Auteur Topic: Richard Verschoor Topic  (gelezen 8713 keer)

Wings

• GPPits God
    • Bekijk profiel
Re: Richard Verschoor Topic
« Reactie #45 Gepost op: 18 december 2017 - 17:14:11 »
Dat het team ook niet goed was staat als een paal boven water. Verschoor is gewogen en te licht bevonden. Daarmee sluiten de deuren om via Red Bull hogerop te komen en in de Formule 1 te geraken. Ik weet niet wat hij ambieert maar soms is het handig om ambitie bij te stellen. Ik acht verschoor intelligent genoeg om dit te doen. Laten we afwachten hoe volgend seizoen loopt.

gloudiesaurus

• Administrator
  • GPPits mythe
    • Bekijk profiel
    • GPPits.net
« Reactie #46 Gepost op: 18 december 2017 - 17:19:55 »
Dat het team ook niet goed was staat als een paal boven water. Verschoor is gewogen en te licht bevonden. Daarmee sluiten de deuren om via Red Bull hogerop te komen en in de Formule 1 te geraken. Ik weet niet wat hij ambieert maar soms is het handig om ambitie bij te stellen. Ik acht verschoor intelligent genoeg om dit te doen. Laten we afwachten hoe volgend seizoen loopt.

Zeg nooit nooit. Als hij volgend jaar voor de titel kan gaan in Formule Renault 2.0 zijn er nog kansen. Hij is pas 17. En met een titel win je volgens mij prijzengeld (weet niet of dat nog steeds is?) en kun je zomaar een stap maken naar Formule 3 of GP3.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

• GPPits God
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 18 december 2017 - 23:59:34 »
Dat doe ik ook niet. ;)

Sphinx

• Redactielid
  • GPPits held
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 11 februari 2018 - 10:44:32 »
In het laatste raceweekend van de Toyota Racing Series is Richard Verschoor met twee overwinningen geëindigd. Hij had al een abonnement op de eerste race van het weekend (in totaal vier keer de eerste race van het weekend gewonnen), werd 3e in race 2 terwijl Shwartzman en Armstrong achter hem eindigden. Hij vertrok van pole in race 3, verloor die eerste plaats wel aan Armstrong, maar haalde hem later weer in. Na een safetycar periode leek de auto van Armstrong stil te vallen, maar hij bleef rijden en kwam als 7e over de streep, waardoor de Nieuw Zeelander die de hele serie aan de leiding had gestaan van één terugviel naar drie. Robert Shwartzman was uiteindelijk de meest constante rijder: de Rus kwam als tweede achter Verschoor over de streep en had in de totaalstand 5 punten meer dan Verschoor: 916 om 911. Armstrong had 901 punten en een ruime voorsprong op nummer vier Juan Manuel Correa
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Matthijs

• GPPits God
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 12 februari 2018 - 14:52:23 »
Jammer dat de puntentelling zo is dat één uitvalsbeurt fataal is. Maargoed, het gaat om het FR2.0-kampioenschap dit jaar!

gloudiesaurus

• Administrator
  • GPPits mythe
    • Bekijk profiel
    • GPPits.net
« Reactie #50 Gepost op: 13 februari 2018 - 05:25:02 »
Hij is wel de morele winnaar van het kampioenschap, zeker met 6 overwinningen. Nu op naar F. Renault 2.0. Daar moet hij dit seizoen echt presteren, en eigenlijk het kampioenschap winnen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is