Silly season f1 2018

Gestart door wilfried66, 11 juni 2017 - 12:07:14

« vorige - volgende »

Robert Kubica terug bij Williams in 2019

Kansloze missie die alleen maar een teleurstelling kan worden
6 (46.2%)
Mooie comeback die laat zien wat voor een doorzetter hij is
7 (53.8%)

Totaal aantal stemmen: 13

Poll gesloten: 12 december 2018 - 16:22:47

Wings

@Pancake Shield: Niemand nagelt Sirotkin aan het kruis. De één heeft meer vertrouwen in zijn kunnen dan de ander. That's all. De prestaties tot op heden vind ik niet om over naar huis te schrijven. En kennelijk vinden Sauber en Renault dat ook. De laatstgenoemde verkoos zelfs Palmer boven de Rus. Dus hoe redelijk is het om te verwachten dat hij bloedsnel is? Ik heb  geen hoge pet op van de Rus en denk ook dat het niet veel wordt. Daarnaast heeft Williams ook een rijder nodig die hem team naar voren helpt. Dat gaat niet lukken met dit rijdersduo vrees ik.

Jozef

Dat laatste is inderdaad waar ik ook mijn hart voor vasthoud. We hebben het over een team dat echt hard zal moeten knokken om plaatsen in het constructeurskampioenschap (wat ook gewoon rechtstreeks een belangrijke geldkwestie is) en met deze coureurs gaan ze gewoon punten laten liggen op de concurrentie die een gelijkwaardige auto hebben, maar een line-up met namen als Perez, Ocon, Hülkenberg, Sainz. Misschien dat zelfs Gasly/Hartley een beter duo is.

Tuesday

Citaat van: Jozef op 12 december 2017 - 15:08:55
Dat laatste is inderdaad waar ik ook mijn hart voor vasthoud. We hebben het over een team dat echt hard zal moeten knokken om plaatsen in het constructeurskampioenschap (wat ook gewoon rechtstreeks een belangrijke geldkwestie is) en met deze coureurs gaan ze gewoon punten laten liggen op de concurrentie die een gelijkwaardige auto hebben, maar een line-up met namen als Perez, Ocon, Hülkenberg, Sainz. Misschien dat zelfs Gasly/Hartley een beter duo is.
volgens mij scheelt het 3,5 miljoen euro per plek. Dan lijkt mij die 17 miljoen van Sirotkin en het vele geld van Stroll toch wel heel verleidelijk. Dat gaat een topcoureur die verder niks meebrengt nooit bij elkaar kunnen rijden.

Wings

Citaat van: Jozef op 12 december 2017 - 15:08:55
Dat laatste is inderdaad waar ik ook mijn hart voor vasthoud. We hebben het over een team dat echt hard zal moeten knokken om plaatsen in het constructeurskampioenschap (wat ook gewoon rechtstreeks een belangrijke geldkwestie is) en met deze coureurs gaan ze gewoon punten laten liggen op de concurrentie die een gelijkwaardige auto hebben, maar een line-up met namen als Perez, Ocon, Hülkenberg, Sainz. Misschien dat zelfs Gasly/Hartley een beter duo is.

Dat is het. Die http://formule1nieuws.nl/modules/news&storyid=45742 zijn leuk maar wat als je daardoor 2-3 plaatsen inboet en de auto minder hard ontwikkeld? Aan de achterkant boet je deze weer in en je plaveit geen pad voor de toekomst.

https://racingnews365.nl/overzicht-formule-1-teams-ontvangen-miljoenen-aan-prijzengeld#close-cookie

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: Wings op 12 december 2017 - 13:26:53
Met Massa bezat Williams een ervaren coureur die wat kan bijdragen aan het ontwikkelen. Ik had gehoopt dat dit een overbruggingsjaar was van Williams. Massa als noodoplossing in de Williams en zorgen dat er een waardige vervanging voor Bottas wordt aangetrokken. Sirotkin en Kubica vind ik beiden ver beneden wat je mag verwachten van een subtopper. Dit jaar moesten zij Force India al voor zich dulden en volgend jaar komen daar McLaren en Renault nog eens bij. Mark my words dat Williams hekkensluiter gaat worden met Sauber.


Mee oneens. In de laatste races was het juist Massa die een 'te trage ontwikkeling' van Williams hekelde. IMHO zette hij zichzelf ermee buitenspel, want inderdaad was Felipe aangetrokken om de FW40 te ontwikkelen.


Als dat niet of onvoldoende is gebeurd, dan heeft Massa zijn werk juist niet goed gedaan...

Wings

Waar ben je het dan mee oneens?

Arthur

Ik denk dat Franky het er juist WEL mee eens is...  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings


Arthur

Maar als je alleen de eerste zin leest.... Tja, dan begrijp ik wel dat hij het er mee oneens is  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Kubica lijkt mij uitgesloten of mis ik iets?

Jozef

Als Kubica F1-klaar was dan hadden ze hem twee maanden geleden al wel aangekondigd... bij Renault.

Wings


Arthur

Naast een dikke tas met $$$ !!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel