GP Rusland: cijfer voor de race

Gestart door gloudiesaurus, 30 april 2017 - 16:28:57

« vorige - volgende »

Cijfer voor de race?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
0 (0%)
7
4 (20%)
6
2 (10%)
5
8 (40%)
4
2 (10%)
3
2 (10%)
2
1 (5%)
1
0 (0%)
0
1 (5%)

Totaal aantal stemmen: 20

gloudiesaurus

Ik geef een 5. Mooi dat Bottas wint. Goed voor het kampioenschap ook. Toch altijd saaie wedstrijden in Rusland tot nu toe. Dit jaar niet anders.

Het was de start, en dat was het eigenlijk. Mol was heel enthousiast over Vettel die nog dichterbij kwam. Maar het is hier rustig inhalen en als je binnen 2 seconde komt, dan kom je er eigenlijk niet voorbij. De echte spanning was er voor mij niet.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Mickey

Mol maakte zelfs een gevecht tussen Verstappen en Hulkenberg.  ;D

gloudiesaurus

Citaat van: Mickey op 30 april 2017 - 16:36:08
Mol maakte zelfs een gevecht tussen Verstappen en Hulkenberg.  ;D

Ja een spannende pit exit... terwijl Hulkenberg nog moest stoppen  ::) ::) ::)
Je kan ook doorslaan he  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Vooruit een 7 omdat Bottas het nog spannend maakte voor de overwinning.....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Sabai

Ik heb ook een 5 gegeven. Ik vrees wel voor een x aantal circuit's dat we dit zelfde beeld gaan zien dit jaar. Een nadelig bij gevolg van de nieuwe regels .

gloudiesaurus

Ja 0 inhaalacties vandaag in de race...
Nu helpen die vele 90 graden bochten in Sotsji daarin niet.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

BMW.WilliamsF1

Ook een 5. En volgens mij heeft Eddie Jordan naar een andere race zitten te kijken dan de rest van de wereld :)

Mickey

Zou hij aan het witte marcheerpoeder gezeten hebben?

Arthur

Ik ben wel erg ruimhartig geweest met mijn 7.... Maar goed, gedaan is gedaan  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Ik ga voor een 3. Nul spanning en geen enkel enerverend gevecht gezien. De Formule 1 heeft niets te zoeken op dit circuit.

C.G. de Beaufort

Het enige was Bottas gedurende de start. Voor de rest, er gebeurde niets... Iedereen reed op vele seconden afstand van elkaar. Ik geef het dus een 4.

Groet,

C.G. de Beaufort

Mickey

Ik vond de boordradio van Kimi het hoogtepunt. Hardop gelachen.

Van Wijk

Een vier voor de race, Kimi boardradio was inderdaad fantastisch.

Wings

Die van Hamilton vond ik niet minder hilarisch toen hij vroeg hoe het gat naar Kimi zo groot kon zijn. Die kan een kind van 3 nog uitleggen. ;)

Jozef

Een 2, dit was zowat de slechtste GP die ik ooit zag. Absoluut niks nul noppes te beleven, aanfluiting. Liberty, schrap dat circuit van de kalender.