Feliciteer hier Jehoentelaar met 5500 berichten!

Gestart door Jehoentelaar, 13 december 2015 - 22:45:15

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Nét verkeerd getimed, maar het zijn er echt 5500. Hoezee!


Robbert65

Van harte Jehoentelaar! Die nieuwe avatar, is dat een selfie? ;-)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

ChiefNLSF

Citaat van: Robbert65 op 14 december 2015 - 13:34:45
Van harte Jehoentelaar! Die nieuwe avatar, is dat een selfie? ;-)

Gast.... ;D

van harte  Jehoentelaar!

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

En daarvoor open je zelf een topic? ;D
Nou, gefeliciteerd dan! ;)

Jehoentelaar

Forummers, het is mooi geweest. Tien jaar heb ik het volgehouden op diverse fora, van F1.nl tot ForumF1.nl en weet ik allemaal niet wat. Er zijn wat bijzondere vrienschappen uit voortgekomen en ik heb een decennium lang boeiende discussies over de prachtige sport die Formule 1 heet kunnen voeren. Nu is het echter genoeg geweest - tijd en motivatie zijn er de beknopte redenen. Wie mijn postgedrag een beetje traceert merkt bovendien dat ik het al enige tijd heb gehad met de nadruk die ligt op alles van onze waanzinnig getalenteerde landgenoot in de Red Bull. Niets ten nadele van hemzelf en al z'n fans, maar bepaalde zaken doen afbreuk aan een inhoudelijke discussie, hetzij over Verstappen zelf, hetzij over andere onderwerpen die uitdraaien op een discussie over Verstappen.

Uiteraard ben ik zelf absoluut geen engeltje en ben ik meer dan eens een halve haan geweest die met de botte bijl de discussies in vloog. Daarom nog een laatste keer excuses naar iedereen die zich daardoor aangevallen heeft gevoeld. Het vuur onbesuisd opstoken is niet (altijd) de bedoeling geweest, maar er zijn momenten dat ook ik de gefundeerde discussievaardigheid kwijtraak.

In het onwaarschijnlijke geval dat je een leven zonder Jehoentelaar niet kunt verdragen, kun je mij vinden op www.facebook.com/jehoentelaar voor mijn doorgeslagen voetbalhobby en op www.twitter.com/jehoentelaar voor geouwehoer dat ook over andere dingen gaat dan de eerder genoemde balsport.

Iedereen nog veel forumplezier in de toekomst en vergeet zo af en toe geen kaarsje te branden voor wat succes voor Fernando Alonso!

Jehoentelaar.

gloudiesaurus

Zonde JeHoentelaar! Ik zag je als echte autosportkenner toch altijd graag op het forum. We gaan je zeker missen.
Het ga je goed! En mocht je ooit nog eens bedenken... dan zien we je graag terug.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Nooooo! :'(

Ik denk dat je bovenaan stond in mijn lijstje van favoriete medeforummers. Inderdaad geen engeltje, maar dat ben ik ook niet dus wie ben ik om daar moeilijk over te doen, en voor de rest wel degene die meestal met de beste inhoudelijke reacties komt.

Alonso is de grootste eikel die de laatste 20 jaar in de F1 heeft rondgelopen (:P) maar ondanks onze totaal uiteenlopende sentimenten ten aanzien van deze Spanjool, denk ik niet dat we op dit vlak ooit ongemakkelijke discussies hebben hoeven voeren. Top.

Zeer jammere zaak, ik hoop dat je er snel op terugkomt.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Is het Verstappen-fanatisme waarnaar je refereert niet een schoolvoorbeeld van selffulfilling prophecy? Ooit heb je beweerd dat er een soort van hooliganisme ontstaat rondom Max en iedere discussie over Max waar jij kritischer bent of minder enthousiast wordt opgehangen aan deze kapstok. Datzelfde geldt voor generieke discussies waar Max als voorbeeld wordt genomen. "Told you about Max!" Ik vind het hooliganisme-fanatisme op fora oprecht enorm meevallen en zie fora als een platform waar voornamelijk de oldschoolfans zitten. Op social media is dat anders. Daar komt (of kwam, want lees het al meer dan een jaar niet meer) Max steevast als winnaar uit de voorspel polls en vliegen de pro's en anti's  zich onder iedere poll, met uiteraard dezelfde argumenten, in de haren. Ik zie dat meer als de 'zondagmiddag-racefans.'

Het ga je goed Jehoentelaar en ik hoop tot ziens!