Silly season f1 2018

Gestart door wilfried66, 11 juni 2017 - 12:07:14

« vorige - volgende »

Robert Kubica terug bij Williams in 2019

Kansloze missie die alleen maar een teleurstelling kan worden
6 (46.2%)
Mooie comeback die laat zien wat voor een doorzetter hij is
7 (53.8%)

Totaal aantal stemmen: 13

Poll gesloten: 12 december 2018 - 16:22:47

BMW.WilliamsF1

Het komt van Bild, dus sowieso niet erg geloofwaardig. Volgens mij deed Hamilton in Monaco ook gewoon normaal tegen Rosberg na de race, dus denk niet dat het hem wat kan schelen wie de interviews doet.

Maar idd, Rosberg kan weer terug komen. De kans dat Lewis op het podium komt is weer wat kleiner :D

Tuesday

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 21 juli 2018 - 20:09:40
Het komt van Bild, dus sowieso niet erg geloofwaardig. Volgens mij deed Hamilton in Monaco ook gewoon normaal tegen Rosberg na de race, dus denk niet dat het hem wat kan schelen wie de interviews doet.

Maar idd, Rosberg kan weer terug komen. De kans dat Lewis op het podium komt is weer wat kleiner :D
denk wel dat er een kern van waarheid inzit, nu was het nl Coulthard die het deed, een Duitser was hier veel logischer geweest en Rosberg was gezien zn aanwezigheid bij RTL zeker beschikbaar.

Wings

Citaat van: Matthijs op 21 juli 2018 - 19:48:56
Hamilton komt waarschijnlijk toch niet op het podium, dus kom maar weer terug Nico!

Dus.

Matthijs

Citaat van: Wings op 22 juli 2018 - 17:41:31
Citaat van: Matthijs op 21 juli 2018 - 19:48:56
Hamilton komt waarschijnlijk toch niet op het podium, dus kom maar weer terug Nico!

Dus.
In my face

gloudiesaurus

Er zijn wat geruchten die melden dat Vandoorne voor Spa al vervangen zou kunnen worden  >:( Volgens Zak Brown is dit zeer onwaarschijnlijk. Maar hij zegt dus ook niet dat het niet zo is...  ::)

Hoe dan ook Stoffel staat onder druk. Veel zal af hangen of Alonso in 2019 door gaat bij McLaren. En gaat Alonso door dan zou hij Sainz als teamgenoot willen?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Zou niet zo handig zijn in zijn thuisrace. Dat zorgt meestal wel voor exposure.

Sabai

Ik zou het ook erg zuur voor vandoorne vinden. Ze kunnen beter aankondigen dat Alonso ermee stopt. Die lijkt het team compleet in een negatieve spiraal te hebben getrokken. 

Wings

Stoffel is gewogen en te licht bevonden. Hij overleeft de Formule 1 niet. Een talent die Alonso qua snelheid kan evenaren en opjagen blaast het team wellicht nieuw leven in. Ik zou het overigens ook prima vinden als Alonso vertrok, daar heeft hij de leeftijd voor, maar dan wel door rijders die het team op sleeptouw kunnen nemen. Ricciardo en Sainz of PĂ©rez zou wel een leuk duo zijn. En Gasly naar Red Bull. Maar dat gaat niet gebeuren.

Jozef

Het laatste gerucht is dat Ricciardo naar Renault gaat. Maar de bron is de Daily Mail, dus zal het wel niet kloppen.

Matthijs

Citaat van: Wings op 03 augustus 2018 - 11:17:45
Een talent die Alonso qua snelheid kan evenaren en opjagen blaast het team wellicht nieuw leven in.
Maar wie dan? Hij blaast Norris als rookie ook omver.

JS JTD

Citaat van: Jozef op 03 augustus 2018 - 12:51:01
Het laatste gerucht is dat Ricciardo naar Renault gaat. Maar de bron is de Daily Mail, dus zal het wel niet kloppen.

Meerdere bronnen melden nu dit nieuws:
https://www.ad.nl/formule-1/ricciardo-stapt-over-naar-renault~a29080f8/

JS JTD

Ik kan me voorstellen dat Ricciardo niet langer 2e rijder wil zijn, al ontkennen ze bij RedBull dat hij dat is.
Dan Sainz naar Redbull? Of toch Gasly?

Jozef

Zij nemen het ook maar gewoon over van de Daily Mail. De minst betrouwbare krant van de UK...


Tessa

Citaat van: Jozef op 03 augustus 2018 - 13:09:16
Zij nemen het ook maar gewoon over van de Daily Mail. De minst betrouwbare krant van de UK...

zo dan?
https://redbullracing.redbull.com/article/daniel-leave-team