Silly season f1 2018

Gestart door wilfried66, 11 juni 2017 - 12:07:14

« vorige - volgende »

Robert Kubica terug bij Williams in 2019

Kansloze missie die alleen maar een teleurstelling kan worden
6 (46.2%)
Mooie comeback die laat zien wat voor een doorzetter hij is
7 (53.8%)

Totaal aantal stemmen: 13

Poll gesloten: 12 december 2018 - 16:22:47

Robbert65

#750

    Mercedes:    HAM - BOT
    Ferrari:    VET - LEC
    RBR:       VER - GAS
    McLaren:    SAI - NOR
    Renault:    HUL - RIC
    Sauber:    RAI - GIO
    Haas:       MAG - GRO
    STR:       KVY - ALB
    Williams:    RUS - KUB
    RPFI:       PER - STR

edit: Ocon inmiddels definitief derde rijder bij Merc
edit2: STR en ALB bevestigd / toegevoegd
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Breaktest

Citaat van: Robbert65 op 22 november 2018 - 14:06:21
http://www.gppits.net/nieuws/williams_biedt_robert_kubica_eindfase_re-integratietraject/
Oei, dat is wel een donker stukkie. Maar het zou best de spijker op de kop kunnen zijn. Toen Bottas twee jaar geleden naar Mercedes verkaste schreef ik al dat ik Williams er verstandig aan zou doen het verlies aan plaatsen op de ranglijst voor de komende seizoenen in hun afkoopsom te verdisconteren. Het zou best kunnen dat de BV Williams inmiddels in de fase van het paniekvoetbal is beland, waarin niet eens meer zoveel valt te kiezen, behalve dan gaan voor de hoogste bieder.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sabai

Leuk voor hem dat het eindelijk dan toch gelukt is. Alleen is het 5 jaar te laat. Kansloze missie dus......

Tuesday

Citaat van: Breaktest op 22 november 2018 - 16:38:07
Citaat van: Robbert65 op 22 november 2018 - 14:06:21
http://www.gppits.net/nieuws/williams_biedt_robert_kubica_eindfase_re-integratietraject/
Oei, dat is wel een donker stukkie. Maar het zou best de spijker op de kop kunnen zijn. Toen Bottas twee jaar geleden naar Mercedes verkaste schreef ik al dat ik Williams er verstandig aan zou doen het verlies aan plaatsen op de ranglijst voor de komende seizoenen in hun afkoopsom te verdisconteren. Het zou best kunnen dat de BV Williams inmiddels in de fase van het paniekvoetbal is beland, waarin niet eens meer zoveel valt te kiezen, behalve dan gaan voor de hoogste bieder.
dat verlies heeft alleen weinig tot niks met Bottas te maken. Williams is al 10 jaar dolende en heeft alleen dankzij de introductie van de nieuwe V6 en Mercedes een aantal jaar flink boven haar stand kunnen leven. De enige redding is misschien wel wanneer de familie Williams volledig zn handen van het team afhaalt. Op deze manier gaat het iig niet werken en is het alleen maar meedoen om het meedoen.

Mickey

Williams, McLaren, ooit de top, maar in deze tijd van technologische ontwikkelingen kunnen ze het gewoon niet meer bijbenen. No recources, no intelligence. Ben bang dat het in een paar jaar echt klaar is voor ze.

Robbert65

Vreselijk Mickey. McLaren en Williams weg uit de Formule 1? Dan is het hart eruit. Ik moet er echt niet aan denken...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sphinx

Williams maakt in ieder geval als technologiebedrijf nog winst, dus ze staan niet helemaal aan de rand van de afgrond. Mclaren heeft het toch iets lastiger met een pure marketingman als Zak Brown als baas. En het blijft frappant dat na ál die teleurstellingen met Honda ze alweer zo'n modderfiguur hebben geslagen.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Robbert65

*fluistert* Ron Dennis.....
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Citaat van: Robbert65 op 23 november 2018 - 12:51:18
Vreselijk Mickey. McLaren en Williams weg uit de Formule 1? Dan is het hart eruit. Ik moet er echt niet aan denken...

Eens. Geen groot fan van die clubs, maar ze horen er natuurlijk wel gewoon bij, alleen al om historische redenen. En deze sport is puur business geworden. Stel goede bestuurders aan en haal grote investeerders binnen, moet dan de opdracht zijn om relevant te blijven. Dat zie ik Claire gewoon niet doen. Helaas.

Sabai

Iemand een teamleider maken omdat je de dochter van bent klopt al niet. Zeker niet in deze tak van sport vind ik. Zolang Claire niet vervangen word zie ik niet veel veranderen.

Matthijs

Citaat van: Sabai op 24 november 2018 - 09:21:17
Iemand een teamleider maken omdat je de dochter van bent klopt al niet. Zeker niet in deze tak van sport vind ik. Zolang Claire niet vervangen word zie ik niet veel veranderen.
Daarmee ga je er vanuit dat Claire oorzaak van het probleem is, maar ik vraag me af of dat zo is. Je redt het tegenwoordig alleen als je een fabrieksteam bent of nauw samenwerkt met een fabrieksteam (Haas, Sauber, Force India). McLaren heeft het net zo zwaar als Williams en daar staat Claire niet aan het roer.

Sabai

Citaat van: Matthijs op 24 november 2018 - 10:28:03
Citaat van: Sabai op 24 november 2018 - 09:21:17
Iemand een teamleider maken omdat je de dochter van bent klopt al niet. Zeker niet in deze tak van sport vind ik. Zolang Claire niet vervangen word zie ik niet veel veranderen.
Daarmee ga je er vanuit dat Claire oorzaak van het probleem is, maar ik vraag me af of dat zo is. Je redt het tegenwoordig alleen als je een fabrieksteam bent of nauw samenwerkt met een fabrieksteam (Haas, Sauber, Force India). McLaren heeft het net zo zwaar als Williams en daar staat Claire niet aan het roer.

Degene die eindverantwoordelijke is kan je verantwoordelijk houden lijkt mij. Die trekt namelijk aan de touwtjes idem bij McLaren. Die hebben er op bestuursniveau een zooitje van gemaakt.