beste van de tests

Gestart door Frank F1, 09 maart 2017 - 22:02:57

« vorige - volgende »

robbert

ben eens benieuwd of alonso nu nog altijd geen spijt heeft dat hij ferrari verlaten heeft voor mclaren  :P :P

Tuesday

Citaat van: robbert op 13 maart 2017 - 10:33:02
ben eens benieuwd of alonso nu nog altijd geen spijt heeft dat hij ferrari verlaten heeft voor mclaren  :P :P
omdat Ferrari dit jaar gaat strijden voor plaats 5 en 6 (jouw eigen woorden)?? En jij, had jij Ferrari al verlaten (als fan)?

robbert

#17
Citaat van: Tuesday op 13 maart 2017 - 12:14:35
Citaat van: robbert op 13 maart 2017 - 10:33:02
ben eens benieuwd of alonso nu nog altijd geen spijt heeft dat hij ferrari verlaten heeft voor mclaren  :P :P
omdat Ferrari dit jaar gaat strijden voor plaats 5 en 6 (jouw eigen woorden)?? En jij, had jij Ferrari al verlaten (als fan)?

nee ze gaan dit jaar wereldkampioen worden, als de testtijden de waarheid zijn natuurlijk. Maar ze zijn idd beter geworden, maar ik betwijfel of dat dat genoeg is om redbull en mercedes voor te blijven, en dan komt ge natuurlijk uit op plaats 5 en 6. Het is al in het verleden al zo geweest dat ferrari goed was in de testen, maar tijdens de races meer pech had natuurlijk. Ik gok nog altijd dat het zal gaan tussen verstappen en hamilton. Want redbull roept al van voor de testen dat ze met een compleet andere wagen zullen uitkomen in de eerste race.


robbert

Citaat van: Tuesday op 13 maart 2017 - 12:14:35
Citaat van: robbert op 13 maart 2017 - 10:33:02
ben eens benieuwd of alonso nu nog altijd geen spijt heeft dat hij ferrari verlaten heeft voor mclaren  :P :P
En jij, had jij Ferrari al verlaten (als fan)?

Mag ik vragen wat je hiermee bedoeld?