Gok de top 2017 - GP Australië

Gestart door Sphinx, 22 maart 2017 - 11:22:59

« vorige - volgende »

Robbert65

oh wow. top 12. wat een resultaat. *Honda overweegt*
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sphinx

Citaat van: Tuesday op 26 maart 2017 - 17:02:37
super dat je zo snel met de uitslag komt. Dat was vorig jaar wel anders.

Mijn genoegen  ;) Heb de zaterdagmiddag even gebruikt om wat met spreadsheets en forumtags te puzzelen. Lijkt goed te zijn gegaan.

Citaatkvraag me alleen af wie ieven is  ;D

Dat is uw gemene tweeling die is afgesplitst omdat ik een foutje maakte in list-type decimal, de "l" bleef op een andere regel plakken  :-[

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

BMW.WilliamsF1

Mjah mijn naam staat er ook niet helemaal goed :(

lieven

Citaat van: Sphinx op 26 maart 2017 - 19:25:43
Citaat van: Tuesday op 26 maart 2017 - 17:02:37
super dat je zo snel met de uitslag komt. Dat was vorig jaar wel anders.

Mijn genoegen  ;) Heb de zaterdagmiddag even gebruikt om wat met spreadsheets en forumtags te puzzelen. Lijkt goed te zijn gegaan.

Citaatkvraag me alleen af wie ieven is  ;D

Dat is uw gemene tweeling die is afgesplitst omdat ik een foutje maakte in list-type decimal, de "l" bleef op een andere regel plakken  :-[

yes ene gemene tweeling! :D de max!

JS JTD

Citaat van: Sphinx op 26 maart 2017 - 13:32:37
Uitslag van dit weekend en tevens tussenstand


  • JS JTD   69

Volgens mij gaat er iets mis in de berekening. Ik heb er twee goed (Bottas en Verstappen) en twee met 1 plaats verschil (Hamilton en Vettel), dan kom ik uit op 2x25 + 2x18 = 86 punten.

Of mis ik iets?

Sphinx

Hmm, ik vermoed een spelfout (VET op 5 ipv VER), maar ik zal het vanavond natrekken.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Tuesday

Citaat van: JS JTD op 28 maart 2017 - 23:45:46
Citaat van: Sphinx op 26 maart 2017 - 13:32:37
Uitslag van dit weekend en tevens tussenstand


  • JS JTD   69

Volgens mij gaat er iets mis in de berekening. Ik heb er twee goed (Bottas en Verstappen) en twee met 1 plaats verschil (Hamilton en Vettel), dan kom ik uit op 2x25 + 2x18 = 86 punten.

Of mis ik iets?
de voorspelling  te laat aangepast misschien?

Sphinx

#37
Ik heb het even nagelopen. De voorspelling die ik in eerste instantie van JS JTD heb genoteerd was:

Hamilton
Vettel
Verstappen
Bottas
Ricciardo

Het bericht is zoals Tuesday vanmiddag al opmerkte aangepast op 25 maart 2017 - 07:02:58. De kwalificatie startte om 7 uur en dus was de aanpassing van zijn post niet geldig. Puntenaantal is en blijft dus 18*3+15=69pt


There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Tuesday

Citaat van: Sphinx op 29 maart 2017 - 18:26:45
Ik heb het even nagelopen. De voorspelling die ik in eerste instantie van JS JTD heb genoteerd was:

Hamilton
Vettel
Verstappen
Bottas
Ricciardo

Het bericht is zoals Tuesday vanmiddag al opmerkte aangepast op 25 maart 2017 - 07:02:58. De kwalificatie startte om 7 uur en dus was de aanpassing van zijn post niet geldig. Puntenaantal is en blijft dus 18*3+15=69pt
nu ik er toch bij betrokken ben; wat mij  betreft mag je het door de vingers zien hoor, om 2 over 7 had er nog niemand een tijd gezet lijkt mij.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar

Je moet ergens een grens trekken.

Tuesday

voor aanvang van Q1 is op zich een prima grens, maar is dat altijd exact op het hele uur? als je via een livestream kijkt loop je misschien alweer een paar minuten achter. Regels zijn regels, maar als JS JTD oprecht dacht dat het nog op tijd was, dan zou ik het door de vingers zien. Maar goed, heel belangrijk is het niet, t is maar een spelletje. Maar met een spelletje kun je ook best soepel zijn met de regels (afhankelijk van de intentie's en behaald voordeel).

Sphinx

Ik ga het zo laten als het nu is: start kwali was om 7 uur, aanpassing is gewoon te laat. Jammer maar helaas.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Robbert65

ik denk, dat JS JTD er wel overheen komt. De tijd heelt alle wonden. En anders een paar flinke whiskies wel ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar

Citaat van: Tuesday op 30 maart 2017 - 20:24:12
voor aanvang van Q1 is op zich een prima grens, maar is dat altijd exact op het hele uur? als je via een livestream kijkt loop je misschien alweer een paar minuten achter. Regels zijn regels, maar als JS JTD oprecht dacht dat het nog op tijd was, dan zou ik het door de vingers zien. Maar goed, heel belangrijk is het niet, t is maar een spelletje. Maar met een spelletje kun je ook best soepel zijn met de regels (afhankelijk van de intentie's en behaald voordeel).

Ik snap de redenering, maar als je eenmaal een uitzondering maakt kun je straks elke wedstrijd opnieuw bezig gaan dergelijke discussies. Eén grens trekken voor iedereen is daarom het beste. Uiteindelijk is het seizoen kneiterlang dus een paar puntjes verlies is makkelijk weer goed te maken.