Bezoek Spa

Gestart door Gerjanst, 21 maart 2017 - 13:51:49

« vorige - volgende »

Gerjanst

Hallo allemaal,

Ik ben van plan om dit jaar voor het eerst een GP te bezoeken, en wel die van Spa.

Qua tijd kan ik alleen de zaterdag en zondag meemaken. Ik wil echter graag kamperen op/in de buurt van Spa. Nu ben ik op zoek naar ervaringen van anderen en heb de volgende vragen:

- Wat is de beste/meest fijne plek om te kamperen? Op of in de buurt van het circuit?
- Wat is de beste site om de kaarten te kopen
- Wat heb je nodig? Ik zie kaarten voor de GP, ook voor de camping en ook weer parkeerkaarten? Heb je die laatste ook nodig als je gaat kamperen op het circuit?

Groet, Gerjan

Jozef

Hoi Gerjan,

Welkom op het forum! Gebruik ook even de zoekfunctie, je vragen zijn namelijk niet uniek. ;)

Ik heb al een paar dingen gevonden, bijvoorbeeld hier en hier.

Ik ben zelf nooit naar de GP geweest maar er zijn nog wel andere forumleden die je nog verder kunnen helpen.

BMW.WilliamsF1

Vorig jaar heb ik bij Sportstadion de kaarten gekocht. Dat is t goedkoopste wat ik kon vinden.

Ik zag op de camping ook allemaal auto's staan, het is mij niet duidelijk of je voor de camping dan ook nog een apart parkeerticket moet kopen. Wij hadden toen met een paar mensen een huis gehuurd via Belvilla. Ik ben nie zo'n camping fan :P

Jehoentelaar

Ik ga naar Le Mans via TicketTravel, een bedrijf dat ook rondom Formule 1 allerlei dingen doet. Weet natuurlijk pas ergens in juni hoe dat echt is bevallen maar het is een overweging (en een gevestigde naam).

BMW.WilliamsF1

Oh ticket+travel is ook een goeie. Alleen daar betaal je meer boekingskosten. Dus kwam duurder uit. Bij sportstadion betaal je alleen een tientje verzendkosten voor UPS.

sjakie

mijn ervaring met Ticket & Travel is wat Le Mans betreft uitstekend. Ik verwacht niet dat dat anders is voor Spa.

Maar kijk voor campings tijdens de GP hier:
https://www.spafrancorchamps.nl/camping]
[url]https://www.spafrancorchamps.nl/camping
[/url]

gloudiesaurus

Vergeet ook de site van onze partner www.bosareizen.nl niet  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Van Wijk

Als je niet houd van: Nederlandse,Belgische,Italiaanse,Duitse, Engelse en overige F1 liefhebbers die gezamenlijk vanaf donderdagavond feestvieren met DJ's,mechanische rodeopaarden,iaccuzi's, vuurwerk en een total loss gevoel op maandag en dinsdag na de race moet je absoluut  geen combiticket Camping C ( camping en inkom ) overwegen  :D