Silly season f1 2018

Gestart door wilfried66, 11 juni 2017 - 12:07:14

« vorige - volgende »

Robert Kubica terug bij Williams in 2019

Kansloze missie die alleen maar een teleurstelling kan worden
6 (46.2%)
Mooie comeback die laat zien wat voor een doorzetter hij is
7 (53.8%)

Totaal aantal stemmen: 13

Poll gesloten: 12 december 2018 - 16:22:47

BMW.WilliamsF1

Ja idd, Vettel zal wel in Monza bevestigd worden. Alleen zie ik Hamilton nog niet echt stoppen. Die heeft gezegd dat ie nog wel een jaartje of 5 mee wil doen.

robbert

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 22 augustus 2017 - 13:54:05
Ja idd, Vettel zal wel in Monza bevestigd worden. Alleen zie ik Hamilton nog niet echt stoppen. Die heeft gezegd dat ie nog wel een jaartje of 5 mee wil doen.

aahja, dan zie ik vettel ook niet gauw bij mercedes rijden. Die 2 komen nu niet overeen, dus zal mercedes het niet opnieuw proberen om 2 rivalen in 1 team te steken. Ze willen geen herhaling zoals met rosberg, nu ferrari terug mee kan strijden

gloudiesaurus

Vandoorne is ook bevestigd voor volgend jaar:
http://www.gppits.net/nieuws/vandoorne_ook_in_2018_bij_mclaren/

Nu zijn teamgenoot nog...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

wilfried66

Dus
Ferrari :Vettel/Raikkonen
Mercedes:Hamilton/Bottas
Red Bull:Verstappen/Ricciardo
McLaren: Vandoorne/Norris
Williams:Alonso/Stroll
Force India: Perez/Werhlein
Haas: Magnussen/Grosjean
Sauber : Erricsson/Leclerc
Toro Rosso :Kvyat/Sainz
Renault: Hulkenberg/Ocon

Alonso naar Williams zou goed zijn als ze de achtertrein en versnellingsbak ook zouden krijgen zoals Force India want dat is het verschil tussen die 2 teams en dan een betere piloot dan Massa in de Williams en de werken van Pady Lowe zal volgend seizoen wel te merken zijn en ik zeg niet dat ze wereldkampioen worden maar een podium en/of een overwinning zie ik wel.
Dan Lando Norris bij McLaren waarom niet langzaam laten rijpen

Tuesday

Citaat van: wilfried66 op 26 augustus 2017 - 15:58:23
Dus
Ferrari :Vettel/Raikkonen
Mercedes:Hamilton/Bottas
Red Bull:Verstappen/Ricciardo
McLaren: Vandoorne/Norris
Williams:Alonso/Stroll
Force India: Perez/Werhlein
Haas: Magnussen/Grosjean
Sauber : Erricsson/Leclerc
Toro Rosso :Kvyat/Sainz
Renault: Hulkenberg/Ocon

Alonso naar Williams zou goed zijn als ze de achtertrein en versnellingsbak ook zouden krijgen zoals Force India want dat is het verschil tussen die 2 teams en dan een betere piloot dan Massa in de Williams en de werken van Pady Lowe zal volgend seizoen wel te merken zijn en ik zeg niet dat ze wereldkampioen worden maar een podium en/of een overwinning zie ik wel.
Dan Lando Norris bij McLaren waarom niet langzaam laten rijpen
Alonso gaat volgend jaar echt niet naar Williams. Misschien Renault, misschien richting USA maar meest waarschijnlijke lijkt me dat ie gewoon bij McLaren blijft, zeker als die (samen met Honda) weer hetzelfde salaris op tafel leggen. Sportief gezien is dat misschien ook wel de beste optie, ervan uitgaande dat Mercedes hem niet kan gebruiken.

Van Wijk

Hopelijk blijft Alonso bij Mc Laren.
Gezien de samenwerking tussen Stoffel en Fernando tijdens de kwalificaties zie ik hier een echt  team ontstaan die volgend jaar voor een vernieuwende ( teamwork ) manier van racen kunnen gaan zorgen.

Mickey

Maar daar win je geen honderd pk mee en ook geen betrouwbare auto. En dat is nou net wat ze nodig hebben.

Alonso het hele weekend weer getergd door frustraties. Geen idee of hij dit nog een jaar trekt.

Franky R.

Citaat van: Mickey op 27 augustus 2017 - 15:52:15
Maar daar win je geen honderd pk mee en ook geen betrouwbare auto. En dat is nou net wat ze nodig hebben.

Alonso het hele weekend weer getergd door frustraties. Geen idee of hij dit nog een jaar trekt.


Gozer,
Ik durf zelfs te beweren dat Honda Alonso liet stoppen in Belgiƫ, omdat ze zijn woede-uitbarstingen niet meer konden aanhoren... ;D ;D ;D
;)


Sabai

Ik vond het antwoord van Alonso veel zeggend op de vraag hoe lang hou je dit nog vol. Nog 7 races zegt hij met een klein lachje.Alonso rijdt volgens mij volgend jaar niet meer in de f1.

BMW.WilliamsF1

Mss gaat ie er wel een jaartje tussenuit en kan ie naar Mercedes in 2019 als Lewis stopt. Alleen heeft Lewis wel gezegd dat ie nog een jaar of 5 te gaan heeft. Dus of hij stopt of kijkt het nog ff aan een jaartje bij Mclaren. Hamilton naast Alonso zie ik niet gebeuren eigenlijk. En bij Ferrari zie ik hem ook niet meer rijden. Naar Williams gaat ook niet gebeuren.

Matthijs

Citaat van: Sabai op 27 augustus 2017 - 20:59:12
Ik vond het antwoord van Alonso veel zeggend op de vraag hoe lang hou je dit nog vol. Nog 7 races zegt hij met een klein lachje.Alonso rijdt volgens mij volgend jaar niet meer in de f1.
Of niet meer met een Honda.

BMW.WilliamsF1

Wat hiervan te denken??

http://www.gppits.net/nieuws/sean_geleal_krijgt_vier_vrije_trainingen_met_toro_rosso/

Er zal wel genoeg voor betaald worden, want voor het talent hoeven ze het niet te doen :P

Matthijs

Gek, past niet in de filosofie van Red Bull lijkt mij. Maar ik denk dat het opleidingsteam en de -filosofie op de schop gaat.

Franky R.


Pancake Shield

Wordt dat van de verkoop van STR al niet de afgelopen vijf jaar constant geroepen?

Over Alonso denk ik dat ie stopt. Gister was dat wel heel duidelijk. Maar voor mij was Canada nog net iets duidelijker. Als ie ergens zijn besluit gemaakt heeft, kan het daar wel eens geweest zijn en was het gister echt 100% definitief. Maar hij kwam in Canada net van een geweldige Indy 500-ervaring af, lag op koers om zijn eerste punten te scoren en viel vervolgens in de slotfase uit om daarna het publiek in te lopen. En gister is hij eigenlijk ook gewoon zomaar gestopt. Er is geen probleem gevonden in zijn motor, dus ja.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock