Jan Lammers topic

Gestart door gloudiesaurus, 04 juli 2016 - 21:36:40

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Jan Lammers heeft  nog geen eigen topic.

Vond dit weekend wel leuk in Oostenrijk:
https://twitter.com/adamcooperF1/status/750038493611585536

Lammers die een replica krijgt van zijn overall die hij bij ATS had. 60 jaar inmiddels en hij raced nog steeds!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

Lammers is en blijft het icoon van de Nederlandse autosport. Geweldige gozer, Racing for Holland, A1GP, allemaal gedaan om het racen, niet om het geld. Waarom is die man nog geen hoge koninklijke onderscheiding ten deel gevallen?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Het wordt tijd dat hij weer een comeback maakt in de F1, het is alweer een tijdje geleden.

(Hij is er in de jaren '80 tien jaar tussenuit geweest, een record meen ik).

Robbert65

Citaat van: Matthijs op 05 juli 2016 - 14:26:25
Het wordt tijd dat hij weer een comeback maakt in de F1, het is alweer een tijdje geleden.

(Hij is er in de jaren '80 tien jaar tussenuit geweest, een record meen ik).

Als Toro Rosso een juniorteam begint zie ik wel kansen voor Jantje ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Citaat van: Matthijs op 05 juli 2016 - 14:26:25
Het wordt tijd dat hij weer een comeback maakt in de F1, het is alweer een tijdje geleden.

(Hij is er in de jaren '80 tien jaar tussenuit geweest, een record meen ik).

Jep in 1992 met March  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: Robbert65 op 04 juli 2016 - 21:40:01
Lammers is en blijft het icoon van de Nederlandse autosport. Geweldige gozer, Racing for Holland, A1GP, allemaal gedaan om het racen, niet om het geld. Waarom is die man nog geen hoge koninklijke onderscheiding ten deel gevallen?

Sterker nog Racing for Holland en A1GP hebben hem miljoenen gekost...
Geld dat hij verdiende door begin jaren '90 in Japan reed en Le Mans bij Jaguar.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Franky R.