Silly season f1 2018

Gestart door wilfried66, 11 juni 2017 - 12:07:14

« vorige - volgende »

Robert Kubica terug bij Williams in 2019

Kansloze missie die alleen maar een teleurstelling kan worden
6 (46.2%)
Mooie comeback die laat zien wat voor een doorzetter hij is
7 (53.8%)

Totaal aantal stemmen: 13

Poll gesloten: 12 december 2018 - 16:22:47


robbert

zever, want helmut marko zei recent nog dat de piloten vastzitten aan redbull en dat ze niemand laten gaan. Zelfs Sainz kan niet naar ferrari.

Mickey

Dat doet hij natuurlijk vast niet om de prijs op te drijven. ;)

Franky R.

Citaat van: robbert op 22 juni 2017 - 10:11:57
zever, want helmut marko zei recent nog dat de piloten vastzitten aan redbull en dat ze niemand laten gaan. Zelfs Sainz kan niet naar ferrari.


Er hoeft maar iets te gebeuren en dat contractje van Marko is minder waard dan wc-papier.


Als de contracten echt waterdicht zijn, hoeft ome Helmut niet om de dag te roepen dat Verstappen, Sainz en Ricciardo blijven zitten...

Sphinx

Citaathttps://www.autobahn.eu/4466/kravitz-max-verstappen-gaat-naar-ferrari/

stukje met een hoog "Als" gehalte. "Als Ferrari komt", "Als RBR Max laat gaan" "Als de as breekt" "Als mn tante een snor heeft"
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

robbert

Citaat van: Sphinx op 22 juni 2017 - 11:35:41
Citaathttps://www.autobahn.eu/4466/kravitz-max-verstappen-gaat-naar-ferrari/

stukje met een hoog "Als" gehalte. "Als Ferrari komt", "Als RBR Max laat gaan" "Als de as breekt" "Als mn tante een snor heeft"

inderdaad, Als verstappen bij ferrari rijdt, dan zal mclaren nog met ferrarimotoren rijden en wordt sauber kampioen met honda

Pancake Shield

Sainz of Ricciardo zie ik voor 2018 nog wel vertrekken naar een ander team. Maar Verstappen? Ik denk het nog niet dat Red Bull hem wil laten gaan of dat een ander team op hem zit te wachten. Niet alleen voor het onderling gerommel dat het zorgt als de andere topper blijft bij Mercedes of Ferrari, maar Verstappen is nog steeds vrij hard met zijn woorden. En kijkend naar in ieder geval de geschiedenis bij Ferrari gaat dat dan een zeer ongelukkig huwelijk worden.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

robbert

Citaat van: Franky R. op 22 juni 2017 - 10:43:33
Citaat van: robbert op 22 juni 2017 - 10:11:57
zever, want helmut marko zei recent nog dat de piloten vastzitten aan redbull en dat ze niemand laten gaan. Zelfs Sainz kan niet naar ferrari.


Er hoeft maar iets te gebeuren en dat contractje van Marko is minder waard dan wc-papier.


Als de contracten echt waterdicht zijn, hoeft ome Helmut niet om de dag te roepen dat Verstappen, Sainz en Ricciardo blijven zitten...

https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/227879/-

zoals ik al zei...

Mickey

Alles heeft een prijs. Natuurlijk gaat Marko dit roepen, natuurlijk wil hij Verstappen niet kwijt en hoe harder hij dit roept hoe meer hij de prijs opdrijft. Maar geloven dat Verstappen niet weg mag louter omdat hij een waterdicht contract heeft vind ik nogal naïef. To put it mildly.

Fietser

#39
Complimenten voor de mooie bijdragen van Wings en Pancake Shield v.w.b. dit onderwerp (zonderen de anderen te kort te willen doen). Ze zijn interessant, uitvoerig, steekhoudend en prettig leesbaar. Dank daarvoor.

Wings

Ik geloof wel dat Red Bull een eventueel vertrek van Max naar Ferrari in dit stadium in de weg kan staan. En dat ook doet. Red Bull zaait talent om kampioenschappen te oogsten. Die resultaten moeten er uiteindelijk ook komen. Dat is hun bestaansrecht. Daarnaast heeft Red Bull geen aanstormende Max Verstappen die deze honneurs plaatsvervangend kan waarnemen. Waarom zou Red Bull toelaten dat Ferrari de vruchten plukt?

Sphinx

RBR heeft jarenlang gezocht naar een opvolger voor Vettel, leek die uiteindelijk met Max te vinden (al zal de Sainz clan anders beweren), maar wie komt er na? De 'achteropsjöt" na Max is ook niet je dat.
- Pierre Gasly is wel GP2 kampioen, maar zit min of meer gedwongen in de Super Formula.
- Niko Kari ging ok in de F3, maar heeft nog geen punten in de GP3
- het drietal Verschoor, Verhagen en Ticktum moet zich nog bewijzen in de F2,0

Het is dat Ferrari niet de gewoonte heeft om talent meteen bij het hoofdteam te laten rijden, anders zie ik Leclerc volgend jaar nog wel instappen.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Sabai

Ik zie eerder Ricciardo naar Ferrari gaan . Hij zit nu al vanaf 2013 achter de feiten aan te rijden en zal dit ongetwijfeld een keer zat zijn.

Wings

Alleen als Seb vertrekt. Seb zal zijn veto uitspreken en onder voorwaarde bijtekenen.

Wings

Citaat van: Sphinx op 23 juni 2017 - 14:58:38
RBR heeft jarenlang gezocht naar een opvolger voor Vettel, leek die uiteindelijk met Max te vinden (al zal de Sainz clan anders beweren), maar wie komt er na? De 'achteropsjöt" na Max is ook niet je dat.
- Pierre Gasly is wel GP2 kampioen, maar zit min of meer gedwongen in de Super Formula.
- Niko Kari ging ok in de F3, maar heeft nog geen punten in de GP3
- het drietal Verschoor, Verhagen en Ticktum moet zich nog bewijzen in de F2,0

Het is dat Ferrari niet de gewoonte heeft om talent meteen bij het hoofdteam te laten rijden, anders zie ik Leclerc volgend jaar nog wel instappen.

Vandaar dat ik voorspel (de wens is de vader van de gedachte) dat Leclerc bij Haas instapt.