GP Rusland: cijfer voor de race

Gestart door gloudiesaurus, 30 april 2017 - 16:28:57

« vorige - volgende »

Cijfer voor de race?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
0 (0%)
7
4 (20%)
6
2 (10%)
5
8 (40%)
4
2 (10%)
3
2 (10%)
2
1 (5%)
1
0 (0%)
0
1 (5%)

Totaal aantal stemmen: 20

Matthijs

Citaat van: Tuesday op 04 mei 2017 - 17:45:13
Citaat van: Jozef op 04 mei 2017 - 16:41:32
Het antwoord op de titel is natuurlijk kort: nul inhaalpogingen.
dan kan het nog wel spannend zjin. Spectaculair is misschien wat anders. Het zal ook per persoon verschillen, ik denk dat de gemiddelde Fin meer spanning heeft ervaren dan de gemiddelde Nederlander. En het feit dat er zoveel commotie was over Massa geeft ook wel aan dat er voor veel mensen toch nog wel spanning inzat. Maar voor jou dus duidelijk niet.
Veel mensen hebben de race laag beoordeeld. In F1Fanatic bij de top 10 laagste noteringen sinds 2008. Maar Sochi 2014 werd nog slechter beoordeeld en vorig jaar was ook onvoldoende dus de baan is gewoon niet best.

Mickey

Azerbeidzjan vorig jaar vond ik een absoluut dieptepunt. Deze schurkt er aardig tegenaan.

Matthijs

Bakoe was slechts 1 race, misschien moeten we ook daar wachten met het trekken van conclusies.

gloudiesaurus

Citaat van: Matthijs op 04 mei 2017 - 21:43:18
Bakoe was slechts 1 race, misschien moeten we ook daar wachten met het trekken van conclusies.

Ja precies, vond Bakoe er nog niet zo slecht uit zien. Al viel de race enorm tegen.
GP2-races waren dan weer wel leuk daar. Dus nog even een kans geven.

Alleen wat meer bezoekers zou leuk zijn, al moet dat wellicht groeien.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

In Azerbeidzjan zijn veel te weinig mensen die de toegangsprijzen kunnen betalen dus reken daar niet op. De Baku City Challenge was destijds wel normaal betaalbaar en deed het qua toeschouwers een stuk beter.

Tuesday

Citaat van: Matthijs op 04 mei 2017 - 20:55:06
Citaat van: Tuesday op 04 mei 2017 - 17:45:13
Citaat van: Jozef op 04 mei 2017 - 16:41:32
Het antwoord op de titel is natuurlijk kort: nul inhaalpogingen.
dan kan het nog wel spannend zjin. Spectaculair is misschien wat anders. Het zal ook per persoon verschillen, ik denk dat de gemiddelde Fin meer spanning heeft ervaren dan de gemiddelde Nederlander. En het feit dat er zoveel commotie was over Massa geeft ook wel aan dat er voor veel mensen toch nog wel spanning inzat. Maar voor jou dus duidelijk niet.
Veel mensen hebben de race laag beoordeeld. In F1Fanatic bij de top 10 laagste noteringen sinds 2008. Maar Sochi 2014 werd nog slechter beoordeeld en vorig jaar was ook onvoldoende dus de baan is gewoon niet best.
vanwege gebrek aan spektakel. De kwalificatie was wel superspannend en de winnaar toch wel enigzins verrassen en die heeft er toch wel voor moeten vechten. Ik heb als Vettel fan bij de start, rond de pitstops en op het einde toch wel redelijk op het puntje van de stoel gezeten, evenals zaterdag dus. F1Fanatic is wellicht wat meer Hamilton minded en Max fans zitten tegenwoordig ook overal, dus wellicht dat de vrij anonieme races van die twee ook meespelen. Maar goed, het was ook zeker geen heel enerverende race. Of dat persé aan het circuit ligt weet ik niet, het lijkt me meer de combinatie Pirelli met het asfalt wat daar ligt.

Matthijs

Op naar Spanje, ook traditioneel een saaie race! Gelukkig daarna naar Monaco waar ook vaak weinig ingehaald wordt ;) :D

Tuesday

Citaat van: Matthijs op 05 mei 2017 - 08:06:34
Op naar Spanje, ook traditioneel een saaie race! Gelukkig daarna naar Monaco waar ook vaak weinig ingehaald wordt ;) :D
In Spanje zullen ze waarschijnlijk wel vaker moeten stoppen. Kan tactisch een interessante race worden. Zeker als Mercedes na bocht 1 leidt en Ferrari, die zuiniger op zn banden schijnt te zijn er met een vroege undercut of juist met een stop minder voor probeert te komen. Barcelona als eerste echte Europese race en Monaco als circuit op zich geef ik bij voorbaat al een voldoende ;)

Matthijs

Vorig jaar werd Spanje uitermate hoog beoordeeld, en dat kwam echt niet alleen door Max. Bij Monaco weet je het vooraf nooit wat het wordt, dat maakt het juist zo mooi. Vorig jaar was Monaco in de regen natuurlijk best spectaculair. Daarom mijn smilies.

Tuesday

Citaat van: Matthijs op 05 mei 2017 - 11:08:51
Vorig jaar werd Spanje uitermate hoog beoordeeld, en dat kwam echt niet alleen door Max. Bij Monaco weet je het vooraf nooit wat het wordt, dat maakt het juist zo mooi. Vorig jaar was Monaco in de regen natuurlijk best spectaculair. Daarom mijn smilies.
oh ja, daar had ik nog geen eens bij stil gestaan. Spanje was vorig jaar naast de crash in de openingsronde ook tactisch een interessante race. De Red Bulls tegen de Ferrari's en de 2-stoppers tegen de 3-stoppers. Ferrari wist RBR bij de 3-stoppers te verschalken, maar RBR deed het bij de 2-stoppers beter en de 2-stoppers deden het weer beter dan de 3-stoppers. Misschien had nr 4 (Ricciardo) daar de race wel moeten winnen. En idd, Monaco kan saai zijn, maar ook erg spectaculair. Een beetje regen daar doet wonderen.

robbert

Citaat van: Matthijs op 05 mei 2017 - 08:06:34
Op naar Spanje, ook traditioneel een saaie race! Gelukkig daarna naar Monaco waar ook vaak weinig ingehaald wordt ;) :D

dus 2 saaie races  ;) :D