Silly season f1 2018

Gestart door wilfried66, 11 juni 2017 - 12:07:14

« vorige - volgende »

Robert Kubica terug bij Williams in 2019

Kansloze missie die alleen maar een teleurstelling kan worden
6 (46.2%)
Mooie comeback die laat zien wat voor een doorzetter hij is
7 (53.8%)

Totaal aantal stemmen: 13

Poll gesloten: 12 december 2018 - 16:22:47

Robbert65

Citaat van: Mickey op 07 augustus 2018 - 20:21:59
Zal Williams dan straks ter ziele gaan? Is ook aardig wat nodig om dat op te lappen, als de miljoenen van Stroll in een ander putje verdwijnen.

Williams gaat nooit verloren. Daar is dat team veel te groot en te sterk voor. Frank is overigens nog niet dood, die stuurt de boel heus nog wel de goeie kant op. Dat kost een paar jaar maar dan staan ze weer bij de voorsten. Stroll of geen stroll. Mooie goal van de Hunt trouwens net :-)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Ik weet het zo net nog niet. Sowieso wordt het een steeds moeilijker verhaal voor de niet-fabrieksteams.

Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Robbert65

#498
Citaat van: Sphinx op 07 augustus 2018 - 20:52:18
Citaat van: Robbert65 op 07 augustus 2018 - 20:24:49
http://www.gppits.net/nieuws/stroll_koopt_force_india/

Één ding, heette de vader van Lance niet Lawrence Stroll?
:D yep!
edit: gewijzigd hoor. Ik had de papa van Jolyon en die van Lance even verwisseld :D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jozef

Dan is de vraag nu wie de teamgenoot wordt van Lance Stroll. Gaat het team nauwer samenwerken met Mercedes zoals de geruchten gingen? Dan zou Ocon wel eens kunnen aanblijven en Pérez aan de deur kunnen staan.

Om dan wat geks te zeggen: Grosjean out bij Haas, en Pérez in.

Matthijs

Citaat van: Jozef op 07 augustus 2018 - 21:28:31
Dan is de vraag nu wie de teamgenoot wordt van Lance Stroll. Gaat het team nauwer samenwerken met Mercedes zoals de geruchten gingen? Dan zou Ocon wel eens kunnen aanblijven en Pérez aan de deur kunnen staan.

Om dan wat geks te zeggen: Grosjean out bij Haas, en Pérez in.
Ik zou het zeer toejuichen: Magnussen en Perez, sterk duo!

BMW.WilliamsF1

Idd, dat stokbrood mag er van mij onderhand wel uit.

Olaf7979

Hallo

Met de kennis tot vandaag
Merc: ham & bot
Fer: vet & rai ( is beste 2e coureur en past zich aan voor Vettel )
Rbr: ver & gas ( Sainz heeft zijn eigen glazen ingegooid en droomt ervan met Alonso in 1 team te zitten. Hopelijk kan hij hem bijhouden )
Ren: ric & hul
Haas: mag & lec
FI: str & oco ( kan ook kubica worden )
Mcl: alo & sai
TR: den & bue ( dit is een gok, het zou ook een Honda gerelateerde coureur kunnen worden )
Sau: eri & gio
Wil: Sir & rus ( korting van Mercedes als ze Russel laten rijden )

Matthijs

Ik denk dat je op de goede weg zit Olaf, maar waar moet Perez dan heen? Zou heel zonde zijn als hij de dupe wordt van de stoeltjesdans.
En wie is Den bij STR? Dan Ticktum? Ik denk dat de kans dat Hartley blijft flink gestegen is met het vertrek van Ricciardo.

Olaf7979

Goed gezien Matthijs helemaal overheen gekeken. Aangezien Perez een hoop sponsorgeld meeneemt zou het kunnen dat hij ipv de Rus bij Williams kunnen komen. Met den bedoel ik Jake Dennis. Hij test coureur bij rbr, maar ik ben het eens dat Hartley's kansen stijgen als Gaisly naar Max gaat. Echter het zou wat zijn als toch Sainz naar rbr gaat he Hahaha. Laat het gedonder maar beginnen  ;D ;D ;D

Ticktum heeft niet voldoende punten om F1 te mogen rijden. Het zou heel goed kunnen dat Honda dit mag invullen. Jij een idee of ze een Japanse coureur hebben klaar staan? Verder speelt ook dat McLaren iemand van torro Rosso wil overnemen. Ik ben wel benieuwd wat bijvoorbeeld een vandoorne in die auto zou doen.

Robbert65

Mercedes: HAM - BOT
Ferrari: VET - Raikkonen
RBR: VER - gasly
McLaren: Alonso + Norris - Sainz  Alonso kan mmoi Indy 500 rijden en af en toe wat trainen voor WEC.
Williams: SIR - Kubica  Je kunt die gast toch niet langer aan het lijntje houden...
Renault: HUL - RIC
SFI: Stroll - Perez
STR: Vandoorne - Hartley
Haas: Leclerc - Magnussen
Sauber: Ocon - Giovenazzi
out:
GRO
ERI
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

https://www.racefans.net/2018/08/10/red-bulls-shortage-2019-f1-driver-options-legacy-verstappen-rapid-rise/

Interessant artikel over het gebrek aan coureurs bij Red Bull om drie stoeltjes te vullen. Door Verstappen zo snel een stoel bij STR te geven en Kvyat te promoveren naar RBR ging Red Bull in een noodtempo door de beschikbare rijders heen. Ironisch: de FIA reageerde op Verstappens debuut door superlicentiepunten in te stellen, waardoor beoogde debutanten voor STR niet genoeg punten hebben (Dan Ticktum, Jake Dennis (?) en de hoogst geklasseerde Japanner voor Honda).

Olaf7979

Het is ook maar net hoe snel een talent zich ontwikkeld. Alles wijst ernaar dat ze bij red bull niet op hadden gerekend dat Ricardo zou vertrekken.

Binnenkort weten wij wie waar rijd.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

Mercedes: HAM - BOT
Ferrari: VET - Raikkonen
RBR: VER - gasly
McLaren: Vandoorne - Sainz
Williams: SIR - Kubica
Renault: HUL - RIC
SFI: Stroll - Perez
STR: Lando Norris - Hartley
Haas: Leclerc - Magnussen
Sauber: Ocon - Giovenazzi
out:
GRO
ERI
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel