Het grote tv uitzendingen-topic (nieuwe versie?)

Gestart door Pancake Shield, 28 mei 2017 - 23:33:29

« vorige - volgende »

Sphinx

Tja, zodra er wat te halen valt wil iedereen een graantje meepikken. Laat maar zoals het nu is, Olav geeft goed genoeg commentaar, de voor- en nabeschouwingen kijk ik wel via RTL D (voor zolang het nog gaat duren natuurlijk)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

C.G. de Beaufort

Volledige kalender volgend jaar :
---------------------------------------------
25 maart: Melbourne, Australië
8 april: Sjanghai, China
15 april: Sakhir, Bahrein
29 april: Bakoe, Azerbeidjan
13 mei: Barcelona, Spain
27 mei: Monaco, Monaco
10 juni: Montreal, Canada
24 juni: Le Castellet, Frankrijk
1 juli, Spielberg, Oostenrijk
8 juli: Silverstone, Groot-Brittannië
22 juli: Hockenheim, Duitsland
29 juli: Boedapest, Hongarije
26 augustus: Spa-Francorchamps, België
2 september: Monza, Italië
16 september: Singapore, Singapore
30 september: Sotsji, Rusland
7 oktober: Suzuka, Japan
21 oktober Austin, USA
28 oktober Mexico-Stad, Mexico
11 november: Sao Paulo, Brazilië
25 november: Yas Marina, Abu Dhabi

Groet,

C.G. de Beaufort

Mickey

Iemand gisteren nog F1 café gezien? Wat een vergezochte speculaties over Red Bull met Mercedesmotoren. En dat dan pas na 2020. Alsof dat zou bijgedragen hebben aan de verlengde deal met Max. Misschien even terugkijken, ik hoop dat ik het verkeerd begrepen heb.

Tuesday

Citaat van: Mickey op 21 oktober 2017 - 07:41:01
Iemand gisteren nog F1 café gezien? Wat een vergezochte speculaties over Red Bull met Mercedesmotoren. En dat dan pas na 2020. Alsof dat zou bijgedragen hebben aan de verlengde deal met Max. Misschien even terugkijken, ik hoop dat ik het verkeerd begrepen heb.
dat speculeren vond ik eigenlijk nog wel leuk, maar dat hoe vaak hebben ze niet gezegd dat Max nu eerste rijder is? eerst al een paar keer vanwege het jaartje erbij en wat veel erger was later ook nog vanwege het feit dat Max een nieuwe motor krijgt en daarmee volgens de heren aan tafel een voorkeursbehandeling  :o

Mickey