GP Rusland: man van de race

Gestart door gloudiesaurus, 30 april 2017 - 16:30:00

« vorige - volgende »

GP Rusland: man van de race

Bottas
20 (100%)
Vettel
0 (0%)
Raikkonen
0 (0%)
Hamilton
0 (0%)
Anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 20

gloudiesaurus

Voor mij Bottas! Vanaf P3 winnen, fantastisch gedaan.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

C.G. de Beaufort

Er zijn er drie, Bottas, Perez en Max. De eerste omdat'ie na 80 races eindelijk wint, Perez die op de 6e plaats eindigde en Max die er 2 plaatsen goed maakte en als 5e de race afsloot. Ik kies in dit geval voor Bottas, hij maakte geen fouten en bleef Vettel voor.

Groet,

C.G. de Beaufort


Arthur

Ik zeg Bottas, 1e overwinning dus voor mij de man. In het ander geval had het Vettel geweest. Eervolle vermelding voor Hulkenberg gezien het aantal ronden op die ultra's!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Mickey

Bottas. Ook al zo'n feestnummer trouwens, net als Raïkkonen. Gingen beiden compleet los op het podium.







Oh wacht.

Wings

Bottas wegens goede start en solide race.

Fietser

#5
Bottas.
Twee races terug twijfelde ik nog openlijk over de Fin. Maar zijn laatste kwalificaties en nu ook in deze race, liet hij toch zien wat hij in zijn mars heeft. Hij weerstond de druk van Vettel('s nieuwere banden) en maakte slechts 1 foutje. Ik gun hem zijn maiden victory van harte. Sterker nog: van het kwartet dat in een rode dan wel zilvergrijze bolide rondtuft, gun ik Bottas het kampioenschap het meest. Maar zover is het nog lang niet. Iets met een zwaluw en de zomer...

Franky R.

Citaat van: Mickey op 30 april 2017 - 16:45:45
Bottas. Ook al zo'n feestnummer trouwens, net als Raïkkonen. Gingen beiden compleet los op het podium.







Oh wacht.
;D ;D ;D

Franky R.

Bottas, wakker genoeg bij de start en brak niet onder druk in de laatste drie ronden...

Mister-T-Head

Een saaie race tot 15 rondjes voor het einde. Wel top dat Bottas won  8)

Moet veel filler gebruiken voor mijn filmpje over deze race  :D

Misschien toon ik wel mijn Lego Speed Champions wagens  8)