Grand Prix van Bahrein: cijfer voor de race

Gestart door gloudiesaurus, 18 april 2017 - 19:39:56

« vorige - volgende »

Grand Prix van Bahrein: cijfer voor de race?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
6 (50%)
7
5 (41.7%)
6
1 (8.3%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 12

gloudiesaurus

Grand Prix van Bahrein: cijfer voor de race

Ik geef een 8, leuke race! In het begin zat het echt dicht bij elkaar. Jammer van de penalty van Hamilton anders was hij echt dichtbij Vettel gekomen. En jammer van Verstappen, hij zat er ook lekker bij totdat hij uit viel.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Wederom een 8. Please FIA, doe even niks om inhalen te bevorderen, het is voor nu goed zo! We hebben jarenlang niet zoveel close racing gehad als tijdens de laatste drie races.

robbert

mm kwenie, in australie zag dat er toch anders uit. Toen was er niet veel inhaalacties. Dus kan de volgende race weer slechter zijn

Franky R.

Een zeven...Vettel won doordat de concurrentie domme dingen deed (Hamilton). Ik viel zelfs een paar keer in slaap, maar dat heb ik altijd met Bahrein.

Tuesday

Citaat van: Franky R. op 18 april 2017 - 20:38:40
Een zeven...Vettel won doordat de concurrentie domme dingen deed (Hamilton). Ik viel zelfs een paar keer in slaap, maar dat heb ik altijd met Bahrein.
Vettel won doordat hij Hamilton in bocht 1 pakte.

Matthijs

Citaat van: robbert op 18 april 2017 - 20:22:18
mm kwenie, in australie zag dat er toch anders uit. Toen was er niet veel inhaalacties. Dus kan de volgende race weer slechter zijn
Wel als 'minder inhaalcties' automatisch gelijk is aan 'slechter'. Dat vind ik dus niet. Het gaat mij om close racing en mooie (lees mooie) inhaalacties. En daarvan heb ik er al veel gezien in de eerste drie races.

Arthur

Ik kom niet verder dan een 6. Voldoende maar niet meer dan dat. Heb eigenlijk nergens spanning gevoeld. Op naar de volgende race!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel


Fietser

In het algemene topic over Bahrein schreef ik al 7,5. Afgerond een acht dus.

Wings

Niet meer dan een 7. Na de eerste pitstops is er geen gevecht meer geweest vooraan. Zelfs geen dreiging tot een gevecht.

robbert

Citaat van: Wings op 19 april 2017 - 08:35:15
Niet meer dan een 7. Na de eerste pitstops is er geen gevecht meer geweest vooraan. Zelfs geen dreiging tot een gevecht.

ja idd, en dat moet veranderen, dus FIA doet er iets aan

Wings

Mij hoor je niet klagen. Ik vind de F1 prima zo.

Matthijs

Citaat van: Wings op 19 april 2017 - 12:49:15
Mij hoor je niet klagen. Ik vind de F1 prima zo.
Idem dito.

1: de auto's zijn weer snel en agressief
2: inhalen is weer moeilijk
3: close racing is goed mogelijk
4: goede rijders kunnen meer het verschil maken (althans, zo lijkt het. Ik vind het geen toeval dat steevast Vettel, Hamilton, Alonso en Verstappen het verschil maken als het erop aan komt (starts, regen, inhalen))

Van Wijk