GP Monaco: cijfer voor de race

Gestart door gloudiesaurus, 29 mei 2017 - 23:31:07

« vorige - volgende »

GP Monaco: cijfer voor de race

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
0 (0%)
7
1 (7.1%)
6
3 (21.4%)
5
6 (42.9%)
4
2 (14.3%)
3
1 (7.1%)
2
0 (0%)
1
1 (7.1%)

Totaal aantal stemmen: 14

gloudiesaurus

Het topic was er nog niet  ;)

Ik ga voor een 5. Saaie race, gereden op strategie. Met die nieuwe bolides kan inhalen helemaal niet meer.
Maar het blijft Monaco, het heeft de historie en is toch iets speciaals  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Flashback007

*snurk*

Wat is de race al voorbij? Monaco is een verschrikkelijk circuit, waarom dit mormel nog op de kalender staat is echt een vraagteken voor mij. En dit weekend werd dat nogmaals bewezen. Organiseer dan desnoods een F1-evenement in de straten. Maar met nagenoeg geen inhaalmogelijkheden zal dit en is dit al jaren het standaardformaat voor deze race. Spannendste van de race was het gevecht Wehrlein/Button van de pits tot uiteindelijk zijwaartse Sauber.

C.G. de Beaufort

Vijf.. of 5.

Groet,

C.G. de Beaufort

Fietser

#3
Qua historie en beeld verdient Monaco altijd weer een 10. Maar na de zaterdag om 15.00 uur mogen ze wat mij betreft de tent weer snel afbreken. Een sportieve wedren waar inhalen onmogelijk is verdient dat predicaat namelijk niet. Hier geef ik daarom een 1. Kom ik aldus op een 5 gemiddeld uit. Maar oké, omdat de teamstrategie toch voor enige spanning zorgde, beloon ik deze optocht uiteindelijk toch met een zes(je).

Robbert65

voor een Monaco-race was het een zeer, zeer matige vertoning. De nieuwe auto's kunnen elkaar helemaal niet meer voorbij, de rentree van Button was een trieste bedoening en die strategie van Red Bull was een beetje jammer ook...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

De races in Monaco zijn meestal saai hoor  ;D
Een beetje regen helpt vaak wel...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Tot de SC geen ruk aan!! Daarna wel wat aktie maar geen enkele inhaalactie [op de baan] gezien. Te triest voor woorden. Qua ambiance is het geweldig om te zien maar verder heeft het met racen weinig te maken. Snel vergeten weer deze...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jozef

Ik heb een zes gegeven, er was niks te beleven maar de strategie maakte dit toch wel enigszins interessant.

BMW.WilliamsF1

Een 5, Wehrlein op zijn kantje was nog wel beetje spectaculair, maar dat was het dan ook wel. Monaco ziet er allemaal wel leuk uit alleen een beetje water maakt dit normaal wel een leukere race.