official F1 review 2016

Gestart door gloudiesaurus, 10 december 2016 - 16:40:24

« vorige - volgende »

Jozef

Ik heb nog nooit zo'n review gezien maar door al jullie posts ben ik eigenlijk best wel benieuwd. :)

robbert

het is idd de moeite waard, maar je moet hem echt eens kopen. Beelden die nooit vertoond zijn tijdens het seizoen zijn hier te zien

Jehoentelaar

Ik heb 1996 ooit op VHS gehad en 2006 t/m 2008 staan ergens op DVD in de kast. Kijk die dingen eigenlijk nooit, maar het zijn wel fraaie overzichten om in huis te hebben.

robbert

deze week de bluray gekregen van de f1 review. En moet zeggen ik vind het wel beter dan andere jaren. Er worden nu ook specifieke analyses gemaakt over verschillende incidenten. Ook worden er interviews al getoond tijdens de race tijdens de desbetreffende incident. Voor mij is deze review geslaagd :)

SDG

Ben benieuwd. Heb hem via Duke besteld, die komen doorgaans iets later aan dan bij bol of zo.

robbert

ik via amazone. Normaal kwam de dvd op maandag 19 december uit, maar ze hadden hem blijkbaar de zaterdag ervoor al opgestuurd en ik heb hem dinsdagochtend al ontvangen. Ik bekijk hem op mijn pc via een externe blu ray writer, en kan hem wel enkel via powerdvd 16 afspelen. Via VLC wilt hij hem niet afspelen. Maar het is dus wennen om via powerdvd af te spelen

SDG

Citaat van: robbert op 22 december 2016 - 18:46:01
ik via amazone. Normaal kwam de dvd op maandag 19 december uit, maar ze hadden hem blijkbaar de zaterdag ervoor al opgestuurd en ik heb hem dinsdagochtend al ontvangen. Ik bekijk hem op mijn pc via een externe blu ray writer, en kan hem wel enkel via powerdvd 16 afspelen. Via VLC wilt hij hem niet afspelen. Maar het is dus wennen om via powerdvd af te spelen

Vreemd, normaal gezien kun je met VLC Media Player iedere dvd afspelen via het bestand VIDEO_TS.IFO

robbert

ja dat bestand staat nergens op de blu ray. Maar het werkt perfect via powerdvd  gelukkig. Anders was het weggesmeten geld. Daarom ben ik voorstander van downloaden dan werkt het altijd ;)

SDG

Ah, je hebt de blu-ray. Ik dacht dat je de gewone dvd had, daarom dat je dat bestand niet kunt vinden. BR speel ik op mijn PC ook altijd via Power DVD af.