2017 FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX, Melbourne Grand Prix Circuit

Gestart door Robbert65, 20 maart 2017 - 17:20:06

« vorige - volgende »

Jozef

Wings bedoelde wellicht met "Kvyat is geen enkel moment bij Sainz in de buurt geweest", dat Kvyat duidelijk de betere was. :P

Jehoentelaar


Wings

Citaat van: lieven op 26 maart 2017 - 15:31:40
Citaat van: Wings op 26 maart 2017 - 09:03:04
@Jozef: Ik vond het verschil tussen Sainz en Kvyat niet klein. Hij is geen enkel moment bij hem in de buurt geweest en uiteindelijk 14 seconden achter Sainz geëindigd. Dat vind ik geen klein verschil.
Kvyat lag voor maar heeft een extra pit gemaakt...

Dat heb ik dan inderdaad gemist. Ik dacht dat Sainz voorop lag. Wel heb ik meegekregen dat Kvyat naar binnen ging voor vers rubber. Op dat moment dacht ik dat Toro Rosso een gok nam omdat hij niet sneller was dan Sainz en omdat er voldoende ruimte naar achteren was. Dus mocht er onverhoopt iets gebeuren waardoor een SC ontstaat, kan hij aanvallen met vers rubber. Even later las ik dat het een technisch mankement was.

Wings

Citaat van: Jozef op 26 maart 2017 - 17:19:15
Wings bedoelde wellicht met "Kvyat is geen enkel moment bij Sainz in de buurt geweest", dat Kvyat duidelijk de betere was. :P

Had ik deze maar eerder gelezen dan had ik nog wat kunnen meebuigen en doen alsof ik dat bedoelde. Te laat helaas dus met het schaamrood op de kaken in de blote reet door het stof.

Tuesday

Citaat van: Wings op 26 maart 2017 - 18:08:17
Citaat van: lieven op 26 maart 2017 - 15:31:40
Citaat van: Wings op 26 maart 2017 - 09:03:04
@Jozef: Ik vond het verschil tussen Sainz en Kvyat niet klein. Hij is geen enkel moment bij hem in de buurt geweest en uiteindelijk 14 seconden achter Sainz geëindigd. Dat vind ik geen klein verschil.
Kvyat lag voor maar heeft een extra pit gemaakt...

Dat heb ik dan inderdaad gemist. Ik dacht dat Sainz voorop lag. Wel heb ik meegekregen dat Kvyat naar binnen ging voor vers rubber. Op dat moment dacht ik dat Toro Rosso een gok nam omdat hij niet sneller was dan Sainz en omdat er voldoende ruimte naar achteren was. Dus mocht er onverhoopt iets gebeuren waardoor een SC ontstaat, kan hij aanvallen met vers rubber. Even later las ik dat het een technisch mankement was.
het lijkt er trouwens wel op dat Sainz Kvyat voorbij heeft moeten laten omdat Kvyat veel later stopte en dus frissere banden had. Lastig om te beoordelen wie het beste was. Sainz had trackpositie, Kvyat ging beter met de banden om, maar was er op eigen kracht denk ik niet voorbij gekomen. Maar iig mooi om te zien dat ie er weer goed bijzit.

Tuesday

Citaat van: FolkertE op 22 maart 2017 - 17:15:27
Ik heb er ook weer zin in. Word spannend en denk vooral dat Kimi, Bottas en Vandoorne gaan verrassen. En ik hoop dat het veld nu lekker dicht bij elkaar zit, maar toch ben ik bang dat vooral Mercedes keihard verstoppertje heeft gespeeld en het veld oprolt

Citaat van: Robbert65 op 21 maart 2017 - 18:44:41
Mja, dat lijkt mij ook leuk. Vooral omdat mijn beurt dan al is geweest.  8)

't idee is dat iemand ergens in het topic van Australië aankondigt: "de volgende doe ik wel!" en dan de keer daarna net zo en zo verder.
Ik doe die van China wel. Lijkt me weer leuk te doen.
niet vergeten ;)

FolkertE

Citaat van: Tuesday op 06 april 2017 - 00:21:17
Citaat van: FolkertE op 22 maart 2017 - 17:15:27
Ik heb er ook weer zin in. Word spannend en denk vooral dat Kimi, Bottas en Vandoorne gaan verrassen. En ik hoop dat het veld nu lekker dicht bij elkaar zit, maar toch ben ik bang dat vooral Mercedes keihard verstoppertje heeft gespeeld en het veld oprolt

Citaat van: Robbert65 op 21 maart 2017 - 18:44:41
Mja, dat lijkt mij ook leuk. Vooral omdat mijn beurt dan al is geweest.  8)

't idee is dat iemand ergens in het topic van Australië aankondigt: "de volgende doe ik wel!" en dan de keer daarna net zo en zo verder.
Ik doe die van China wel. Lijkt me weer leuk te doen.
niet vergeten ;)
Iets zegt me dat ik wat vergeten ben :-[ :-[