Rate That Car! - Wat is je favoriete F1-auto van 2017?

Gestart door Jehoentelaar, 26 februari 2017 - 18:59:59

« vorige - volgende »

Jehoentelaar


Pacific PR02 - Giovanni Lavaggi (1995)

Nu de hele reeks gepresenteerde auto's bekend is hebben we al een uitstekend beeld van hoe de grid er het komende jaar uit gaat zien. Uiteraard kunnen er op het gebied van de kleurstellingen en gevleugelte nog veranderingen plaatsvinden voor het circus over een maand losgaat in Melbourne. Toch is dit een mooi moment om onszelf af te vragen welke nou eigenlijk de mooiste auto van het hele spul is - en welke de lelijkste.

Het volledige scala aan Formule 1-auto's voor 2017 is te vinden in deze post: http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,14018.msg458280.html#msg458280

Een poll zou kunnen, maar leuker is (denk ik) om gewoon meteen het hele rijtje in de volgorde der voorkeuren te zetten. TS trapt af:

1. Toro Rosso STR12
2. McLaren MCL12
3. Sauber C36

4. Red Bull RB13
5. Renault Sport RS17
6. Ferrari SF70H
7. Mercedes W08
8. Williams FW40
9. Haas VF-17
10. Force India VJM10


Minardi M195 - Luca Badoer (1995)

Pancake Shield

Goed idee. Mijn lijstje:

1. Toro Rosso STR12
2. Sauber C36
3. Renault Sport RS17
4. Mercedes W08
5. McLaren MCL32
6. Haas VF17
7. Red Bull R13
8. Force India VJM10
9. Ferrari SF70H
10. Williams FW40
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Tuesday

Sauber de mooiste en FI de lelijkste, daartussen is het lastig om ze op volgorde te zetten. Voorlopig zoiets;

Sauber
Ferrari
Renault
Williams
STR
Haas
McLaren
Mercedes
Red Bull (ik verwacht eigenlijk dat die nog wel gaat stijgen na het zien van betere foto's)
Force  India

Frank F1

nu alle auto's van 2017 bekend zijn voor 2017 is het misschien leuk om de mooiste auto's te kiezen. dus van mij aan jullie de vraag, wat is de mooiste?


  • ferrari
  • Mercedes
  • Red Bull
  • Torro Roso
  • bmw Sauber
  • Haas
  • mClaren
  • Renault
  • williams

ik vind de McClaren het mooist wat jullie?

Frank F1

haha dit zei ik net ook maar ik vind de ferrari het mooist!

Mickey

Holy moly, Jehoentelaar. Ik ben het denk ik volledig eens met je lijstje.

Jozef

Ik wacht even op foto's in de Spaanse zon. Met een foto in een obscure achterkamer zoals bij de Red Bull, kan ik niks.

De McLaren was bijvoorbeeld al vrij mooi op de studiofoto's, maar de foto van hun filmdag die ze vandaag op Twitter zetten... oh my. :-*

Tuesday

Citaat van: Frank F1 op 26 februari 2017 - 19:40:27
nu alle auto's van 2017 bekend zijn voor 2017 is het misschien leuk om de mooiste auto's te kiezen. dus van mij aan jullie de vraag, wat is de mooiste?


  • ferrari
  • Mercedes
  • Red Bull
  • Torro Roso
  • bmw Sauber
  • Haas
  • mClaren
  • Renault
  • williams

ik vind de McClaren het mooist wat jullie?
McCLaren, Torro Roso en BMW Sauber?  ???

Jozef


Robbert65

#9
De McLaren ziet er inderdaad fraai uit, maar het is moeilijk om nu al een echte voorkeur uit te spreken voor mij.

Ferrari spreekt altijd heel erg aan en die andere Scudería, Toro Rosso kwam heel verrassend uit de hoek vandaag.

Ik vrees, dat ik niet helemaal objectief meer kijk naar Red Bull trouwens :D. Als ik nu, (mes op de keel pistool tegen de kop) een voorkeur moet uitspreken zeg ik voorlopig McLaren...

1. McLaren MCL12
2. Williams FW40
3. Renault Sport RS17
4. Red Bull RB13
5. Toro Rosso STR12
6. Ferrari SF70H
7. Mercedes W08
8. Sauber C36
9. Haas VF-17
10. Force India VJM10
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tuesday

Citaat van: Robbert65 op 26 februari 2017 - 22:06:14
De McLaren ziet er inderdaad fraai uit, maar het is moeilijk om nu al een echte voorkeur uit te spreken voor mij.

Ferrari spreekt altijd heel erg aan en die andere Scudería, Toro Rosso kwam heel verrassend uit de hoek vandaag.

Ik vrees, dat ik niet helemaal objectief meer kijk naar Red Bull trouwens :D. Als ik nu, (mes op de keel pistool tegen de kop) een voorkeur moet uitspreken zeg ik voorlopig McLaren...
ligt eraan wie dat mes op je keel zet;)

Edwin90

Huishoudelijke mededeling: Ik heb beide topics waarin gezocht wordt naar de mooiste 2017 bolides even samen gevoegd. ;)

Tuesday

Citaat van: Tuesday op 26 februari 2017 - 20:56:32
Citaat van: Frank F1 op 26 februari 2017 - 19:40:27
nu alle auto's van 2017 bekend zijn voor 2017 is het misschien leuk om de mooiste auto's te kiezen. dus van mij aan jullie de vraag, wat is de mooiste?


  • ferrari
  • Mercedes
  • Red Bull
  • Torro Roso
  • bmw Sauber
  • Haas
  • mClaren
  • Renault
  • williams

ik vind de McClaren het mooist wat jullie?
McCLaren, Torro Roso en BMW Sauber?  ???
dit was overigens niet vervelend bedoeld hoor. Ik heb een hekel aan corrigeren van taalfouten etc, maar k vond in  dit geval de variatie in 'fouten' wel grappig. Toro Rosso hebben wel allemaal wel eens fout geschreven, BMW Sauber is goed geschreven alleen enigzins achterhaald maar McLaren zou elke F1 fan toch eigenlijk wel moeten weten  ;) Mijn eerste gedachte was dat er drank in het spel was ;)

FolkertE

Oeff. Dat word een lastige. Ga ik eens een nachtje over slapen,  maar de lelijkste is iig FI. Nu maar hopen dat hij wel snel is.

Tuesday

Citaat van: Tuesday op 26 februari 2017 - 19:31:18
Sauber de mooiste en FI de lelijkste, daartussen is het lastig om ze op volgorde te zetten. Voorlopig zoiets;

Sauber
Ferrari
Renault
Williams
STR
Haas
McLaren
Mercedes
Red Bull (ik verwacht eigenlijk dat die nog wel gaat stijgen na het zien van betere foto's)
Force  India
ik moet RBR bij nader inzien toch echt op de laatste plaats zetten. Wat een afgrijselijke foto is dat zeg.