Het Grote Presentatietopic 2017

Gestart door Jehoentelaar, 20 december 2016 - 20:56:50

« vorige - volgende »

Sphinx

Hahahaha!

Citaat10) Force India (silver plus sharkfin... nee. Verf m maar knalroze)

Bovenstaand citaat is van 12 dagen geleden, toen ik nog niet van die op handen zijnde deal tussen BWT en FI wist. Prima geswitched van lelijkste naar opvallendste auto's op de grid

Herinnert iemand zich deze Porsche 917 nog ..nog.. nog nog?



Ik ga de FI's voortaan de Truffeljagers noemen.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Fietser

#166
Ik vind 'm wel mooi, die roze Force India. Sowieso is aller fraaier dan de leasebakkenkleur die ze eerst hadden. Wel jammer dat het een beetje flets roze is, maar dat kan ook aan de foto liggen. Ik vind die kleur namelijk alleen tot zijn recht komen als het lekker vet en romig roze is, jawel die meisjeskamerkleur. Inderdaad zoals de prachtige 917, maar ook zie je soms Fiatjes 500 in dat kleurtje rondtuffen, en was Buttons helm twee jaar terug ook geen toffe roze blikvanger? Kortom, mooi roze is niet lelijk. Dat geldt trouwens ook voor het turquoise die de Leyton House-bolides (ook Jan Lammers reed er even in) eens sierden. Weg met die sombere burgermantinten!.

Jehoentelaar

Het roze dat BWT gebruikt is sowieso wat fletser dan het 'warmere' roze dat je bedoelt, Fietser. Vind de foto's aardig overeenkomen met wat ik in het echt op de DTM-auto's heb gezien die met dezelfde kleur rijden.

Mickey

Citaat van: Fietser op 15 maart 2017 - 12:30:00
maar ook zie je soms Fiatjes 500 in dat kleurtje rondtuffen

Says it all. Ik ben dan altijd een beetje teleurgesteld als er geen lekker wijf in zit.

Robbert65

Citaat van: Mickey op 15 maart 2017 - 13:29:24
Citaat van: Fietser op 15 maart 2017 - 12:30:00
maar ook zie je soms Fiatjes 500 in dat kleurtje rondtuffen

Says it all. Ik ben dan altijd een beetje teleurgesteld als er geen lekker wijf in zit.

Wat niet is kan nog komen;-)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Franky R.

Citaat van: Sphinx op 15 maart 2017 - 09:32:42
Hahahaha!

Citaat10) Force India (silver plus sharkfin... nee. Verf m maar knalroze)

Bovenstaand citaat is van 12 dagen geleden, toen ik nog niet van die op handen zijnde deal tussen BWT en FI wist. Prima geswitched van lelijkste naar opvallendste auto's op de grid

Herinnert iemand zich deze Porsche 917 nog ..nog.. nog nog?



Nou, die Porsche was dan ook een varken van een wagen!


;) ;) ;)

Matthijs

Wie verzint het om een auto te schilderen in vleeslappen. Ik vind het wel supergrappig.

Eigenlijk zou er een galerij moeten komen van meest belachelijke (als in: om te lachen) liveries. Wie biedt zich aan? :)

Jehoentelaar

Op WTF1 stond een tijdje terug een leuk lijstje. Maar wat mij betreft hebben we meteen al een winnaar: