Gok de Pole [05] Grand Prix van Spanje - Barcelona

Gestart door BMW.WilliamsF1, 08 mei 2017 - 13:21:33

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1


BMW.WilliamsF1



Matthijs

Van alle Gok de Poles van dit jaar vind ik deze nog de moelijkste. Gek, want hier hebben we juist de meeste data over wat de nieuwe auto's kunnen doen.

Mickey

Is wel lastig ja, omdat je nu ook eigenlijk 'gedwongen' wordt om de tijden van de wintertests mee te wegen. En hoeveel heeft men sinds de seizoensopening inmiddels weer gewonnen?

@ Wings, die tijd had ik eerst staan. :)

lieven


Tuesday

Citaat van: lieven op 12 mei 2017 - 14:57:08
maar ze rijden op hardere banden..
ze hebben tijdens de tests ook wel op softs gereden (een lage 1:19). Maar goed, voorlopig komen ze helemaal niet bij die tijden in de buurt. Wellicht zijn de omstandigheden morgen wat beter (minder wind) en gaan ze alsnog richting de 1:18. Vorig jaar zat er tussen de snelste tijd in VT 2 en Q3 bijna 2 seconden.

JS JTD

Hmm, niet zo veel verschil met de wintertests inderdaad. Ik had een significante verbetering verwacht.

Sphinx zit er erg dicht bij, gefeliciteerd!

C.G. de Beaufort

Toch maar de volgende races de banden in de gaten houden. In de test in 2017 reden ze op supersoft (Raikkonen was de snelste met 1:18.634) en nu alleen met soft...

Groet,

C.G. de Beaufort

FolkertE

Citaat van: C.G. de Beaufort op 13 mei 2017 - 16:43:59
Toch maar de volgende races de banden in de gaten houden. In de test in 2017 reden ze op supersoft (Raikkonen was de snelste met 1:18.634) en nu alleen met soft...

Groet,

C.G. de Beaufort
Reed Kimi die tijd niet op de ultra soft? OF was dat Vettel?

Sphinx

Citaat van: JS JTD op 13 mei 2017 - 15:20:45
Hmm, niet zo veel verschil met de wintertests inderdaad. Ik had een significante verbetering verwacht.

Sphinx zit er erg dicht bij, gefeliciteerd!

0.030 er naast  :D

En dat terwijl ik eigenlijk nooit iets bereken, heb zelfs niet naar de wintertests gekeken. Gewoon gegokt op rond de 3 seconden
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

C.G. de Beaufort

Citaat van: FolkertE op 13 mei 2017 - 19:18:55
Citaat van: C.G. de Beaufort op 13 mei 2017 - 16:43:59
Toch maar de volgende races de banden in de gaten houden. In de test in 2017 reden ze op supersoft (Raikkonen was de snelste met 1:18.634) en nu alleen met soft...

Groet,

C.G. de Beaufort
Reed Kimi die tijd niet op de ultra soft? OF was dat Vettel?

Nee, iedereen reed op de soft, dat waren de banden t.w. soft, medium en hard die de teams hadden.

Groet,

C.G. de Beaufort

Tuesday

Citaat van: C.G. de Beaufort op 13 mei 2017 - 21:05:51
Citaat van: FolkertE op 13 mei 2017 - 19:18:55
Citaat van: C.G. de Beaufort op 13 mei 2017 - 16:43:59
Toch maar de volgende races de banden in de gaten houden. In de test in 2017 reden ze op supersoft (Raikkonen was de snelste met 1:18.634) en nu alleen met soft...

Groet,

C.G. de Beaufort
Reed Kimi die tijd niet op de ultra soft? OF was dat Vettel?

Nee, iedereen reed op de soft, dat waren de banden t.w. soft, medium en hard die de teams hadden.

Groet,

C.G. de Beaufort
vandaag uiteraard iedereen op soft, de snelste tijd van de wintertest was op supersoft (dus geen ultra Folkert).

FolkertE

Citaat van: Tuesday op 13 mei 2017 - 21:12:26
Citaat van: C.G. de Beaufort op 13 mei 2017 - 21:05:51
Citaat van: FolkertE op 13 mei 2017 - 19:18:55
Citaat van: C.G. de Beaufort op 13 mei 2017 - 16:43:59
Toch maar de volgende races de banden in de gaten houden. In de test in 2017 reden ze op supersoft (Raikkonen was de snelste met 1:18.634) en nu alleen met soft...

Groet,

C.G. de Beaufort
Reed Kimi die tijd niet op de ultra soft? OF was dat Vettel?

Nee, iedereen reed op de soft, dat waren de banden t.w. soft, medium en hard die de teams hadden.

Groet,

C.G. de Beaufort
vandaag uiteraard iedereen op soft, de snelste tijd van de wintertest was op supersoft (dus geen ultra Folkert).
Ik bedoelde inderdaad tijdens de wintertests.
Maar weet je het zeker? Ik meen me te herinneren dat Vettel ook een gelijkwaardige tijd reed op de utra's. Kan me natuurlijk vergissen.

Tuesday

Citaat van: FolkertE op 13 mei 2017 - 21:45:08
Ik bedoelde inderdaad tijdens de wintertests.
Maar weet je het zeker? Ik meen me te herinneren dat Vettel ook een gelijkwaardige tijd reed op de utra's. Kan me natuurlijk vergissen.
http://www.skysports.com/f1/news/12433/10786213/f1-2017-the-fastest-laps-of-f1-testing-at-barcelona