Cijfer voor de race : Spanje

Gestart door Sabai, 15 mei 2017 - 17:10:09

« vorige - volgende »

cijfer voor de race?

10
9,5
9
8,5
8
7,5
7
6,5
6
5 of lager

Sabai

Roept u maar!

Ik geef de race een 8,5 . Ik heb een mooie strijd om de leiding gezien. Alleen daarachter was er jammer genoeg niks te beleven.

Wings

Ik vond het een saaie race. Hamilton en Vettel zorgen voor de voldoende. 6.

C.G. de Beaufort

Alleen het gevecht tussen Hamilton en Vettel was leuk, voor de rest - uitgezonderd Wehrlein, met weinig pitsstops - helemaal niets. Iedereen zat teveel uit elkaar. Ik geef'm een 6.

Groet,

C.G. de Beaufort



Tuesday

Ik geef een acht. Er was een spannend gevecht om de overwinning eigenlijk gedurende de hele race. Dat lijkt mij toch al genoeg reden voor een ruime voldoende. Verder naar achteren gebeurde er idd niet heel veel, maar genoeg om de wedstrijd nog wat verder op te vullen.

Van Wijk

Een 6,5. Alleen omdat het de eerste keer was dat Ham en Vet het gevecht met elkaar aan gingen.
Jammer dat het op bandenstrategie aan kwam ( hoort nu eenmaal bij F1 ), ook al heb ik het vermoeden dat Bottas wel een biertje van Hamilton heeft gekregen na de race.
Mooi was ook  het moment van  de jonge Ferrari supporter die een pet van Kimi kreeg....

FolkertE

Een 8. Goed vermaakt deze race. Mooie acties om de leiding of top 4.

Jozef

Heel de race lang niet duidelijk wie er zou winnen, ben van start tot finish geboeid geweest en ben vandaag gul dus ik geef gewoon een 9.

Arthur

Ik geef een vijf. Na de inhaalactie van Hamilton op Vettel vond ik het wel klaar. Vond er niets aan, saai, maar had het ook wel verwacht. Snel vergeten dit.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

BMW.WilliamsF1

Toch wel een 7. Was zeker geen onaardige race. Gebeurde genoeg. Alleen jammer van de start, maar das racen :)