Gok de Top 2017 - GP Canada

Gestart door Sphinx, 07 juni 2017 - 19:14:14

« vorige - volgende »

Sphinx

#15
hmm, das interessant. Is er iets in het raderwerk van het forum terug te vinden, want één misser is vervelend, twee missers valt op en drie lijkt op een incident.

Edit: Gloudie kijkt het even na. We houden u op de hoogte.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

robbert

ja hopelijk vinden jullie het terug.

Tuesday

mijn post staat er ook niet tussen, maar ik ben het vergeten ;) dacht er pas tijdens de start van de race aan. Ik had eigenlijk Verstappen, Sainz, Alonso, Kvyat en Massa willen zeggen, maar helaas.....

Sphinx

Update: Gloudie heeft helaas niets bijzonders kunnen vinden. Ik denk erover om met 2 vergeetachtige jannen en twee vermissingen dit keer maar halve punten uit te delen. Ik kan vanavond of morgen pas de boel updaten (beetje druk), dus ik hoor instemming of protest wel tegemoet komen ;)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

BMW.WilliamsF1

Volgende keer als ik iets vergeet geef ik ook gewoon het forum de schuld  ;)
Krijg ik iig nog punten :)

Maar idd, als 3 mensen aangeven dat ze wel hebben gepost en er is niks terug te vinden dan is dat wel raar. Aan de andere kant vind ik het dan wel apart dat ik bij Gok de Pole die klachten niet heb gehad. Daar zouden dan toch ook posts moeten missen?

C.G. de Beaufort

Hey, kijk eens aan, nu heeft de server de schuld. Welnu, dan zouden ze ook een melding van de server moeten ontvangen, zoiets "not posting of out if order, o.i.d". Dit is dus echt flauwekul. Wanneer ik het vergeet, ga ik zeggen dat ik ze allemaal goed had, maar de  server en hoppa... 75 punten.

Nee dus, misschien hebben ze iets van gemaakt in hun geest... maar ze hebben het niet gepost. Vergeten is dus : nul, zero, no, etc. punten.

Groet,

C.G. de Beaufort

robbert

kijk ik ben zeker dat ik het gepost heb, maar ik kan het niet bewijzen als het er nergens op staat. Server kan problemen hebben. Maar als jullie mij niet geloven is dat geen probleem want het is mijn woord tegen dat van jullie. Maar waarom zou ik erover liegen, want ik ging toch niet veel punten hebben want de piloten die ik in de top 5 had, hebben niet veel punten gescoord. Ik had enkel hamilton juist voor de rest had ik niemand juist. Dus voor mij moeten de punten niet gehalveerd worden hoor. Dus geef maar diegene waarvan je geen posts vind (ja, ook die van mij, geen punten) dan is er geen discussie mogelijk

Tuesday

idd, jammer maar helaas. Halve punten moet je niet aan beginnen. Volgende keer gewoon ff controleren of je post geplaatst is.

robbert

inderdaad dat is mss het beste. Toch wel jammer dat sommige hier dan direct zeggen dat je je het vergeten zou zijn en dan zo probeert nog op te lossen. En ik zou niet weten waarom, want er hangt toch geen prijs aan vast?

BMW.WilliamsF1

Mij persoonlijk maakt t niet uit en ik geloof jullie ook wel dat jullie gepost hebben, maar in principe is het technisch niet mogelijk als je op Verzenden drukt dat t forum dan niets plaatst. Je moet dan idd wel een foutmelding krijgen. En ik controleer zelf eerlijk gezegd ook altijd nog een keer mijn post of ie er staat en of het klopt wat er staat.

Verders werd er met mijn te late gok in Gok de Pole ook terecht gezegd dat ie niet mee mocht tellen, ook al kan ik jullie garanderen dat ik niet wist wat de op dat moment gereden tijden waren.

Kortom, het is je eigen verantwoordelijkheid om te controleren of je post daadwerkelijk in het topic staat. Dit is denk ik ook het beste om "gezeur" achteraf te voorkomen. Want nu krijgt de server de schuld, volgende keer krijgt weer iets anders de schuld.

Robbert65

voor mij hoef je geen coulance te betrachten hoor, pech is pech...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sphinx

Ok, commentaren zijn helder, gewoon normale punten dus. helaas zal het wss het weekend worden voor ik dit kan posten (drukker dan gedacht morgen en ik wil nu eens alles rustig triple checken zonder dat ik weer moet rectificeren. Excuses voor het ongemak)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Wings


Sphinx

Citaat van: Arthur op 07 juni 2017 - 20:29:53
Dan hebben we nog tijd zat  8)

Sprak Arthur nog optimistisch voor het begin van de Canadese GP. En uiteindelijk wordt er met medenemen van de standaard nulscores van Jehoentelaar en FrankF1 zeven keer nul punten uitgedeeld afgelopen weekend. Ik heb na de recente gebeurtenissen de tijd genomen alles door te rekenen en dit komt er uit.

Uitslag race:
1. Hamilton
2. Bottas
3. Ricciardo
4. Vettel
5. Perez
(6. Ocon)
(7. Raikkonen)

Uitslag afgelopen weekend:


  • Van Wijk   84
  • Sphinx   82
  • Arthur   81
  • lieven   73
  • BMW.WilliamsF1   63
    Franky_R   63
  • Sabai   60
  • JS JTD   50
  • Mickey   42
  • C.G. De Beaufort   39
  • robbert   0
    Tuesday   0
    Robbert65   0
    FolkertE   0
    Wings   0
    Jehoentelaar   0
    Frank F1   0

Stand na afgelopen weekend

  • JS JTD   582
  • Sphinx   567
  • BMW.WilliamsF1   547
  • Van Wijk   545
  • C.G. De Beaufort   543
  • lieven   522
  • Mickey   520
  • robbert   487
  • Tuesday   468
  • Robbert65   399
  • FolkertE   397
  • Franky_R   377
  • Arthur   375
  • Wings   315
  • Jehoentelaar   249
  • Sabai   190
  • Frank F1   80

JS JTD dieselt verder, ikzelf loop in en sta 2e met BMW.Williams en Van Wijk achter me. Carel maakt helaas een duik naar 5. Dankzij de nulscores kunnen FrankyR en Arthur wat terrein goedmaken. Volgende GP is over een week in Baku, het Macau van Europa dankzij een ultralang recht stuk, een gespiegelde versie van Lisboa en een smal stuk dat omhoog en omlaag door de stad kronkelt. Tot dan.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!