Rate That Car! - Wat is je favoriete F1-auto van 2017?

Gestart door Jehoentelaar, 26 februari 2017 - 18:59:59

« vorige - volgende »

FolkertE

Citaat van: Tuesday op 27 februari 2017 - 00:22:21
Citaat van: Tuesday op 26 februari 2017 - 19:31:18
Sauber de mooiste en FI de lelijkste, daartussen is het lastig om ze op volgorde te zetten. Voorlopig zoiets;

Sauber
Ferrari
Renault
Williams
STR
Haas
McLaren
Mercedes
Red Bull (ik verwacht eigenlijk dat die nog wel gaat stijgen na het zien van betere foto's)
Force  India
ik moet RBR bij nader inzien toch echt op de laatste plaats zetten. Wat een afgrijselijke foto is dat zeg.
Ik moet zeggen dat ik dat vierkante vlak net achter de ophaning ook niet mooi vind, maar RBR de lelijkste? Echt? Vind hem juist 1 van de mooiere. Eigenlijk bijna altijd sinds 2006.

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/349908/red-bull-geeft-voor-aanvang-testdag-studiofoto-rb13-vrij/Vandaag een andere foto vrij gegeven.
Er gaat overigens een gerucht dat dit niet eens de definitieve versie is en dat er nog een radicaal andere auto aan komt op Vrijdag 24 Maart.


En hier hebben we de Mclaren met wit ipv zwart.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

Nu ik de "echte" foto's zie moet ik misschien mijn mening bijztellen: Die Sauber sprinkt er wel iit zeg, door de livery, maar ook door de vorm van de neus...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tuesday

Citaat van: FolkertE op 27 februari 2017 - 09:16:16
Citaat van: Tuesday op 27 februari 2017 - 00:22:21
Citaat van: Tuesday op 26 februari 2017 - 19:31:18
Sauber de mooiste en FI de lelijkste, daartussen is het lastig om ze op volgorde te zetten. Voorlopig zoiets;

Sauber
Ferrari
Renault
Williams
STR
Haas
McLaren
Mercedes
Red Bull (ik verwacht eigenlijk dat die nog wel gaat stijgen na het zien van betere foto's)
Force  India
ik moet RBR bij nader inzien toch echt op de laatste plaats zetten. Wat een afgrijselijke foto is dat zeg.
Ik moet zeggen dat ik dat vierkante vlak net achter de ophaning ook niet mooi vind, maar RBR de lelijkste? Echt? Vind hem juist 1 van de mooiere. Eigenlijk bijna altijd sinds 2006.
het is een onduidelijke donkere foto met een donkere auto en een stom neon sign op de achtergrond. Zo presenteer je toch geen auto? Tenzij je niks wilt prijsgeven of anderen op een verkeerd been wil zetten. Dus daar hou ik het voorlopig maar op. Ik heb iig niet het idee dat RBR ook maar enigzins moeite heeft gedaan om enige indruk te maken met deze presentatie. De nieuwe studiofoto's zien er al een stuk beter uit en op het circuit lijkt het nog beter, maar k zou m nog steeds niet in de top 5 zetten (qua uiterlijk). McLaren begint behoorlijk weg te zakken richting de laatste plaats, het zwart door wit veranderen zou het idd een stuk beter maken.

FolkertE

Citaat van: Tuesday op 27 februari 2017 - 19:39:09
Citaat van: FolkertE op 27 februari 2017 - 09:16:16
Citaat van: Tuesday op 27 februari 2017 - 00:22:21
Citaat van: Tuesday op 26 februari 2017 - 19:31:18
Sauber de mooiste en FI de lelijkste, daartussen is het lastig om ze op volgorde te zetten. Voorlopig zoiets;

Sauber
Ferrari
Renault
Williams
STR
Haas
McLaren
Mercedes
Red Bull (ik verwacht eigenlijk dat die nog wel gaat stijgen na het zien van betere foto's)
Force  India
ik moet RBR bij nader inzien toch echt op de laatste plaats zetten. Wat een afgrijselijke foto is dat zeg.
Ik moet zeggen dat ik dat vierkante vlak net achter de ophaning ook niet mooi vind, maar RBR de lelijkste? Echt? Vind hem juist 1 van de mooiere. Eigenlijk bijna altijd sinds 2006.
het is een onduidelijke donkere foto met een donkere auto en een stom neon sign op de achtergrond. Zo presenteer je toch geen auto? Tenzij je niks wilt prijsgeven of anderen op een verkeerd been wil zetten. Dus daar hou ik het voorlopig maar op. Ik heb iig niet het idee dat RBR ook maar enigzins moeite heeft gedaan om enige indruk te maken met deze presentatie. De nieuwe studiofoto's zien er al een stuk beter uit en op het circuit lijkt het nog beter, maar k zou m nog steeds niet in de top 5 zetten (qua uiterlijk). McLaren begint behoorlijk weg te zakken richting de laatste plaats, het zwart door wit veranderen zou het idd een stuk beter maken.
Bedoelde het overigens niet aanvallend hoor,  maar ik had hem juist hoger in de lijst staan. Top.4 sowieso.

Tuesday

op de baan ziet er toch behoorlijk anders uit allemaal. Moet zeggen dat de auto's er onder bepaalde hoeken toch echt wel gaaf uitzien en dat de haaievin vaak helemaal niet zo opvallend aanwezig is. Denk dat Williams momenteel op nr 1 staat bij mij.

FolkertE

Ik had precies het zelfde, vooral van de zijkant vond ik ze niet mooi.
De neus van Williams vind ik de mooiste, loopt in mijn ogen het meest vloeiend.


Mijn rijtje:
1) Torro Rosso
2) Sauber
3) Red Bull
4) Mercedes
5) Mclaren
6) Ferrari
7) Wiliams
8) Renault
9) Haas
10) Force India.

Maar ik moet zeggen dat behalve FI, alles heel erg dicht bij elkaar ligt.

C.G. de Beaufort


Sphinx

Mijn rijtje na een testweek met goede foto's:
1) Torro Rosso (Silver Bull(et?)
2) Sauber
3) Renault (Wesp 2.0)
4) Red Bull
5) Mercedes
6) Ferrari
7) Haas (grijs hoeft niet lelijk te zijn)
8) Mclaren (orange arrows of spyker)
9) Wiliams (Wit plus sharkfin.... nee)
10) Force India (silver plus sharkfin... nee. Verf m maar knalroze)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Fietser

De Torro Rosso en Williams vind ik het mooist (althans hun livery, want de wagens an sich zijn niet erg onderscheidend) en de Red Bull het lelijkst. Dat laatste heeft alles met de matheid te maken. Die vind ik namelijk echt iets voor puberale petjes in opgepimpte Golfjes en succesvolle rappers in dikke Panamera's. Maar ja, die klokken wel de meeste Red Bull weg, dus zo gek is dat misschien niet.
De andere teams zitten daar ergens tussenin - lekker makkelijk.

Jehoentelaar

Volgens Auto Bild is Force India in vergevorderde onderhandelingen met waterproducent BWT over een sponsordeal. Dat zou waarschijnlijk betekenen dat de auto's veranderen van zilver naar roze, aangezien dat de harde eis is die BWT in het verleden bij teams van andere klassen stelde. Het afgelopen jaar (en daarvoor) was BWT al sponsor in de DTM, waardoor Lucas Auer en Christian Vietoris in een roze Mercedes AMG reden.


Sphinx

Citaat van: Jehoentelaar op 07 maart 2017 - 14:29:46
Volgens Auto Bild is Force India in vergevorderde onderhandelingen met waterproducent BWT over een sponsordeal. Dat zou waarschijnlijk betekenen dat de auto's veranderen van zilver naar roze, aangezien dat de harde eis is die BWT in het verleden bij teams van andere klassen stelde. Het afgelopen jaar (en daarvoor) was BWT al sponsor in de DTM, waardoor Lucas Auer en Christian Vietoris in een roze Mercedes AMG reden.

Mooi!! dat was ook mijn voorstel  :D :D

Citaat10) Force India (silver plus sharkfin... nee. Verf m maar knalroze)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!