02. China Cijfer voor de race

Gestart door Arthur, 09 april 2017 - 20:18:59

« vorige - volgende »

Wat vonden we het waard?

10
0 (0%)
9
1 (6.7%)
8
8 (53.3%)
7
6 (40%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 15

Arthur

Ik vond het een 7 waard deze keer. Mede door de spanning om de 3e plaats. Voor de overwinning was er totaal geen spanning dus een 8 zat er niet in. Max tegen de verwachting in naar P3. Machtige 1e ronde!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fietser

Mooie race. 7,5 afgerond naar 8. Zeer sterk podium met 3 matadoren die uitstekende dingen lieten zien (ofschoon het voor Hamilton een eitje leek). De pittige duels rond plekken 2,3,4 waren lekkah. Een manmoedig strijdende Alonso, een Sainz die toch keer op keer laat zien hoe snel hij is, Perez die altijd strijdt en punten scoort. Wat jammer toch dat dit drietal geen beter materiaal heeft. En eindelijk een sterke Magnussen!
Pijnpunten waren er natuurlijk ook. Bottas blijkt (nog lang) niet te kunnen tippen aan voorganger Rosberg. Raikkonen bewees weer eens dat hij niet meer in een topteam thuishoort (of in de F1!). Williams, dat hopeloos onderbemand is met een uitgebluste Massa en een rookie die zelfs daar niet aan kan tippen. En Honda, guttegut.

C.G. de Beaufort

Het was een vermakelijke race. In het begin veel crashes, maar gelukkig reed Max er feilloos door heen. Daarna Raikkonen en Bottas die er allerhande (geestelijke) obstakels en een spin moesten verwerken. Ik geef een 8.

Groet,

C.G. de beaufort


Jozef

Ik heb een 7 gegeven, had inderdaad ook een 8 kunnen zijn. Was gewoon een prima race, maar helaas nooit strijd om de overwinning.

Robbert65

mooie gevechten gezien, Vettel en Verstappen waren spectaculair. Sainz verdient een compliment. Massa zwaar door het ijs... 8,5!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Pancake Shield

Een zeven. Spektakel in het begin, maar daarna viel alles min of meer in een plooi en werd de spanning eruit gehaald.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock