Circuito de Cataluña, Barcelona Voorjaarstestsessies 2017

Gestart door Robbert65, 14 februari 2017 - 15:02:45

« vorige - volgende »

Matthijs

Citaat van: robbert op 10 maart 2017 - 13:28:53
ja maar vorig seizoen was ferrari ook sneller dan mercedes en redbull tijdens het testen, maar tijdens het seizoen hebben ze geen enkele overwinning behaald. Het kan  dit keer mss anders zijn, maar het blijft natuurlijk testen é.
Het zou idd goed zijn voor het kampioenschap dat ferrari kan strijden met mercedes, maar ik denk dat het redbull zal zijn

Klopt helemaal, maar:

1. In het begin van 2016 was Ferrari ook daadwerkelijk sterk (sterker dan in de tweede helft van het seizoen en veel sterker dan Red Bull), dus de wintertests lieten toen een vrij realistisch beeld zien.
2. Vorig jaar in de wintertests was Ferrari niet zó indrukwekkend dan nu

Hoe competitief Ferrari nu echt is weten we niet, maar dat ze er boven verwachting goed voorstaan lijkt me wel duidelijk. Nu nog de vraag: wordt het een seizoen à la 2016 of à la Brawn 2009?

robbert

Citaat van: Matthijs op 10 maart 2017 - 13:50:35
Citaat van: robbert op 10 maart 2017 - 13:28:53
ja maar vorig seizoen was ferrari ook sneller dan mercedes en redbull tijdens het testen, maar tijdens het seizoen hebben ze geen enkele overwinning behaald. Het kan  dit keer mss anders zijn, maar het blijft natuurlijk testen é.
Het zou idd goed zijn voor het kampioenschap dat ferrari kan strijden met mercedes, maar ik denk dat het redbull zal zijn

Klopt helemaal, maar:

1. In het begin van 2016 was Ferrari ook daadwerkelijk sterk (sterker dan in de tweede helft van het seizoen en veel sterker dan Red Bull), dus de wintertests lieten toen een vrij realistisch beeld zien.
2. Vorig jaar in de wintertests was Ferrari niet zó indrukwekkend dan nu

Hoe competitief Ferrari nu echt is weten we niet, maar dat ze er boven verwachting goed voorstaan lijkt me wel duidelijk. Nu nog de vraag: wordt het een seizoen à la 2016 of à la Brawn 2009?

ik denk a la 2016. Redbull zal zeker nog verbeteren, en mercedes toont ook nog niet hun ware snelheid. De motor is nog altijd de beste hoor

FolkertE

http://www.thisisf1.com/2017/03/15/secret-reliability-issue-revealed-mercedes-had-crankshaft-trouble-in-test/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A%20thisisf1%2FRLEU%20(ThisisF1.com)

Kennelijk konden Bottas en Hamilton nog niet pushen door een probleem.
Leuk bericht weer, want dat brengt het hele circus weer in de war. Is het waar en hoe veel sneller kan iedereen nog. ;D.