Ronde 3: 2017 Bahrain Grand Prix, Bahrain International Circuit, Sakhir

Gestart door Tuesday, 10 april 2017 - 23:05:06

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Jozef op 20 april 2017 - 18:33:27
Ze kunnen veel willen, als zijn contract afloopt en er is geen plek bij Red Bull en wel bij Ferrari, dan is Sainz gewoon weg hoor...
Red Bull heeft de optie om Sainz tot 2020 onder contract te houden, dus voorlopig kunnen ze een overstap nog wel even tegen houden mochten ze dat persé willen. Ook logisch natuurlijk dat RBR met dergelijke optie's werkt. Pas als een coureur echt succesvol wordt zal hij dergelijke optie's tegen kunnen houden en zelf meer gaan eisen.

Wings

Citaat van: robbert op 20 april 2017 - 13:33:54
Citaat van: Jozef op 19 april 2017 - 20:19:28
Inderdaad, Alonso zal zeker naar Mercedes willen maar ik denk niet dat Mercedes Alonso wil. Tenzij Hamilton met pensioen gaat.

Sainz naar Ferrari zie ik wel als logische ontwikkeling (ter vervanging van Räikkönen, voor wie 2017 toch echt het laatste jaar lijkt te worden).

hmm sainz zal niet naar ferrari gaan. Redbull wil hem langer bij torro rosso houden

https://racingnews365.nl/sainz-mag-van-red-bull-naar-ferrari-vertrekken/

Tuesday

Citaat van: Wings op 20 april 2017 - 19:25:24
Citaat van: robbert op 20 april 2017 - 13:33:54
Citaat van: Jozef op 19 april 2017 - 20:19:28
Inderdaad, Alonso zal zeker naar Mercedes willen maar ik denk niet dat Mercedes Alonso wil. Tenzij Hamilton met pensioen gaat.

Sainz naar Ferrari zie ik wel als logische ontwikkeling (ter vervanging van Räikkönen, voor wie 2017 toch echt het laatste jaar lijkt te worden).

hmm sainz zal niet naar ferrari gaan. Redbull wil hem langer bij torro rosso houden

https://racingnews365.nl/sainz-mag-van-red-bull-naar-ferrari-vertrekken/
ik ken de oorpsronkelijke uitspraken niet, maar in de Nederlandse vertaling hoor ik dat (wat in de titel staat) Marko toch nergens zeggen. Maar goed, ik denk dat met een behoorlijke zak geld er wel 1 en ander te bespreken valt. Ricciardo en Sainz zullen niet beiden naar Ferrari gaan, een vertrek van 1 van beiden kunnen ze wel opvangen (Ricciardo met Sainz en Sainz met Gasly) en zou ze misschien geen eens zo slecht uitkomen.

Matthijs

Eerst moet Sainz maar weer op zijn oude niveau presteren. De laatste races vind ik zijn ster wel wat verbleekt (no pun intended).

Sabai

Over 1 decennia rijden er alleen nog maar Door red Bull opgeleide coureurs rond  :)

Jozef

Over 1 decennium is Red Bull een voetnoot in de F1-geschiedenis.

Tuesday

Citaat van: Jozef op 21 april 2017 - 16:13:11
Over 1 decennium is Red Bull een voetnoot in de F1-geschiedenis.
52 overwinningen, 136x op het podium, 58 poles en 8 WK titels (tot nu toe).

Mickey

Citaat van: Matthijs op 21 april 2017 - 13:01:26
Eerst moet Sainz maar weer op zijn oude niveau presteren. De laatste races vind ik zijn ster wel wat verbleekt (no pun intended).

Lol! Jullie kennen elkaar?  ;D