Gok de Pole [01] Grand Prix van Australië - Melbourne

Gestart door BMW.WilliamsF1, 16 maart 2017 - 12:41:26

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

Gok de Pole 2017
 

 
Grand Prix van Australië - Melbourne

De wintertests zitten er weer op. We gaan ons weer opmaken voor een nieuw Formule 1 seizoen. Zoals bekend zijn dit jaar de auto's ingrijpend veranderd. Ze zijn breder, langer en hebben bredere banden. Tijdens de wintertest in Barcelona konden we zien dat ze een stuk sneller gingen dan vorig jaar. Tijdens de winter is er weer genoeg gebeurd. Nico Rosberg zal zijn titel niet verdedigen. Bottas vervangt hem en Massa komt nog een jaartje bij Williams rijden. Helaas hebben we wel een team minder. Manor heeft het niet gered om het hoofd financieel boven water te houden. Hopelijk wordt het weer een mooi F1 seizoen. Max Verstappen begint aan zijn eerste volledige seizoen als Red Bull Racing coureur. De grote vraag is of Red Bull nog een verrassing heeft voor de 1e race. De wintertests verliepen qua betrouwbaarheid niet helemaal vlekkeloos. De eerste race is weer in Melbourne waar de Grand Prix van Australië gereden zal worden. Uiteraard gaan wij de pole weer gokken. We hopen dit seizoen op nog meer deelnemers dan vorig jaar. Voor nu wens ik iedereen weer veel succes met het gokken van de pole! :)

Je kunt je tijd gokken tot vrijdag 24 maart 2:00 CET



Eerder gereden poles in Melbourne:

2016: 1:23.837, Lewis Hamilton - Mercedes
2015: 1:26.327, Lewis Hamilton - Mercedes
2014: 1:44.231, Lewis Hamilton - Mercedes
2013: 1:27.407, Sebastian Vettel - Red Bull


Klik hier voor de Gok de Pole website met het reglement en eerdere standen.

C.G. de Beaufort

Àh, het begint dus weer!

Mijn tijd is :

1:19.437

en zoals je ziet, heb als laatste cijfer een 7..  ;)

Groet,

C.G. de  Beaufort

FolkertE


Franky R.

Ik schrijf er een bericht over op de frontpage en vergeet vervolgens een tijd te zetten... ::)


Ok dan!


1.18.091

Ik ben benieuwd! :)

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Robbert65

#5
ja, top! het is bijna weer zover :-)

1:18.123
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

lieven

1:18:843

Ze gaan vlammen!

Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!


tonytony


Mickey

Stomme vraag,  maar mag er in volledige qwali-set-up gereden worden, of zit er brandstof in voor de eerste stint?

FolkertE

Brandstof mag zelf bepaald worden. L setup moet gewoon voor zaterdag en zondag gebruikt worden.



Robbert65

Ik plaats vandaag trouwens een Topic over de GP zoals Tessa dat steeds deed vorig jaar. Als iemand er zin in heeft om dat van Tessa over te nemen, dan heel graag!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel