Silly season f1 2018

Gestart door wilfried66, 11 juni 2017 - 12:07:14

« vorige - volgende »

Robert Kubica terug bij Williams in 2019

Kansloze missie die alleen maar een teleurstelling kan worden
6 (46.2%)
Mooie comeback die laat zien wat voor een doorzetter hij is
7 (53.8%)

Totaal aantal stemmen: 13

Poll gesloten: 12 december 2018 - 16:22:47

Franky R.

Citaat van: Pancake Shield op 28 augustus 2017 - 19:09:33
Wordt dat van de verkoop van STR al niet de afgelopen vijf jaar constant geroepen?

Over Alonso denk ik dat ie stopt. Gister was dat wel heel duidelijk. Maar voor mij was Canada nog net iets duidelijker. Als ie ergens zijn besluit gemaakt heeft, kan het daar wel eens geweest zijn en was het gister echt 100% definitief. Maar hij kwam in Canada net van een geweldige Indy 500-ervaring af, lag op koers om zijn eerste punten te scoren en viel vervolgens in de slotfase uit om daarna het publiek in te lopen. En gister is hij eigenlijk ook gewoon zomaar gestopt. Er is geen probleem gevonden in zijn motor, dus ja.


Het verkoop van STR is bij mijn weten vooral iets van de laatste 2 a 3 jaar...Vooral als er maar geen 'nieuwe Vettel' opstond. En nu hebben ze Verstappen en Sainz.  Maar daarachter helemaal niets...Kvyat wordt gewieberd, dat was iedereen al duidelijk...

Franky R.


Jozef

"Ron Dennis zal trots zijn."

Da's een mooie. ;D ;D

Franky R.

Citaat van: Jozef op 01 september 2017 - 13:19:59
"Ron Dennis zal trots zijn."

Da's een mooie. ;D ;D


Ik betwijfel of Dennis met zijn Ronspeak een betere uitspraak had gedaan... :P

Wings

Citaat van: Franky R. op 01 september 2017 - 12:52:07
http://www.gppits.net/nieuws/gerucht_alonso_rond_met_mclaren/


Zou het? Ik had stiekeme hoop op een overstap naar Williams..

Bij Williams wint hij geen races. Bij McLaren ook niet. Maar misschien in 2019 wel.

Franky R.

Citaat van: Wings op 01 september 2017 - 17:01:57
Citaat van: Franky R. op 01 september 2017 - 12:52:07
http://www.gppits.net/nieuws/gerucht_alonso_rond_met_mclaren/


Zou het? Ik had stiekeme hoop op een overstap naar Williams..

Bij Williams wint hij geen races. Bij McLaren ook niet. Maar misschien in 2019 wel.


Voorop gesteld..Ik ken Fernando Alonso niet, maar ik weet bijna zeker dat hij echt niet zo lang zal/kan wachten...

Sabai

Of hij rijdt nog een jaar bij McLaren of hij stopt. Ik denk het 2e

Wings

Citaat van: Franky R. op 01 september 2017 - 18:18:33
Voorop gesteld..Ik ken Fernando Alonso niet, maar ik weet bijna zeker dat hij echt niet zo lang zal/kan wachten...

Diep in zijn hart wil Fernando winnen. En hij weet dat hij dat kan. Zet hem in een competitieve auto en hij vecht met Vettel en Hamilton om het wereldkampioenschap. Dat gezegd hebbende bereikt Alonso de leeftijd van 37 jaar. Hij zit dus in zijn nadagen van zijn carrière. De tijd breekt aan dat Alonso niet meer in de middellange- en lange termijn plannen past. Dan wordt de keuze beperkt en verandert ook wat hij belangrijk vindt. Is het succesvol zijn belangrijker dan 35 miljoen binnenslepen denk je? Alonso zit niet meer in een positie dat hij succes nodig heeft om zich in de kijker te rijden en buiten de Formule 1 om kan hij niet verdienen wat hij in de Formule 1 verdient. Het verbaast mij niet als Alonso gewoon blijft bij McLaren. Voldoende vertrouwen in Honda na onderhandelingen om het nog een seizoen te proberen en ach, wie weet, twee.   

Wings

Overigens denk ik dat Renault de uitzondering is.

gloudiesaurus

Citaat van: Franky R. op 01 september 2017 - 12:52:07
http://www.gppits.net/nieuws/gerucht_alonso_rond_met_mclaren/


Zou het? Ik had stiekeme hoop op een overstap naar Williams..

Waarom? Bij Williams gaat Alonso ook geen races winnen. Sterker nog op sommige circuits is McLaren met Honda nu al sneller dan Willams (in de kwalificatie dan)  ;) Na enkele goede seizoenen is Williams weer op zijn retour. Lijkt er toch dat de auto minder is en het team het vooral van de Mercedes-motor moet hebben.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Ik snap ook echt niet wie het in hemelsnaam in zijn hoofd haalt dat Alonso naar Williams zou trekken...

robbert

ja en volgens een zeer onbetrouwbare bron, zou verstappen naar sauber gaan  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 02 september 2017 - 10:23:28
Citaat van: Franky R. op 01 september 2017 - 12:52:07
http://www.gppits.net/nieuws/gerucht_alonso_rond_met_mclaren/


Zou het? Ik had stiekeme hoop op een overstap naar Williams..

Waarom? Bij Williams gaat Alonso ook geen races winnen. Sterker nog op sommige circuits is McLaren met Honda nu al sneller dan Willams (in de kwalificatie dan)  ;) Na enkele goede seizoenen is Williams weer op zijn retour. Lijkt er toch dat de auto minder is en het team het vooral van de Mercedes-motor moet hebben.

Een naam: Paddy Lowe...Williams zal hem toch niet hebben aangetrokken om zijn pensioenfonds vol te storten?
Ik verwacht voor 2018 een sterke Williams...En bij Honda is het nog steeds afwachten. Laat staan dat ze volgend jaar nog motoren leveren. Een pijnpunt is de bak die door McLaren wordt gemaakt. Als McLaren zelf geen Honda-motoren meer afneemt, dan heeft het voor hen natuurlijk geen nut om bakken te maken voor de Honda.


Daarom haakte Sauber af, en waarschijnlijk ook Toro Rosso.

Maar Alonso schijnt nu voor één jaar te hebben getekend bij McLaren...

robbert

dan ben ik benieuwd met welke motoren mclaren zal rijden. Ferrari en mercedes hebben al aangegeven dat ze niet willen leveren aan mclaren. Renault heeft ook al aangegeven dat ze geen 4de team met hun motoren wil laten rijden. Tenzij dat renault torro rosso zal verlaten. Maar dan blijft de vraag over, welke motor gaat er dan in de torro rosso zitten?

Arthur

Ik denk een Honda! En als Honda echt op de rit heeft gaat ook RBR met Honda rijden. STR wordt dus het ontwikkelteam voor Honda [mocht Honda daar open voor staan]. En als het werkt heeft RBR er ook baat bij.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel