GP Monaco: man van de race

Gestart door gloudiesaurus, 29 mei 2017 - 23:32:19

« vorige - volgende »

Man van de race?

Vettel
5 (45.5%)
Raikkonen
0 (0%)
Ricciardo
1 (9.1%)
Sainz
5 (45.5%)
Hamilton
0 (0%)
Anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 11

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Ik ga voor Vettel. Vanaf P2 winnen in Monaco, het maximale.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tuesday

ik ga voor Sainz. Keurige race en hij helpt indirect ook nog ff het hoofdteam aan een podium.

Flashback007

Carlos Sainz. Zoals al vaker gezegd, ik ben nog steeds enorm onder de indruk van wat de Spanjaard laat zien in wat eigenlijk een inferieure auto is. En ook deze race was hij weer uitstekend bezig. Kwalificeerde zich als zesde en eindigde daar ook, terwijl er toch een snellere Mercedes (met geen geweldige inhaalmogelijkheden dat dan weer wel) achter hem zat.

C.G. de Beaufort

Er was helemaal geen reet aan. Omdat het moet, Riccardo. Dit een strategische zet van Red Bull met Ricciardo.

Groet,

C.G. de Beaufort

FolkertE

Vettel of Sainz.
Hoe wel ik vermoed dat Ferrari teamorders gebruikte, reed Vettel ijzersterk het hele weekend.
Vettel dus.

Wings

Sainz en Vettel maar omdat Vettel hulp kreeg ga ik voor Sainz.

Tuesday

Citaat van: Wings op 30 mei 2017 - 20:05:02
Sainz en Vettel maar omdat Vettel hulp kreeg ga ik voor Sainz.
waarom noem je dan niet gewoon Raikkonen?

Wings

Omdat hij niet won en niet sneller was dan Vettel. Waarom zou ik dan moeten kiezen voor Kimi? Hij deed het verder prima daar niet van maar ik was meer onder de indruk van de snelheid van Sainz. Geholpen door de situatie heeft hij daar een zesde plaats weten uit te slepen. Potentiƫle Ferrari-kandidaat!

Tuesday

Citaat van: Wings op 30 mei 2017 - 20:19:16
Omdat hij niet won en niet sneller was dan Vettel. Waarom zou ik dan moeten kiezen voor Kimi?
waarom zou hij sneller moeten zijn dan Vettel dan? hij kon de race toch niet meer verliezen? of toch wel?

Arthur

Ik ga voor Vettel, de beste. Kijk eens wat hij weg reed van Kimi. En ook na de SC een stevig verschil tussen die twee.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

Citaat van: Arthur op 30 mei 2017 - 22:24:59
Ik ga voor Vettel, de beste. Kijk eens wat hij weg reed van Kimi. En ook na de SC een stevig verschil tussen die twee.
alleen jammer dat ie het in kwalificatie liet afweten. Sainz liet het hele weekend geen steek vallen.

Wings

Citaat van: Tuesday op 30 mei 2017 - 20:37:00
waarom zou hij sneller moeten zijn dan Vettel dan? hij kon de race toch niet meer verliezen? of toch wel?

Ik kan je niet volgen en bovendien heb ik Sainz als man van de race verkozen. Dus waarom Kimi niet ten aanzien van Vettel is niet aan de orde.

Jozef

Citaat van: Arthur op 30 mei 2017 - 22:24:59
Ik ga voor Vettel, de beste. Kijk eens wat hij weg reed van Kimi. En ook na de SC een stevig verschil tussen die twee.
Na de pitstops cruisede Raikkonen ook maar wat rond, dat gaf hij zelf toe. Wel op zich raar dat Vettel niet hetzelfde deed.