Gok de top 2017 - GP Monaco

Gestart door Sphinx, 24 mei 2017 - 11:46:27

« vorige - volgende »

Tuesday

Vettel
Hamilton
Raikkonen
Bottas
Ricciardo

Franky R.

Hamilton heeft ons flink in de steek gelaten, zie ik ... :P

JS JTD

Citaat van: Franky R. op 28 mei 2017 - 17:04:29
Hamilton heeft ons flink in de steek gelaten, zie ik ... :P

Nee hoor.  :P

Mickey


Mickey

Ps. Had wel een gevoel dat Verstappen voor Hemmie zou eindigen, geen rationele verklaring voor.

Dat gezegd hebbende, heb ook het gevoel dat het er voor Hamilton op zit, qua grote successen. Momentum ligt weer bij Vettel nu.

JS JTD

Citaat van: Mickey op 28 mei 2017 - 18:10:14
Ps. Had wel een gevoel dat Verstappen voor Hemmie zou eindigen, geen rationele verklaring voor.

Dat gezegd hebbende, heb ook het gevoel dat het er voor Hamilton op zit, qua grote successen. Momentum ligt weer bij Vettel nu.

Hamilton is al het hele weekend aan het worstelen met zijn auto, vandaar dat ik na de trainingen mijn top 5 nog even aangepast heb. Want in eerste instantie zat hij erbij.
Maar afschrijven doe ik Hamilton nog zeker niet, ondanks dat Vettel nu een aardige voorsprong pakt kan dat zo weer omkeren.

Sphinx

Gloeiend, gloeiend, gloeiend, gloeiend

Heb ik gisteravond een heel bericht zitten typen, heeft die ^@$%#@W het niet opgeslagen. >:( >:(

Nou ja, ik doe het vanavond wel overnieuw. JS JTD heeft iig een mooie slag geslagen (105 naar ik meen), ook BMW.WilliamsF1 had een 100 pt score, veel scores van rond de 86pt. Update dus vanavond
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Sphinx

#22
Na wat strubbelingen alsnog de rangen en standen

1. Vettel
2. Raikkonen
3. Ricciardo
4. Bottas
5. Verstappen

Uitslag dit weekend

  • JS JTD   105
  • BMW.WilliamsF1   100
  • Sabai   87
  • Van Wijk   86
    Franky_R   86
    Arthur   86
  • C.G. De Beaufort   85
  • robbert   83
    Tuesday   83
    Wings   83
  • Sphinx   76
  • Mickey   73
    FolkertE   73
  • lieven   67
  • Robbert65   33
  • Jehoentelaar   0
    Frank F1   0

Stand na dit weekend

  • JS JTD   532
  • C.G. De Beaufort   504
  • robbert   487
  • Sphinx   485
  • BMW.WilliamsF1   484
  • Mickey   470
  • Tuesday   468
  • Van Wijk   453
  • lieven   441
  • Robbert65   399
  • FolkertE   397
  • Wings   315
  • Franky_R   314
  • Arthur   286
  • Jehoentelaar   249
  • Sabai   130
  • Frank F1   80

Deze Alfa blijft nog even doordieselen, stoppen om bewonderd te worden doen we niet aan  :P Carel blijft redelijk in het spoor, BMW maakt een mooie sprong richting top5 en sluit aan in de achtervolging. Robbert65 blijft na zijn lage score hangen in de middenmoot, Franky heeft inmiddels Wings in het vizier. Volgende GP over twee weken in Canada, Peace, Out!
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Tuesday

ik was ff benieuwd hoe Robbert65 aan 15 punten was gekomen, maar zo te zien klopt die telling niet helemaal.

Robbert65

Citaat van: Tuesday op 30 mei 2017 - 13:26:11
ik was ff benieuwd hoe Robbert65 aan 15 punten was gekomen, maar zo te zien klopt die telling niet helemaal.

15 punten voor Ricciardo denk ik, twee plaatsen ernaast. De rest was fout. Heel fout... Ik gokte op een hoop brokken in bocht 1...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tuesday

Citaat van: Robbert65 op 30 mei 2017 - 13:31:51
Citaat van: Tuesday op 30 mei 2017 - 13:26:11
ik was ff benieuwd hoe Robbert65 aan 15 punten was gekomen, maar zo te zien klopt die telling niet helemaal.

15 punten voor Ricciardo denk ik, twee plaatsen ernaast. De rest was fout. Heel fout... Ik gokte op een hoop brokken in bocht 1...
+18 voor Sainz

JS JTD

Erg leuk deze toelichtingen Sphinx! Ik ben benieuwd naar het thema van volgende keer. ;D

Robbert65

Citaat van: Tuesday op 30 mei 2017 - 14:47:06
Citaat van: Robbert65 op 30 mei 2017 - 13:31:51
Citaat van: Tuesday op 30 mei 2017 - 13:26:11
ik was ff benieuwd hoe Robbert65 aan 15 punten was gekomen, maar zo te zien klopt die telling niet helemaal.

15 punten voor Ricciardo denk ik, twee plaatsen ernaast. De rest was fout. Heel fout... Ik gokte op een hoop brokken in bocht 1...
+18 voor Sainz


ooooh aaaah oké, ook al eindigt Sainz niet in de top 5, toch levert hij punten op? dat zou ik wel fijn vinden. Sphinx? Sphihiiiinx?? Vriend! kijk jij ff na of t inderdaad niet 15 maar 33 moet wezen?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sphinx

#28
Net uit de file, op mn werk raakte de spreadsheet helemaal in de war (formules gemaakt met Libreoffice kunnen blijkbaar niet door excel gelezen worden  >:( ) ik kijk het na de magetronmaaltijd even na.

EDIT



Inderdaad, een doorrekenfoutje in de puntencel voor coureur  5 die de waarde op plaats zes toetst aan een lege cel ipv een ingevulde naam. GRR.
Ik heb het hierboven rechtgebreid en de fout eruit gesloopt. Robbert65 staat nu één plaats hoger en nog steeds in de middenmoot.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

robbert

klopt dan de uitslag voor de rest van leden ook? En zijn de andere uitslagen dan eigenlijk ook nog correct? Want dat is al de 2de keer dat er fouten gebeuren