FORMULA 1 GRAND PRIX DU CANADA 2017, Montreal

Gestart door Pancake Shield, 07 juni 2017 - 11:06:28

« vorige - volgende »

Wings

Citaat van: Jozef op 11 juni 2017 - 21:57:18
Wat ik nog ongelooflijker vind is hoeveel pech Kvyat dit seizoen al heeft moeten slikken. Vandaag kwam er ook weer geen einde aan. Sinds wanneer kun je trouwens twee keer gestraft worden voor één overtreding?

En Pérez is echt wel de idioot van de dag, ik hoop dat het hele team hem een uitbrander geeft van Montreal tot in Tokyo. Ocon had misschien wel op het podium moeten staan vandaag.

Checo geeft zijn positie niet cadeau en wordt bestempeld als idioot? Dat behoeft wel uitleg. Volgens mij druist het tegen de essentie van racen. Daarbij is er slechts overleg geweest maar is de call uitgebleven. Checo zou wel gek zijn om dan te schuiven als hij deze positie kan vasthouden. Uiteindelijk is Ocon zijn directe concurrent voor een plaats om positie in het wereldkampioenschap.

Daarbij betwijfel ik of het daadwerkelijk gelukt was. Zelfs Mercedes kwam niet voorbij aan langzamere auto's met oude banden, waarom zou het Ocon wel lukken met veel minder snelheidsverschil en voordeel?

Franky R.

@wings,


Ik vond het niet bepaald netjes hoe Perez Ocon het gras c.q. muur in drukte...Dat doe je met een tegenstander, niet met je teamgenoot

Wings

Ocon is niet alleen een tegenstander maar ook zijn directe tegenstander.