de praktijk een betere coureur lijkt te zijn momenteel. Daarom wil ik ze ook zo graag naast elkaar zien.
op sommige papiertjes misschien wel, maar dan nog vind ik niet dat je in het algemeen kunt zeggen dat ie op papier beter is, er zijn nl ook heel veel feitjes die in het voordeel van Sainz spreken.

Olaf7979

De vraag is kan Sainz de maximale aantal punten uit de McLaren halen zoals Alonso dat nu doet? Voorlopig is dit voor mij nog een nee. Ook dit seizoen had hij al meer punten met deze Renault moeten halen. Dit geld jammer genoeg ook voor Vandoorne en ik vrees dat hij het einde van dit seizoen niet eens gaat halen. Misschien dat ze bij red bull denken laten we die jongen een jaartje in de Torro Rosso zetten, omdat we zelf niemand hebben.

Benieuwd wat er de komende dagen nog gaat gebeuren. Zal Stroll al bij Williams vertrekken en zien we Kubica weer terug op de grit? Wat denken jullie?

robbert

mijn vermoeden is, dat mclaren stoffel nog 1 race laten rijden ( dan nog zijn thuiswedstrijd) en dat ze hem vanaf monza zullen laten vervangen door een andere rijder. Vandoorne kan gewoon niet mee met alonso, dus je bent geen toppiloot en hoort niet thuis in de f1.
Wie weet maakt vandoorne de overstap naar de formule E

Matthijs

#537
Citaat van: robbert op 18 augustus 2018 - 07:28:02
mijn vermoeden is, dat mclaren stoffel nog 1 race laten rijden ( dan nog zijn thuiswedstrijd) en dat ze hem vanaf monza zullen laten vervangen door een andere rijder. Vandoorne kan gewoon niet mee met alonso, dus je bent geen toppiloot en hoort niet thuis in de f1.
Wie weet maakt vandoorne de overstap naar de formule E
Wie kon er dan wel mee met Alonso, behalve Hamilton? Massa niet, Raikkonen niet, Button niet. Allemaal (bijna) wereldkampioen geworden. Ik zeg niet dat Vandoorne kampioensmateriaal is, maar ik wil hem wel zien naast iemand anders dan Alonso.

Van Wijk

Inderdaad, zet hem een paar wedstrijden naast Sainz.....
Dan heb je een " eerlijk" vergelijk.

C.G. de Beaufort

In 2019 kan Vergne weer op de grid staan. Hij onthulde dat een Formule 1-team hem benaderd heeft na het behalen van de Formule E-titel afgelopen seizoen.

https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/240513/vergne-heeft-aanbieding-van-formule-1-team-voor-2019-ontvangen

Groet,

C.G. de Beaufort