Baku cijfer van de race

Gestart door Sabai, 25 juni 2017 - 20:12:52

« vorige - volgende »

cijfer

10
9
8
7
6
5
4 of lager

Sabai


Sabai

Ikzelf geef de race een 9! Vond het een knotsgek spektakelstuk.

Fietser

Ook een negen, bijna een tien zelfs maar daarvoor was de geluk/pech-factor toch net iets te hoog.

Pancake Shield

Ik twijfel een beetje ergens tussen een 10 en 8. De race zelf was goed om aan te zien, veel actie, spektakel, inhaalacties, drama tussen de titelkandidaten. Alles voor een goede race. Maar vreemde beslissingen van de wedstrijdleiding (straf Bottas, debris SC) zorgt wel dat het allemaal een beetje meh was. Maak ik er uiteindelijk dan maar een 9 van.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Wings

Citaat van: Fietser op 25 juni 2017 - 20:22:19
Ook een negen, bijna een tien zelfs maar daarvoor was de geluk/pech-factor toch net iets te hoog.

Ik ook. Bovendien geen gevecht om de zege en om het podium. Wel om podiumpositie al was dat ook geen hoogstandje. Dus een 8.

Van Wijk

Heb mij heerlijk vermaakt, 9 dus.

C.G. de Beaufort

#6
Een 9 dus. Vermaak 100% Dat ik geen 10 gaf,  was dat Max uitviel. Zonde.

Groet,

C.G. de Beaufort


Arthur

Ik heb getwijfeld tussen een 7 en een 8. Entertainmentfactor wat bijzonder hoog maar dat is dan weer niet waar ik in de basis voor kijk. Teveel SC vind ik en de wedstrijdleiding was te bepalend. Straffen waren weer niet consequent [zie start Bottas/Raikkonen] en daar kan ik me enorm aan storen. Die rode vlag was ook al weer raar en de herstart daarna was tenenkrommend, waarom geen staande start zoals eerder de bedoeling? Al schrijvende zou ik naar een 6 moeten maar goed, het cijfer is gegeven. Alles beter dan vorig seizoen.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Bakoe 2017 had alles...drama, schade, SC, strijd (intern)...maar de wedstrijdleiding heeft in mijn ogen de race verknalt...een 8

gloudiesaurus

Een 9! Race met volop spektakel  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Citaat van: Franky R. op 25 juni 2017 - 23:08:30
Bakoe 2017 had alles...drama, schade, SC, strijd (intern)...maar de wedstrijdleiding heeft in mijn ogen de race verknalt...een 8

Vanwege de tweede Safety Car?

robbert

Citaat van: Wings op 26 juni 2017 - 19:31:46
Citaat van: Franky R. op 25 juni 2017 - 23:08:30
Bakoe 2017 had alles...drama, schade, SC, strijd (intern)...maar de wedstrijdleiding heeft in mijn ogen de race verknalt...een 8

Vanwege de tweede Safety Car?

nee wellicht van de te lichte straf van vettel

Wings

Dat had geen negatieve invloed op de race.

Arthur

Ik was er stellig van overtuigd dat na de red flag we een staande start zouden krijgen. Die regel was er toch al door? Hadden we weer zo'n bagger start achter de SC. Of zit ik er nu helemaal naast met die nieuwe regel...?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jozef

Ik denk dat de nieuwigheid was dat ze de start van de race bij regenweer zo veel mogelijk vanop de grid zouden doen in plaats van van achter de SC. Niet de herstart na rode vlag.