Silly season f1 2018

Gestart door wilfried66, 11 juni 2017 - 12:07:14

« vorige - volgende »

Robert Kubica terug bij Williams in 2019

Kansloze missie die alleen maar een teleurstelling kan worden
6 (46.2%)
Mooie comeback die laat zien wat voor een doorzetter hij is
7 (53.8%)

Totaal aantal stemmen: 13

Poll gesloten: 12 december 2018 - 16:22:47

Matthijs

Citaat van: Wings op 25 mei 2018 - 12:05:51
Ik niet. Ferrari gaf toe dat het vreemd uitzag maar kon aan de hand van de telemetrie bewijzen dat het wel degelijk een probleem was. De wedstrijdleiding heeft het bewijs van Ferrari van tafel geveegd omdat zij geen tijd hebben om dit soort dingen uit te pluizen en afgaan op wat zij zien. Het zou zomaar een elektrisch probleem kunnen zijn geweest.

CitaatSchumacher stopped his car in the Rascasse corner, which compromised Alonso's lap. When asked about the incident, Schumacher responded by saying that he "locked up the front and went wide."
https://en.wikipedia.org/wiki/2006_Monaco_Grand_Prix

Ik denk dat we veilig kunnen stellen dat dit niet waar was, afgaande op de beelden.

Sabai

Rosberg deed het een stuk slimmer die kwam er mee weg.

Arthur

Die had geleerd van de Grootmeester ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Citaat van: Matthijs op 25 mei 2018 - 12:49:59
Citaat van: Wings op 25 mei 2018 - 12:05:51
Ik niet. Ferrari gaf toe dat het vreemd uitzag maar kon aan de hand van de telemetrie bewijzen dat het wel degelijk een probleem was. De wedstrijdleiding heeft het bewijs van Ferrari van tafel geveegd omdat zij geen tijd hebben om dit soort dingen uit te pluizen en afgaan op wat zij zien. Het zou zomaar een elektrisch probleem kunnen zijn geweest.

CitaatSchumacher stopped his car in the Rascasse corner, which compromised Alonso's lap. When asked about the incident, Schumacher responded by saying that he "locked up the front and went wide."
https://en.wikipedia.org/wiki/2006_Monaco_Grand_Prix

Ik denk dat we veilig kunnen stellen dat dit niet waar was, afgaande op de beelden.

Het maakt niks uit hoe een rijder het ervaart, maar wat de feiten zijn. En hoe je het ook wendt of keert, omdat de wedstrijdleiding tegenbewijs niet tot zich heeft genomen en beoordeelt, is het lastig voor buitenstaanders om Schumacher te veroordelen.

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 25 mei 2018 - 11:59:32
Het was een slecht uitgevoerde actie maar het idee vond ik wel uitgekookt. Tegelijkertijd vond ik het terecht dat hij er straf voor kreeg. Gegokt en verloren.


Eens.


En het blijft bijzonder om te crashen met 16 km/u . Dat record zal Schumi wel behouden, denk ik... ;D ;D ;D

Tuesday

Citaat van: Wings op 25 mei 2018 - 12:05:51
Ik niet. Ferrari gaf toe dat het vreemd uitzag maar kon aan de hand van de telemetrie bewijzen dat het wel degelijk een probleem was. De wedstrijdleiding heeft het bewijs van Ferrari van tafel geveegd omdat zij geen tijd hebben om dit soort dingen uit te pluizen en afgaan op wat zij zien. Het zou zomaar een elektrisch probleem kunnen zijn geweest.
en je wilt nog wel serieus genomen worden??

groeten van een Schumacher fan die het volledig met Matthijs eens is.

gloudiesaurus

Toch nog een transfer dit jaar?:

http://www.gppits.net/nieuws/toro_rosso_benaderde_lando_norris/

De dagen van Brendon Hartley bij Toro Rosso lijken te zijn geteld.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Citaat van: Franky R. op 27 mei 2018 - 12:01:27
Citaat van: Matthijs op 25 mei 2018 - 11:59:32
Het was een slecht uitgevoerde actie maar het idee vond ik wel uitgekookt. Tegelijkertijd vond ik het terecht dat hij er straf voor kreeg. Gegokt en verloren.


Eens.


En het blijft bijzonder om te crashen met 16 km/u . Dat record zal Schumi wel behouden, denk ik... ;D ;D ;D

Volgens Ferrari viel de auto stil. Ontstekingsprobleem.

Wings

Citaat van: gloudiesaurus op 07 juni 2018 - 14:38:46
Toch nog een transfer dit jaar?:

http://www.gppits.net/nieuws/toro_rosso_benaderde_lando_norris/

De dagen van Brendon Hartley bij Toro Rosso lijken te zijn geteld.

Gaat McLaren niet doen. Vandoorne wordt het niet.

Sabai

Wie denkt er hier ook te geloven dat leclerc daadwerkelijk het stoeltje van kimi krijgt ?Ik kan mij niet heugen dat Ferrari ooit zo'n onervaren rijder heeft genomen. En dan hebben we ook nog Riccardo op de markt. Ikzelf geloof er niks van.

Matthijs

Uiteindelijk wel, maar zeker niet dit jaar. Vergeet niet dat Leclerc nog best wat fouten maakt, hoe indrukwekkend hij ook is. Logisch voor een rookie maar niet voor Ferrari.

Wings

Citaat van: Sabai op 29 juni 2018 - 17:22:15
Wie denkt er hier ook te geloven dat leclerc daadwerkelijk het stoeltje van kimi krijgt ?Ik kan mij niet heugen dat Ferrari ooit zo'n onervaren rijder heeft genomen. En dan hebben we ook nog Riccardo op de markt. Ikzelf geloof er niks van.

Ik wel. Leclerc is een buitengewoon talent. Daarnaast wordt de afstand tussen Seb en Kimi te groot. Kimi vormt op dit moment niet de buffer die Seb in het zadel helpt. Dan vervalt de meerwaarde om hem te behouden en kun je net zo goed starten met het klaarstomen van nieuw talent. Dat Danny niet naar Ferrari verkast roep ik al sinds de eerste keer dat ik het gerucht las. Dit druist tegen de filosofie van Ferrari in. Daarnaast kan ik mij voorstellen dat toen Seb bijtekende hij helder is geweest over wie hij wel en niet naast zich duldt. Hij en Danny is geen match. Ik ben bang dat ik gelijk ga krijgen dat Danny niet naar Ferrari vertrekt maar bij Red Bull blijft of naar Renault gaat. Het onderhandelen met Ferrari vergroot zijn marktwaarde. Datzelfde deed Lewis eerder bij Mercedes, toen hij ineens interesse had in een overstap naar Ferrari.

Leclerc dus naar Ferrari.

Van Wijk

Leclerc dus naar Ferrari.


Wings, ik hoop het oprecht dat ze dit talent zo een kans geven....
Echter ik vrees dat ze voor een ( wederom ) perfecte tweede rijder zullen kiezen.
Op dit moment is dat Kimi, wie ze hierna gaan kiezen, ik ben benieuwd?

robbert

ja, ze zouden idd vettel als eerste man kiezen en leclerq als 2de rijder. Ergens toch wel normaal dat een beginnend talent, een 4voudig wereldkampioen moet voorlaten

Wings

Citaat van: Van Wijk op 30 juni 2018 - 21:33:56
Leclerc dus naar Ferrari.


Wings, ik hoop het oprecht dat ze dit talent zo een kans geven....
Echter ik vrees dat ze voor een ( wederom ) perfecte tweede rijder zullen kiezen.
Op dit moment is dat Kimi, wie ze hierna gaan kiezen, ik ben benieuwd?

Is het officieel?
Ik denk dat Ferrari voornemens is te bouwen aan een toekomst na Seb. Leclerc kan zich nu prima optrekken aan Seb net zoals Max dat kon aan Ricciardo. Ik hoop oprecht dat Ferrari een andere weg inslaat en jong talent een kans gaat geven in een auto. En laten we ook eerlijk zijn dat de afstand tussen Seb en Kimi onacceptabel groot wordt.