Ronde 3: 2017 Bahrain Grand Prix, Bahrain International Circuit, Sakhir

Gestart door Tuesday, 10 april 2017 - 23:05:06

« vorige - volgende »

max1102

Citaat van: Sabai op 14 april 2017 - 18:45:56
Ik hoop dat ze die t-wing snel verbieden. Nu al voor de 2e keer dat zo"n ding afgebroken is. Je moet er toch niet denken dat een coureur dat tegen zijn vizier krijgt.
Als ze alleen die van Mercedes verbieden vind ik het best ;D

gloudiesaurus

Citaat van: Sabai op 14 april 2017 - 18:45:56
Ik hoop dat ze die t-wing snel verbieden. Nu al voor de 2e keer dat zo"n ding afgebroken is. Je moet er toch niet denken dat een coureur dat tegen zijn vizier krijgt.

Jammer genoeg was Max Verstappen het slachtoffer.
Het zit wel dicht bij elkaar vooraan, beloofd wat voor de rest van het weekend.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Ja jammer dat de T-wing de onderkant van Verstappens auto molde, gelukkig heeft Ricciardo waardevolle data verzameld.

Wings

Citaat van: C.G. de Beaufort op 11 april 2017 - 16:42:40
Formule 1-directeur Chase Carey is vandaag in Turkije voor een onderhoud met de Turkse president Recep Erdogan.

https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/224703/carey-praat-met-erdogan-over-turkse-grand-prix

Geen commentaar..

Groet,

C.G. de Beaufort

Het zal dan voor het eerst zijn dat ik een race volledig zal missen.

FolkertE

Nou, dat is echt heel spannend en zit super dicht bij elkaar.

Mickey

Balen. Had wel een podium in gezeten voor Max. Vettel die wint in een Ferrari is een goedmakertje.

Sabai

Bahrein geeft de laatste jaren leuke races. Heb genoten gisteren.

Wings

Citaat van: Mickey op 16 april 2017 - 19:21:57
Balen. Had wel een podium in gezeten voor Max. Vettel die wint in een Ferrari is een goedmakertje.

Denk je? Zo groot is het verschil niet tussen Max en Ricciardo. Geen 20 seconden en 2 plaatsen.

robbert

kdenk dat ricciardo wat problemen had. Zonder die problemen is die redbull echt wel snel hoor (ook al beweren ze van niet, zand in de ogen strooien). Hebben ze ook al bewezen in China, daar konden ze ook redelijk goed volgen.

FolkertE

Citaat van: Wings op 17 april 2017 - 09:52:05
Citaat van: Mickey op 16 april 2017 - 19:21:57
Balen. Had wel een podium in gezeten voor Max. Vettel die wint in een Ferrari is een goedmakertje.

Denk je? Zo groot is het verschil niet tussen Max en Ricciardo. Geen 20 seconden en 2 plaatsen.
Het is de vraag of het banden probleem bij de auto lag of bij Ricciardo. Ricciardo klaagde behoorlijk over de banden en balans van de auto, het is dus puur giswerk of Max het beter had gedaan. Al denk ik dat Max de banden beter had kunnen laten werken.

Mickey

Citaat van: Wings op 17 april 2017 - 09:52:05
Citaat van: Mickey op 16 april 2017 - 19:21:57
Balen. Had wel een podium in gezeten voor Max. Vettel die wint in een Ferrari is een goedmakertje.

Denk je? Zo groot is het verschil niet tussen Max en Ricciardo. Geen 20 seconden en 2 plaatsen.

Ik weet alleen dat Max voor zijn stop sneller was dan Hamilton en na de stop tweede lag. Geen idee hoe lang hij dat had kunnen volhouden, maar het zag er indrukwekkend uit vond ik.

Tuesday

Citaat van: Mickey op 17 april 2017 - 14:42:12
Citaat van: Wings op 17 april 2017 - 09:52:05
Citaat van: Mickey op 16 april 2017 - 19:21:57
Balen. Had wel een podium in gezeten voor Max. Vettel die wint in een Ferrari is een goedmakertje.

Denk je? Zo groot is het verschil niet tussen Max en Ricciardo. Geen 20 seconden en 2 plaatsen.

Ik weet alleen dat Max voor zijn stop sneller was dan Hamilton en na de stop tweede lag. Geen idee hoe lang hij dat had kunnen volhouden, maar het zag er indrukwekkend uit vond ik.
Ricciardo ook. Bottas had ie misschien kunnen pakken, Hamilton zeker niet. Bottas had overigens een probleem met zn bandendruk in de eerste stint, vandaar ook dat het tempo zo laag lag en er een treintje ontstond. Hoe dan ook, jammer dat ie uitviel.

Wings

Zijn snelheid is niet beter geworden nadat zijn probleem was opgelost. ;)

gloudiesaurus

Citaat van: robbert op 17 april 2017 - 10:14:38
kdenk dat ricciardo wat problemen had. Zonder die problemen is die redbull echt wel snel hoor (ook al beweren ze van niet, zand in de ogen strooien). Hebben ze ook al bewezen in China, daar konden ze ook redelijk goed volgen.

We zullen het natuurlijk nooit weten wat Max had gedaan maar totdat aan zijn uitval verliep het goed. Dankzij zijn pitstop voor de safety car hij had ook als 2e kunnen aansluiten achter de safety car. Dat was al een stuk beter dan Ricciardo.

Ricciardo kreeg zijn banden na zijn pitstop niet goed op temperatuur en had daardoor problemen. Heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat Red Bull met minder downforce rijdt dan Ferrari en Mercedes om topsnelheid te compenseren. Geen idee of het Max ook zou vergaan was, maar een podium was misschien wel mogelijk geweest. Jammer...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tuesday

Citaat van: Wings op 17 april 2017 - 15:52:25
Zijn snelheid is niet beter geworden nadat zijn probleem was opgelost. ;)
in vergelijking met Ricciardo wel. Die kon makkelijk volgen in de eerste stint, maar finisht uiteindelijk 20 seconden achter Bottas.