De GP van Nederland

Gestart door Fabian, 30 november 2016 - 14:26:00

« vorige - volgende »

Sabai

Rechte stuk word ook 4m breder.

Breaktest

Citaat van: Sabai op 15 mei 2019 - 20:18:52
Rechte stuk word ook 4m breder.
Plus dat alle prijzen de lucht in schieten; laat dat maar aan de kruideniers van Zandvoort over. Je kunt al kamperen tegen golfbaanprijzen, Centerparcs doopt haar huisjes om in Monaco Plaza, enz. Ik denk dat ik mijn eigen bier maar ga meenemen...
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Wings

Ik riep heel hard dat ik kaarten koop en ga terwijl Spa zowat bij mij om de hoek ligt. Chargerend. Alleen valt deze precies in mijn vakantie.

Sabai

De kaarten zijn al uitverkocht zag ik. 500.000 reserveringen voor 200.000 kaarten. :). Daar kunnen ze bij de meeste gp's van dromen

Wings

Ik ben daar één van.

Breaktest

Citaat van: Sabai op 26 mei 2019 - 12:10:11
De kaarten zijn al uitverkocht zag ik. 500.000 reserveringen voor 200.000 kaarten. :). Daar kunnen ze bij de meeste gp's van dromen
Je kon al reserveren terwijl de prijzen nog niet bekend waren, toch? Dat is zo iets als een blanco check afleveren, lijkt me.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Breaktest

Het wordt dus 150 euro voor een duinkaartje - voor een evenement met een gemiddeld waarderingscijfer van 6,3.
Nah, zegt mijn verstand, slechte deal. Voor dat bedrag ga ik toch liever naar twee hele leuke popconcerten.
Kortom, de groeten zou ik zeggen.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Sabai


Robbert65

Citaat van: Breaktest op 27 mei 2019 - 10:18:42
Citaat van: Sabai op 26 mei 2019 - 12:10:11
De kaarten zijn al uitverkocht zag ik. 500.000 reserveringen voor 200.000 kaarten. :). Daar kunnen ze bij de meeste gp's van dromen
Je kon al reserveren terwijl de prijzen nog niet bekend waren, toch? Dat is zo iets als een blanco check afleveren, lijkt me.
Nee, je kon je als belangstellende registreren, zodat je in ieder gdeval een kans maakt op een kaartje. Inmiddels hebben meer dan een half mijloen mensen dat gedaan.
Waar heb je die prijsinfo vandaan Breaktest?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Lekker slim wel, eerst de voorinschrijving doen en daarna de prijzen bekend maken. Dat is net zoiets als een blanco cheque indienen. Zei iemand op dit forum al niet zoiets?

Jozef

Ja, iemand zei het al, en nee het is helemaal niet zoiets als een blanco cheque inleveren aangezien je natuurlijk niet verplicht bent om te kopen wanneer de prijzen bekend zijn.

Breaktest

Citaat van: Robbert65 op 16 juni 2019 - 18:17:26
Citaat van: Breaktest op 27 mei 2019 - 10:18:42
Citaat van: Sabai op 26 mei 2019 - 12:10:11
De kaarten zijn al uitverkocht zag ik. 500.000 reserveringen voor 200.000 kaarten. :). Daar kunnen ze bij de meeste gp's van dromen
Je kon al reserveren terwijl de prijzen nog niet bekend waren, toch? Dat is zo iets als een blanco check afleveren, lijkt me.
Nee, je kon je als belangstellende registreren, zodat je in ieder gdeval een kans maakt op een kaartje. Inmiddels hebben meer dan een half mijloen mensen dat gedaan.
Waar heb je die prijsinfo vandaan Breaktest?
https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/248427/150-euro-voor-een-duinkaart-en-ruim-200-000-aanmeldingen-dutch-gp
(Ik ben bang dat ik ook al van de opmerking van de blanco cheque was).
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Matthijs

#357
Het was inderdaad geen blanco cheque, maar alle voorinschrijvingen hebben wel de uiteindelijke prijzen doen opdrijven. Gewoon marktwerking maar ik vind het wel jammer dat de F1 zo duur is om te bezoeken.

Breaktest

Citaat van: Matthijs op 17 juni 2019 - 07:20:15
Het was inderdaad geen blanco cheque, maar alle voorinschrijvingen hebben wel de uitindelijke prijzen doen opdrijven. Gewoon marktwerking maar ik vind het wel jammer dat de F1 zo duur is om te bezoeken.
Ja precies. Toon je je gretigheid, dan zul je ervan lusten. Ik vind het ook tamelijk kortzichtig van CPZ. Misschien kom je hier 1 keer mee weg vanwege alle hype, maar als blijkt dat de voorstelling qua amusementswaarde ook niet overhoudt, dan zul je vlot de bezoekersaantallen zien inkrimpen.  Laat staan als Max ermee ophoudt.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Matthijs

Ik weet niet zeker of Zandvoort nu zoveel duurder is dan andere circuits. Spa is nog duurder toch?