Gok de top 2017 - GP Monaco

Gestart door Sphinx, 24 mei 2017 - 11:46:27

« vorige - volgende »

Sphinx

Citaat van: robbert op 30 mei 2017 - 19:36:33
klopt dan de uitslag voor de rest van leden ook? En zijn de andere uitslagen dan eigenlijk ook nog correct? Want dat is al de 2de keer dat er fouten gebeuren

Ik heb het nagekeken voor álle GP's en voor de rest klopt alles (beetje geluk gehad). Wie geen fouten durft te maken zal ook niks bereiken (aldus de enige wiskundeleraar die ondergetekende ooit met zn discalculi-probleem heeft willen helpen)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

BMW.WilliamsF1

Ahh hier wel op tijd met gokken gelukkig :D

En mooie hoeveelheid punten te pakken :)

robbert

ja, toch raar dat tuesday al telkens fouten opmerktte

Sphinx

Citaat van: robbert op 31 mei 2017 - 07:30:39
ja, toch raar dat tuesday al telkens fouten opmerktte

Misschien is ie slim genoeg geweest om zelf een spreadsheet in elkaar te knutselen (gebeurde bij de tour de france poultjes die ik organiseerde ook  :))
Beter snel opmerken dan dat we er in december pas achter komen. Blijft tenslotte mensenwerk hè.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Robbert65

ennieweej, ik ben heppie. heppie met Tuesday en heppie met Sphinx. Heppie met de punten en vooral: ik had 't zelf niet opgemerkt, dus ik ben een heppie kemper!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tuesday

Citaat van: Sphinx op 31 mei 2017 - 08:57:26
Citaat van: robbert op 31 mei 2017 - 07:30:39
ja, toch raar dat tuesday al telkens fouten opmerktte

Misschien is ie slim genoeg geweest om zelf een spreadsheet in elkaar te knutselen (gebeurde bij de tour de france poultjes die ik organiseerde ook  :))
Beter snel opmerken dan dat we er in december pas achter komen. Blijft tenslotte mensenwerk hè.
cijfertjes controleren is mijn vak, rare uitschieters trekken de aandacht dus vandaar denk ik. Ik controleer de uitslag verder niet ofzo hoor, enkel mn eigen score ;)

robbert

kan je mss dan eens uitleggen hoe de berekening gaat, om tot de juiste score te komen. Dan kan ik het mijne ook eens controleren, want als er bij u al fouten gemaakt zijn, dan kan dit ook bij anderen en vooral bij mij ook gebeurd zijn