Panis weg bij BAR - en opweg naar Toyota...........

Gestart door Sinister -D-, 28 augustus 2002 - 15:52:40

« vorige - volgende »

Wie wordt de 2de rijder??

Verstappen vult die plaats (deze is voor de Nederlanders onder ons):
6 (30%)
Sealens pakt die (hopelijk voor de belgen):
4 (20%)
"n ander nog onbekende rijder met talent :
10 (50%)

Totaal aantal stemmen: 19

Poll gesloten: 28 augustus 2002 - 15:52:40

Sinister -D-

Panis is weg bij BAR, Button ís dus zíjn vervanger. Villeneuve blijft dus hoogst waarschijnlijk daar. Daarbij werd bekent gemaakt dat Mika Salo en Allan McNish niet meer zullen rijden volgend jaar bij Toyota.
Wie wordt dan de tweede rijder bij Toyota??
Opnieuw 'n poll  :wink:

Falcon

Heidfeld en frentzen waren de hoofd kandidaten, maar deze gaan dus voor sauber rijden, het zal ofwel jos verstappen zijn ofwel cristiano da matta, ik denk de tweede

KVDracer

Ik gok op Felipe Mass als teamgenoot of een huidige F3000 of CART rijder. Er was toch sprake van iemand van de CRT, ben juist zijn naam kwijt.

Falcon

heb zou me verbazen mocht massa na dit seizoen nog een race rijden in de F1, pizzonia was trouwens ook een kandidaat bij toyota, en die rijder uit de cart dat is cristiano da matta

Mikacouli

Ik heb het laatste genomen.Het meest realistische.Verstappen en Saelens zullen nooit naar BAR gaan.

Falcon


IVY440

ik kan ook niet op zijn naam komen maar waarom zou de vaste testpiloot van Toyota geen kans maken?? Anders hoop ik op Verstappen (voor het spektakel) of Saelens (voor België) maar ik vrees dat het dan de f3000 kampioen zal worden.

Sinister -D-

Bedoelen jullie die DeMatta (of hoe die ook heet), en die testpiloot is de australier Ryan Brisoe. Toyota bekostigt die z'n F3000-carriere, het schijnt dat die nu flinkk aan het prutsen is daar maar dat die heel veel talent heeft. Maar ze zeggen als Toyota hem nu in de F1 wil zetten dat dat 'n grote fout zou zijn  :?

Falcon

briscoe rijd al 2 maande niet meer in de f3000, maar in de F3

Sinister -D-

Citaat van: Falconbriscoe rijd al 2 maande niet meer in de f3000, maar in de F3
Je hebt gelijk, ik had het verkeerd gelezen  :oops:
Excuses  :wink:

F2002

Citaat van: Falconheb zou me verbazen mocht massa na dit seizoen nog een race rijden in de F1

En waarom niet? Deed hij het te slecht? 6 punten (het teamorderpunt tel ik erbij) tov Heidfeld 7 (het teamorderpunt trek ik eraf)
Vind ik vrij behoorlijk voor een rookie..

Duo voor Toyota Panis-Massa

Geert

inderdaad, Massa is niet out for good...misschien wel een seizoentje als testpiloot, maar hij heeft iets dat hem wel populair zal maken bij enkele teams.

Jasper

Ik vind het raar dat hier geen woord gezegd wordt over MS (Mika Salo dus ;)).
Waar gaat hij dan naar toe :?: :?

Falcon

er zijn geen goede zitjes meer te krijgen nu, dus ik denk dat ie er een punt gaat achter zettenof misschien ook in de CART gaat rijden

KVDracer

Ik denk ook dat Salo zal stoppen of misschien ergens als testrijder zal fungeren. Hij kan de teams nog veel bijbrengen. of hij wordt misschien de 2e rijder bij Jordan of hij vervangt Villeneuve bij BAR. Wait and see