Gok de Pole [04] Grand Prix van Rusland - Sotsji

Gestart door BMW.WilliamsF1, 23 april 2017 - 23:52:13

« vorige - volgende »

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Charrel



JS JTD

Zojuist hebben ze al een lage 34'er gezet... dus hebben we weer te hoog ingezet. :(

Mickey

Wilde ik net posten. ;)

Zat ik toch aanvankelijk beter met mn 'gut feeling', had eerst 1:32.777 staan, maar omdat iedereen nogal conservatief voorspelde heb ik 'm aangepast. :(

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Mickey

Ik zie het, mooie tijd, je gaat lekkere punten pakken.

lieven


BMW.WilliamsF1

Hahaha er is dit jaar echt geen touw aan vast te knopen :)

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

JS JTD

Citaat van: Mickey op 28 april 2017 - 14:41:45
Wilde ik net posten. ;)

Zat ik toch aanvankelijk beter met mn 'gut feeling', had eerst 1:32.777 staan, maar omdat iedereen nogal conservatief voorspelde heb ik 'm aangepast. :(

Same here. Ik had 1:32.789 staan...

Matthijs

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 28 april 2017 - 18:20:05
Hahaha er is dit jaar echt geen touw aan vast te knopen :)
Ik ben bang dat weinig mensen even hebben gekeken of ze dit jaar op dezelfde compounds reden als vorig jaar...

Tuesday

Citaat van: Matthijs op 28 april 2017 - 19:18:08
Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 28 april 2017 - 18:20:05
Hahaha er is dit jaar echt geen touw aan vast te knopen :)
Ik ben bang dat weinig mensen even hebben gekeken of ze dit jaar op dezelfde compounds reden als vorig jaar...
ik heb het hierboven nog vermeld, dus iedereen had het kunnen weten ;) In Barcelona leek de US niet zoveel sneller en ook vorig jaar scheelde het volgens mij nooit veel met de SS. Maar goed, Sochi is niet vergelijkbaar met welk circuit dan ook, dat blijkt wel weer.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Charrel