Gok de Pole [06] Grand Prix van Monaco - Monte Carlo

Gestart door BMW.WilliamsF1, 19 mei 2017 - 13:01:59

« vorige - volgende »

Matthijs

#15
Shit ze gaan veel sneller dan ik dacht. Ik dacht dat de banden veel te hard zouden zijn.

Edit: BMW, ben je zelf vergeten een tijd te posten?

JS JTD

Citaat van: Matthijs op 25 mei 2017 - 10:31:30
Shit ze gaan veel sneller dan ik dacht. Ik dacht dat de banden veel te hard zouden zijn.

Inderdaad! Mooi dat ik vanochtend mijn tijd nog naar beneden heb bijgesteld, al kan dat nog aan de hoge kant zijn. Ik denk dat we 1.11'ers gaan zien.

BMW.WilliamsF1

Ja nondeju wie doet er dan ook donderdag vt1

Als jullie 'het goed vinden doe maar een 1:12.033

Heb er nog niks van gezien :)

JS JTD


Charrel

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 25 mei 2017 - 10:47:02
Ja nondeju wie doet er dan ook donderdag vt1

Als jullie 'het goed vinden doe maar een 1:12.033

Heb er nog niks van gezien :)

Oei BMW! Zonde dat je hem zelf bent vergeten.. gezien jouw goede werk altijd vind ik een coulance regeling zeker op zijn plaats.

Maar gezien onze commentaren is een lage tijd gokken erg logisch.  ::)

Ik zou wel akkoord gaan met een 1:12.500, dan zit je vrij mooi in het midden van alle tijden.

Mickey

1:12,5-- is spot on denk ik. Geloof niet dat ze op zo'n korte baan nog zoveel gaan winnen. Of nou ja, een lage 1:12 dan.

C.G. de Beaufort

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 25 mei 2017 - 10:47:02
Ja nondeju wie doet er dan ook donderdag vt1

Als jullie 'het goed vinden doe maar een 1:12.033

Heb er nog niks van gezien :)

Helaas, hij moet'm slikken...  :(

Groet,

C.G. de Beaufort


BMW.WilliamsF1

Citaat van: Charrel op 25 mei 2017 - 10:56:35
Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 25 mei 2017 - 10:47:02
Ja nondeju wie doet er dan ook donderdag vt1

Als jullie 'het goed vinden doe maar een 1:12.033

Heb er nog niks van gezien :)

Oei BMW! Zonde dat je hem zelf bent vergeten.. gezien jouw goede werk altijd vind ik een coulance regeling zeker op zijn plaats.

Maar gezien onze commentaren is een lage tijd gokken erg logisch.  ::)

Ik zou wel akkoord gaan met een 1:12.500, dan zit je vrij mooi in het midden van alle tijden.

Heb meteen op reageer gedrukt dus nog geen commentaar gezien, maar wil ook best een 1:12.5 er van maken.

Jozef

Als een ander nog tijdens of na FP1 met een tijd komt en er nog niks van gezien heeft, aanvaard je het ook niet...

Ik wilde zelf gisteren een 1:11.800 zetten, maar ben het uiteindelijk vergeten, jammer. (na het zien van de tijden van FP1 denk ik eerder aan een 1:11.000 overigens)

Mickey


Charrel

Citaat van: Jozef op 25 mei 2017 - 14:38:48
Als een ander nog tijdens of na FP1 met een tijd komt en er nog niks van gezien heeft, aanvaard je het ook niet...

Ik wilde zelf gisteren een 1:11.800 zetten, maar ben het uiteindelijk vergeten, jammer. (na het zien van de tijden van FP1 denk ik eerder aan een 1:11.000 overigens)

Nee maar een ander neemt ook niet de moeite om Gok de Pole op te zetten, voor elke race een topic te maken en de scores uit te rekenen..

Zwart / wit denk ik nee, maar kom op zeg.. de prijs is "eeuwige roem", hij heeft bij anderen ook wel eens een uitzondering gemaakt.

Ik zeg zet hem vast op 1:12.500, als iemand er problemen mee heeft.. jammer voor je  :P

Game on!

Jozef

Ik vind ook dat je uitzonderingen moet kunnen maken omdat het allemaal niet zo belangrijk is, maar in het verleden is dit consequent geweigerd, dat is net het punt. Het is zelfs de reden waarom ik vorig seizoen uit de race gestapt ben. Ik vind het nogal raar om dan voor zichzelf nu wel een uitzondering te vragen.

Ik vind het allemaal prima maar dan moet je het voortaan bij anderen ook toelaten tijdens/na VT1.

C.G. de Beaufort

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 25 mei 2017 - 13:37:52
Citaat van: Charrel op 25 mei 2017 - 10:56:35
Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 25 mei 2017 - 10:47:02
Ja nondeju wie doet er dan ook donderdag vt1

Als jullie 'het goed vinden doe maar een 1:12.033

Heb er nog niks van gezien :)

Oei BMW! Zonde dat je hem zelf bent vergeten.. gezien jouw goede werk altijd vind ik een coulance regeling zeker op zijn plaats.

Maar gezien onze commentaren is een lage tijd gokken erg logisch.  ::)

Ik zou wel akkoord gaan met een 1:12.500, dan zit je vrij mooi in het midden van alle tijden.

Heb meteen op reageer gedrukt dus nog geen commentaar gezien, maar wil ook best een 1:12.5 er van maken.

Citaat van: 'BMW.WilliamsF1'
LET OP: De eerste vrije trainingen zijn in Monaco altijd op donderdag voor het GP weekend!

Je kunt je tijd gokken tot donderdag 25 mei 10:00 CET

Huh? Meen je dat nu werkelijk? Dan kun je ook de huidige -en de klassifikatie  van de voorgaande jaren gaan aanpassen. Er zijn genoeg mensen die ooit wat te laat waren... Ik hoor wel wanneer je voor mij een gemiddelde tijd wil neerzetten. Sterkte ermee... en de stand van Gok de Pole gaat naar de kloten.

Groet,

C.G. de Beaufort



JS JTD

Ik sluit me aan bij Carel. Regels zijn regels en om dan als organisator voor jezelf een uitzondering te maken is niet juist.
En zo'n "gemiddelde" tijd raakt natuurlijk helemaal kant noch wal.
Het is gewoon jammer, zoals voor zovelen het geval is geweest, zo ook voor mij vorig jaar toen ik te laat was met de tijd voor Monaco.

BMW.WilliamsF1

Tsja dat is ook zo. Jammer, want het ging best lekker dit jaar.

Hopen maar op een plaatselijke regenbui zaterdag hahaha :)