Het Grote Presentatietopic 2017

Gestart door Jehoentelaar, 20 december 2016 - 20:56:50

« vorige - volgende »

lieven

plastieken onderdelen of eerder gemaakte die ze toch niet gebruiken...
Vroeger kwam het vaak voor dat de gepresenteerde auto een stuk anders was dan diegene die ze in de tests gebruikten. (om ook geen slimme nieuwe onderdelen al te tonen)

Jehoentelaar

Citaat van: gloudiesaurus op 09 januari 2017 - 11:15:02
Zo te zien gaan ze allemaal in de pitsstraat in Barcelona presenteren...

Vind ik prima. Al die poespas er omheen mogen ze van mij weglaten. Gaat puur om de auto's.

gloudiesaurus

Citaat van: Jehoentelaar op 09 januari 2017 - 15:42:24
Citaat van: gloudiesaurus op 09 januari 2017 - 11:15:02
Zo te zien gaan ze allemaal in de pitsstraat in Barcelona presenteren...

Vind ik prima. Al die poespas er omheen mogen ze van mij weglaten. Gaat puur om de auto's.

Ik vind het wel jammer. Vond de show altijd wel mooi.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Dat wel. Maar in tijden van crisis mag het best wat eenvoudiger. Ik heb er geen moeite mee.

Robbert65

is die crisis nou nog niet voorbij?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

lieven

Citaat van: Robbert65 op 10 januari 2017 - 21:22:51
is die crisis nou nog niet voorbij?
Te zien aan wie ge het vraagt.

Vraag je het aan een bedrijf die goedkoop mensen wil ontslaan dan is het nog steeds crisis.
Als ik kijk naar de budgetten dat de bedrijven weer uitgeven dan is de crisis voorbij... ;)

Jehoentelaar

Die crisis is lang en breed over maar dat wil niet zeggen dat de uitgavenspatronen weer hetzelfde patroon hebben.

gloudiesaurus

Citaat van: Jehoentelaar op 11 januari 2017 - 10:09:33
Die crisis is lang en breed over maar dat wil niet zeggen dat de uitgavenspatronen weer hetzelfde patroon hebben.

Nee precies, de crisis uit 2009/ 2010 is al voorbij. Maar die budgetten voor de grote launches komen denk ik nooit meer terug.
Je merkt het bijv. aan Red Bull. Zij hebben hun marketingbudget (voor feesten bij GP's etc. ) kleiner gemaakt om meer in het team te kunnen investeren. Paar jaar geleden gaf Red Bull in Australië de grootste feesten voor de 1e GP en huurden ze de grootste artiesten in, die tijd is geweest...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Ik denk dat er ook zo veel geld in de ontwikkeling van de motoren kruipt, dat er niet veel marge is om geld stuk te gooien op een bombastische launch.

Wings

Citaat van: Robbert65 op 10 januari 2017 - 21:22:51
is die crisis nou nog niet voorbij?

Leuzen als efficiënt, verantwoord en duurzaam worden steeds luider uitgesproken en zijn eerder levensstijl dan een noodzakelijk kwaad. Dus misschien geen keiharde crisis meer in krachttermen maar de tijd van het doelloos geld verkwanselen is voorbij.

Laten we verder niet vergeten dat het water hoog staat bij verschillende teams. Manor is op sterven na dood. Afgelopen seizoen was Sauber dat. Iets eerder Lotus (nu Renault) en Force India. Bij Williams moeten zij het ook al hebben van pay-drivers. Dus om je vraag te beantwoorden of de crisis voorbij is: in Formule 1-land niet vrees ik.

BMW.WilliamsF1


Wings


BMW.WilliamsF1


Jozef

Die geruchten gaan elk jaar... ::)

Deze keer zijn ze wel hardnekkiger. Blijven hopen dat het waar is. Anderzijds wel een beetje raar, een Belg in een oranje auto.

Robbert65

Citaat van: Jozef op 18 januari 2017 - 12:03:10
Die geruchten gaan elk jaar... ::)

Deze keer zijn ze wel hardnekkiger. Blijven hopen dat het waar is. Anderzijds wel een beetje raar, een Belg in een oranje auto.

Nee een Spanjaard in een Oranje auto, da's pas raar... ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel