Silly season f1 2018

Gestart door wilfried66, 11 juni 2017 - 12:07:14

« vorige - volgende »

Robert Kubica terug bij Williams in 2019

Kansloze missie die alleen maar een teleurstelling kan worden
6 (46.2%)
Mooie comeback die laat zien wat voor een doorzetter hij is
7 (53.8%)

Totaal aantal stemmen: 13

Poll gesloten: 12 december 2018 - 16:22:47

Matthijs

Iedereen hier op vakantie? Alonso vertrekt en hier is niemand.

Mickey

Inderdaad op vakantie. Maar internet is ook aan de koot prima beschikbaar.  ;D

Ach ja, toch een beetje einde van een tijdperk. Ben hem de laatste jaren veel sympathieker gaan vinden.

Dus nu, Sainz naar McLaren en Gasly naar RBR?

Robbert65

dat denk ik ook ja. En Stoffel haalt opgelucht adem vermoedelijk.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Olaf7979

Mee eens Gaisly naar red bull en Sainz naar McLaren.
Ik hoor die Sainz nu al klagen over de auto en het word voor hem nog een hele kluif om onze Belgische vriend bij te houden. Mits hij mag blijven.

Alleen wie komen er dan in de torro Rosso? Misschien wel iets voor stoffel. Zou wat zijn als hij dan alsnog die Sainz verslaat. In de auto waar hij zich te goed voor voelt  ;D ;D ;D

Ik houd het op Verne & ( vandoorne of coureur van Honda ) Al zal er heel wat anders uiteindelijk uitkomen.

Van Wijk

Persoonlijk zou ik Van Doorne nog wel een jaartje bij Mc Laren willen zien rijden.
Sympathiek, nette rijder,goede communicatieve vaardigheden, geef hem een kans om zich eens te ontplooien........

BMW.WilliamsF1

Ja ik vind t lastig voor 2019. Alonso weg, Ricciardo naar Renault.

McLaren zou Sainz kunnen halen en Norris dan naar STR laten gaan als soort van ruil. Of Sainz terug naar STR, maar ik denk niet dat Sainz daar vrolijk van wordt. Gasly zal wss naast Max gezet worden. Al zou Sainz wel eerlijker zijn om hem een kans te geven bij Red Bull.

Dan heb je nog Stroll die wss naar Force India gaat. Misschien toch Kubica terug dan in de Williams?

Ik maak ff een lijstje uit de losse pols ;)

Mercedes: Hamilton - Bottas
Ferrari: Vettel - Raikkonen
RBR: Verstappen - Gasly
Renault: Hulkenberg - Ricciardo
Haas: Perez - Magnussen
Force India: Stroll - Ocon
Torro Rosso: Sainz - Hartley
McLaren: Vandoorne - Norris
Sauber: Leclerc - Ericsson
Williams: Sirotkin - Kubica

Sainz en Norris kunnen mss nog wisselen :)

wilfried66

FER: Vettel /Raikonnen
MERCEDES: Hamilton/Bottas
RED BULL:Verstappen/Gasly
RENAULT:Hulkenberg/Ricciardo
HAAS: Magnussen/Perez
FORCE INDIA:Stroll/Ocon
McLaren:Vandoorne/Sainz
ToroRosso:Hartley/Norris
Sauber:LeClerc/Ericcson
Williams:Sirotkin/Russel

Olaf7979

#517
Norres zou beter nog een jaartje F2 kunnen rijden, maar ja wat zou jij doen als de kans komt?   ;)

Fer: Vettel & raikonen
Mer: Hamilton & bottas
Rbr: verstappen & Gaisly
Haas: magussen & leclerc
Renault: Ricardo & hulkenberg
Forze Stroll: Stroll & Ocon ( dan gaan we zien hoe matig Stroll is )
McLaren: Sainz & vandoorne ( lachen als Sainz zich vergist in vandoorne )
Toro Rosso: buemi/Verne & fukuzumi ( echt een gok )
Sauber: erikson & Giovatzi ( weet eff niet hoe je het schrijft )
Williams: sirokin & Perez

Ik heb buemi of Verne in de torro Rosso gezet omdat ik verwacht dat deze auto veel zal lijken op de rbr. Allemaal om data te verzamelen. Buemi is al jaren test coureur voor rbr en krijgt van mij het voordeel

Robbert65

Zeg Olaf, niet om het een of ander hoor, maar Raikonen? Gaisly? magussen? Ricardo? Verne? Erikson? Giovatzi? Sirokin? En dan al die hoofletters en trema's vergeten? Zat je voor je tent in de Eifel met je telefoon te pielen of neem je ons hier niet serieus? ;)

Dat je de puntjes op Räikkönen overslaat, ach, dat doen velen met je. Ook Hülkenberg moet het dienaangaande vaak ontgelden. Net als Perèz.

Ik ga ervan uit, dat je met Verne Jean-Eric Vergne bedoelde? die is echt te oud voor STR lijkt me. Ericsson (!) nóg een jaar Sauber? het kan, omdat alles kan, maar ik zie Vasseur er toch niet voor aan zich daarmee te blameren.

Dat Pièrre Gasly (!) naast Max Verstappen komt te zitten wordt wel erg waarschijnlijk nu Sainz naar McLaren lijkt te gaan. Met een goede kans dat Vandoorne blijft. Ricciardo (!) is immers naar Renault en niet meer beschikbaar voor McLaren en Alonso vertrekt.

Nu zit de sleutel bij Räikkönen: Blijft hij naast Vettel of niet? Als Leclerc zijn stoel krijgt zou Kimi best wel eens Alonso's plek in kunnen nemen naast Sainz, dan wordt Vandoorne degene die "free agent" is en naar Sauber, Toro Rosso of Force India zou kunnen gaan. Laten we eerlijk zijn, zo'n wild Silly Season hebben we niet eerder gehad. Wat jij, Olaf?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs


Sabai

Dat alfonso zou gaan stoppen lag wel een beetje in de lijn der verwachting. Denk wel dat we nog genoeg mooie dingen van hem gaan zien.Wel leuk dat er zoveel beweging is op de rijdersmarkt. Verwacht ook dat Grosjan exit gaat.

Robbert65

Citaat van: Sabai op 15 augustus 2018 - 19:30:21
Dat alfonso zou gaan stoppen lag wel een beetje in de lijn der verwachting. Denk wel dat we nog genoeg mooie dingen van hem gaan zien.Wel leuk dat er zoveel beweging is op de rijdersmarkt. Verwacht ook dat Grosjan exit gaat.
Tenzij Grosjean ineens de lijn van de laatste maand doortrekt en dik punten blijft vergaren natuurlijk.... want ja, dat kan. alles kan. Maar de kans dat Kimi nu een jaar of misschien twee naar mclaren gaat is de leukste vind ik. En dat Vandoorne's kansen klimmen, da's ook fijn.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Olaf7979

Ik zal mijn leven beteren Robbert bij de berichten die hierna komen.  :P
Wie er in de Torro Rosso rijd volgend jaar dat blijft ook gokken.
Voor silly season mogen ze ook wat anders verzinnen.  ;D


Arthur

Citaat van: Sabai op 15 augustus 2018 - 19:30:21
Dat alfonso zou gaan stoppen lag wel een beetje in de lijn der verwachting. Denk wel dat we nog genoeg mooie dingen van hem gaan zien.Wel leuk dat er zoveel beweging is op de rijdersmarkt. Verwacht ook dat Grosjan exit gaat.

Alfonso 😂
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Mickey