Formule 1 Tijdschriften 1995 - 2005

Gestart door De_Pat, 03 juli 2016 - 23:58:34

« vorige - volgende »

De_Pat

Bij het opruimen van mijn huis kwam ik weer de archiefdoos tegen een dierbaar stuk historie.. Bijna 10 jaargangen van het tijdschrift "Formule 1". Met veel plezier gelezen en nog in goede staat.

Kijk op Marktplaats.nl: http://link.marktplaats.nl/m1061292559  en neem daar of via e-mail contact op.  :)

"Beleef de hoogtijdagen van Michael Schumacher en Ferrari. Lees alles over de carrière van Jos Verstappen (de vader van..)! "

Alle nummers vanaf september 1995 (nr 9) t/m eind 2005.
Inclusief posters inclusief "specials" inclusief 2x verzamelmappen "Teams"; 1997 & 1998.

Jehoentelaar

1996 zou grandioos zijn om weer in handen te hebben. Als ik het onthoud stuur ik je een bericht.

Robbert65

Leuk! Ik nhad ze ook allemaal, precies van die jaren, maar iemand heeft ze voor me weggegooid. Zo gaan die dingen soms  :( >:(
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Edwin90

Ik had ze ook allemaal vanaf 1994. Maar ik heb ze onlangs weggegooid. Ik pak eerder een jaaroverzicht dan dat ik een geheel jaargang ga teruglezen.  ;)

Desondanks toch succes met de verkoop  :)

Robbert65

ik herinner me in racereport en F1 magazine die ge-wel-dige overzichten per rijder per ronde, grafisch weergegeven in kleurige diagrammen, jammer dat dat nergens op internet te vinden is zonder dat je er weer een abonnementje voor moet afsluiten...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

SDG

Citaat van: Edwin90 op 04 juli 2016 - 09:16:44
Ik had ze ook allemaal vanaf 1994. Maar ik heb ze onlangs weggegooid. Ik pak eerder een jaaroverzicht dan dat ik een geheel jaargang ga teruglezen.  ;)

Desondanks toch succes met de verkoop  :)

Ik denk dat ik die van mij vroeg of laat ook eens ga liquideren. Ik heb ook jaaroverzichten zat in de kast staan - mijn verzameling gaat terug tot 1967! - en daar vind je ook zowat alle essentiële informatie in terug. Bovendien staat tegenwoordig ook zowat alles online. Het enige papieren tijdschrift dat ik tegenwoordig nog in huis haal is het tweemaandelijkse RTLGP Magazine en daarnaast heb ik nog een digitaal abonnement op de Engelse F1 Racing. Het voordeel daarvan is dat je al die tijdschriften niet meer hoeft te bewaren op zolder, het spaart papier uit en zo kan ik mijn iPad ook nog eens gebruiken. ;)

Jehoentelaar

Citaat van: Robbert65 op 04 juli 2016 - 09:18:51
ik herinner me in racereport en F1 magazine die ge-wel-dige overzichten per rijder per ronde, grafisch weergegeven in kleurige diagrammen, jammer dat dat nergens op internet te vinden is zonder dat je er weer een abonnementje voor moet afsluiten...

Die blaadjes duiken af en toe wel op op Markplaats. Had een tijdje terug bijna de eerste paar jaargangen van 'Formule 1' binnen, maar die deal ging niet door.

Jozef

Wat wordt er betaald voor zoiets?

Ik ga de mijne ook een keer weg doen, maar dat zijn minder gegeerde jaargangen denk ik (2002-2006 of zo).

Jehoentelaar

Geen idee, geloof dat mijn bod van twintig euro op jaargangen 1995 t/m 1997 prima was. Of niet, want ik heb ze uiteindelijk niet. Who can tell...

Die dingen zijn voor een Jehoentelaar goud waard, verdorie. :-\